想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4701#
發表於 11-7-14 11:40 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 11:37
可能你生完呢個會改變主意呢,唔好咁快決定啦!多錢有多錢養,小錢有小錢養,何況你地仲有咁多贊助,已經 ...

贊助只係得奶樽, 唔係片片同奶粉喎!

同埋要供車供樓, 仲有駛費, 第日仲要比埋亞b 醫療同保險,
頭都大埋呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4702#
發表於 11-7-14 12:02 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-14 12:03 編輯

各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....
終於用左一朝黎追POST~~~

呢幾日我都有量體溫, 我諗大家一定好意外, 我可能唔係DAY 18排....

會唔會真係DAY 24排呢??? 但係點解條排卵線會係虛線既????
DAY 25個體溫突然勁高, 我懷疑係o個晚張被勁厚...

禽日返到香港落機轉巴士時有谷m feel同腰骨痛, 半夜訓訓下小腹勁痛, 唔知係腸痛定子宮痛....差d頂唔順想去急症, 好驚腸發炎....不過之後冇咁痛又訓得返, 今朝又冇乜事~~~

如果真係day 24排....我仲有9日先m......有排等......


大宅

積分: 4447


4703#
發表於 11-7-14 12:06 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 12:02
各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....:nau ...

你返黎啦, 好排住你呀
點解排卵後只dodo左1日咁少架

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4704#
發表於 11-7-14 12:08 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-14 11:40
贊助只係得奶樽, 唔係片片同奶粉喎!

同埋要供車供樓, 仲有駛費, 第日仲要比埋亞b 醫療同保險,

放心啦, 個天比得你就一定會比埋能力你養


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4705#
發表於 11-7-14 12:10 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 11:05
我就唔得啦,半打已經好夠!

我老公好鍾意食生蠔, 不過都唔及你愛人勁, 佢最多兩打就收手

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4706#
發表於 11-7-14 12:11 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 10:59
我都希望係咁,不過我愛人做完手術之後,丁丁真係多左好多呀,尋晚dodo完,流晒出黎,搞到我大脾都有,佢 ...

恭喜哂, 咁一定冇事, 好快就到你報喜

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


4707#
發表於 11-7-14 12:12 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 12:02
各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....:nau ...

歡迎,歡迎回歸呀!又真係好似day 24喎,因為之後一直keep住高溫,咁你咪遲左好多排囉!係喎,做咩咁明顯都do得咁少呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4708#
發表於 11-7-14 12:14 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-14 12:11
恭喜哂, 咁一定冇事, 好快就到你報喜

望就咁望啦,都望左11cycle嫁啦!我愛人尋日先講,如果三個月後驗既丁丁都無好轉咁點算,係咪要放棄,我話,如果真係咁唔好彩就只得ivf一條路!跟住佢就無出聲lu

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


4709#
發表於 11-7-14 12:18 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-13 15:02
唔好咁擔心, 有無考慮轉另一中e呀?
中環近唔近你?
我覺得岑ec真係唔錯

cksk, 多謝你呀, 咁你可唔可以PM岑EC嘅資料比我??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4710#
發表於 11-7-14 12:19 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 12:14
望就咁望啦,都望左11個cycle嫁啦!我愛人尋日先講,如果三個月後驗既丁丁都無好轉咁點算,係咪要放棄,我 ...

IVF..., 希望大家都唔駛選擇呢條路..

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


4711#
發表於 11-7-14 12:21 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-14 12:19
IVF..., 希望大家都唔駛選擇呢條路..

真係好唔想囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4712#
發表於 11-7-14 12:23 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 12:02
各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....:nau ...

放鬆d, 日子會好快過
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4713#
發表於 11-7-14 12:24 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-14 12:08
放心啦, 個天比得你就一定會比埋能力你養

生佐呢個亞b 先算啦!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


4714#
發表於 11-7-14 12:35 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-14 12:24
生佐呢個亞b 先算啦!

我都係咁話,生完再決定啦!可能一索得男,你就唔使煩呢!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10483


4715#
發表於 11-7-14 13:04 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 12:02
各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....:nau ...

WAYNEWY827,MISS YOU SO MUCH~
9日既時間好快過嫁咋,上黎同咁多位jm傾下計,時間都快過d啦~


我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


禁止訪問

積分: 3903


4716#
發表於 11-7-14 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4717#
發表於 11-7-14 15:01 |只看該作者
美加 發表於 11-7-14 13:46
我昨晚10:15就訓左, 不過都係訓得唔好, 我一日比一日想嘔同好暈......why............. ...
我呢幾晚都發夢, 我都唔係訓得太好,
都唔知係唔係因為c6唔係到呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4718#
發表於 11-7-14 16:47 |只看該作者
美加 發表於 11-7-14 13:46
我昨晚10:15就訓左, 不過都係訓得唔好, 我一日比一日想嘔同好暈......why............. ...

TAKE CARE 呀~!!! 唔好粗勞呀 , 有唔舒服就要休息 , 最緊要陀穩佢先呀~~~


子爵府

積分: 10404


4719#
發表於 11-7-14 16:59 |只看該作者
做咩下晝咁靜呀!:;pppp:
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4720#
發表於 11-7-14 17:11 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-14 12:18
cksk, 多謝你呀, 咁你可唔可以PM岑EC嘅資料比我??

lilichan

岑ec資料:

http://www.health2joy.com/aboutus.html

有咩唔明問我吖
好希望岑ec幫到你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo