想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3906


4701#
發表於 12-7-26 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joesie+於+12-07-26+發表佢已

原帖由 Summire123 於 12-07-26 發表
下咁衰你不如睇一次c+啦安心d嘛
Joesie你要堅強d,我地呢度個個都有經歷,我之前都試過
就算照到閃閃都可以之後停左,都無任何先兆,我建議你快d搵個c+,點都好,你要加油呀!




大宅

積分: 3906


4702#
發表於 12-7-26 13:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-26+發表頭

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-26 發表
其實幾時要開始搽啊?我見過澳洲賣的bio oil係寫12週後開始搽的。同埋聽聞如果平時有肚腩的人會無咁易有紋 ...
人地話一有左就好搽定啦,當body lotion




男爵府

積分: 7065


4703#
發表於 12-7-26 13:01 |只看該作者
係呀..睇過另一個醫生LA..咁會安心D....


複式洋房

積分: 312


4704#
發表於 12-7-26 13:04 |只看該作者
回覆 Summire123 的帖子

thanks..但c6堅持唔睇..順期自然..因為佢話我冇咩事..


別墅

積分: 615


4705#
發表於 12-7-26 13:07 |只看該作者

引用:回覆+Summire123+的帖子 thanks..但c6堅持

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
回覆 Summire123 的帖子

thanks..但c6堅持唔睇..順期自然..因為佢話我冇咩事..
你C6又唔係你,佢又唔係醫生,好難會感同身受的。如其係呢10幾日入面自己折磨自己,不如積極D去聽多個其他醫生嘅意見。




大宅

積分: 2841


4706#
發表於 12-7-26 13:12 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 12:02
大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過 ...
放心, 你簡岩課室, 我地LEE到超超超正... 能量呀


複式洋房

積分: 312


4707#
發表於 12-7-26 13:15 |只看該作者
回覆 dorathy_fung 的帖子

有邊個醫生好??貴唔貴架??我之前嗰個一次成$700...佢又唔細心..


大宅

積分: 2841


4708#
發表於 12-7-26 13:21 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 12:23
回覆 tungkiu 的帖子

但係如果搽OIL 會唔會搽完好油..咁你D衫咪痴晒D油LAW?

如似我咁琴日搽完橄欖油簿簿地.. 今日冇油呀, 但今朝冇再搽, 我諗暫時夜晚搽就夠啦掛..


大宅

積分: 2841


4709#
發表於 12-7-26 13:22 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-7-26 12:33
好多新同學呀~~

一路做野一路追, 都仲未追得晒D POSTS 呀!

追POST都係工作一份子.. 基本上都唔可以close個網...


大宅

積分: 3724


4710#
發表於 12-7-26 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-26+發表頭

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-26 發表
其實幾時要開始搽啊?我見過澳洲賣的bio oil係寫12週後開始搽的。同埋聽聞如果平時有肚腩的人會無咁易有紋 ...
支bio oil都係寫住13weeks每日兩次咖




大宅

積分: 2841


4711#
發表於 12-7-26 13:24 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 12:35
6月尾去左睇c+。。照左出黎得胎囊同唔arm size..因為我遲排卵叫我2星期後覆診再睇。。2wk後覆診佢話照唔到 ...

咁你幾時再去睇呀?


別墅

積分: 615


4712#
發表於 12-7-26 13:25 |只看該作者

引用:回覆+dorathy_fung+的帖子 有邊個醫生好??

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
回覆 dorathy_fung 的帖子

有邊個醫生好??貴唔貴架??我之前嗰個一次成$700...佢又唔細心.. ...
各位同學,有沒好醫生可以介紹俾Joesie啊?因為我像澳洲,我唔多清楚啊!




禁止訪問

積分: 1316


4713#
發表於 12-7-26 13:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2841


4714#
發表於 12-7-26 13:28 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 12:42
回覆 ling330 的帖子

我以為嘔到12W就無...雖然我都係10W3...但我以前未TRY過嘔埋出來..只係成日想嘔咁.. ...

我都係作嘔作嘔咁, 不過好難忍呀.. 唔嘔出里好唔舒服呀

點評

神尾葉子  ME2  發表於 12-7-26 13:52


大宅

積分: 2841


4715#
發表於 12-7-26 13:39 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 12:44
回覆 tungkiu 的帖子

咁我咪好大獲..我忍左個幾月都未嘔過出來..今朝第一次呀...

唔好咁驚, 我早一星期飲出左第一次... 但琴晚都係作嘔.. 之後都冇事..


大宅

積分: 2841


4716#
發表於 12-7-26 13:40 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 12:48
佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我c6驗血因為我之前小x過。。叫我走。冇再同我約時間了。。


...

下, 咁衰咁既.. 你不如睇穆二個醫生或去醫院check..


大宅

積分: 2841


4717#
發表於 12-7-26 13:42 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:51
我走麻醬同芝麻架
芝麻對小B有益嫁... 我家姐陀兩個都食好多..

點評

神尾葉子    發表於 12-7-26 13:54


大宅

積分: 2841


4718#
發表於 12-7-26 13:43 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 12:55
我要番工的..好擔心..諗緊睇唔睇多次醫生好..但c6話下個月7號會做產檢..到時先算喎..叫我順期自然....:sigh ...

咁你好好休息, 食多D營養野啦


禁止訪問

積分: 1316


4719#
發表於 12-7-26 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3724


4720#
發表於 12-7-26 13:54 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+12:51+我

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
芝麻對小B有益嫁... 我家姐陀兩個都食好多..
熱氣呀,食小小好喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo