跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4483


4721#
發表於 05-1-19 11:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
Paulina: Yes, I live close to be Gold Coast, where is your 99 live?? 愛琴海岸??? wa where you live?? 次次入到來甘好遠?? 慈慈雖未識反身, 但又係坐得好隱, 我問我亞媽有冇聽過bb唔識反身, 唔識爬就識行 佢話我crazy & 冇聽過


my 99 lives in Handsome Court (Very close to Tsing Shan Wan) but I live in Shatin... we need (actually I should say 'must need' coz it's her ORDER) to go every Saturday night before 7 pm...

she used to call us to Tsing Shan Wan eating Seafood in 'Hoi Tin' Restaurant or Gold Coast for buffet on Sunday afternoon or evening...

吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


子爵府

積分: 10929


4722#
發表於 05-1-19 12:02 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau 寫道:
canny,

有時我覺得我囝囝都幾似金毛b,因為兩個都有d "詐傻扮懞" feel!最衰我重味識點樣整大張相,如果唔係,可以比你睇下你有無呢種feel!


真係好想睇下呀, 快d 啦
親子王國以外之相冊連結已被刪除


大宅

積分: 4483


4723#
發表於 05-1-19 12:02 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA 寫道:

[quote]
ymyau 寫道:
ssassa, AJ

真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!


我諗如果我個囡俾奶奶湊都會出現d咁既情況, 我奶奶個邊dirty都陣, 好日都唔掃下地, 我老爺具然話要俾個囡係佢屋企爬下, 仲話bb要食下d細菌第日先健康 ,問你死未

[/quote]

my 99 uses her 'used' chopstick to touch bb's lips coz she said need to let bb to taste woh!!!

So horrible!!! 問你死未?--> Already died...
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


禁止訪問

積分: 8419


4724#
發表於 05-1-19 12:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


4725#
發表於 05-1-19 12:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


4726#
發表於 05-1-19 12:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 340


4727#
發表於 05-1-19 12:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,Elsa

真係架!我姨甥仔真係唔識自己反身又唔肯爬,不過佢相對黎講都幾遲先識行,15個月先可以唔駛人扶自己行。

無計啦!我都唔想比奶奶幫手,如果你地有睇之前我猛呻就知,我老爺話如果我比阿媽湊,佢就會同我阿媽反面,你叫我可以點?有時我返工,都會心掛掛,因為我奶奶係唔會同我講有關bb ge野,係個工人主動話比我知我先知,我自己情緒都唔好,剩係見到bb先開心,其他時間就:cry: :cry: :cry: :cry:


子爵府

積分: 13373


4728#
發表於 05-1-19 12:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau: 唉~~算啦, 我係排都覺得做女人好慘, 做人老婆難, 做人新抱更+難, 唯有睇開d啦 :cry:

Paulina: wa, Shatin Tin go Tuen Mun 都幾係, 仲要every saturday night before 7pm...仲要食seafood or buffet, 真係比埋佢


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4729#
發表於 05-1-19 12:37 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
唔好唔好心啦! 我個99佢地咪又係咁頂"引", 所以我上親去睇亞囝都只係掛住同亞囝躱入房玩, 費鬼事睬佢地, 當佢地透明,
唔好影響埋自己d情緒呀! 費鬼事徒氣!!!
佢地之前又係其他我老公d兄弟面前話我太緊張, 所以平時我唔會自己打返去問亞囝點, o尋晚佢居然o係我地面前話,亞囝表姐仲緊張過我地, 佢每日打兩,三次返來問亞b點, 咁即係比說話我聽啦! 我從來唔會打返去問, 一定經老公問!!

elsa,
亞囝好o靚仔呀! 笑得好含蓄, 溝死囡呀!!
ymyau 寫道:
PoPo,Elsa

真係架!我姨甥仔真係唔識自己反身又唔肯爬,不過佢相對黎講都幾遲先識行,15個月先可以唔駛人扶自己行。

無計啦!我都唔想比奶奶幫手,如果你地有睇之前我猛呻就知,我老爺話如果我比阿媽湊,佢就會同我阿媽反面,你叫我可以點?有時我返工,都會心掛掛,因為我奶奶係唔會同我講有關bb ge野,係個工人主動話比我知我先知,我自己情緒都唔好,剩係見到bb先開心,其他時間就:cry: :cry: :cry: :cry:


公爵府

積分: 29293


4730#
發表於 05-1-19 13:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

我個囡都係呀, 之前見佢都有返下身, 但係現在鐘意坐同企係我的肚腩上邊. 跟住就會大笑.... 現在還鐘意照鏡. 成個八婆仔咁


子爵府

積分: 10929


4731#
發表於 05-1-19 14:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau

奶奶係一個好難頂既人, 唉.....我而家就好D,唔駛受佢氣, 但佢一上去我屋企睇阿b, 佢就打俾我...ee, 啊啊, 我同事一見到, 都知係我奶奶黎

昨日佢打俾我, 話工人同金毛B 洗pat pat 時好大力, 攪到金毛B 興奮喎, 我話"ha" 興奮 ??? 乜BB 仔都會興奮既咩?? 佢話係, 我咪問佢, 你唔立刻話佢, 佢話工人話 d "ng ng" 整左係"袋袋" 到, 所以要抹, 咁我立刻打俾我阿媽問, 佢話有可能, 仲話好似以前聽過話工人因為想 BB 跟佢, 玩佢"bird bird" 等佢舒服, 到時鍾意跟佢, 你地話有無可能 ??
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 13373


4732#
發表於 05-1-19 15:07 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Canny: 真係有d變態工人架, 甘你要睇緊d :evil: 。BB 仔都會興奮架, 有d會自慰tim, 但don't worry because 書d專家講係正常既


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


4733#
發表於 05-1-19 15:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny :

工人想BB跟佢,玩佢“bird bird”等佢舒服,唔係嗎,這樣恐怖,死啦我日日返工,都唔知我


男爵府

積分: 5008


4734#
發表於 05-1-19 15:29 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny

點知玩bird bird ar, 有d工人(甚至99)見得意, 咬埋落去tim


子爵府

積分: 10929


4735#
發表於 05-1-19 15:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

哎呀, 我聽到都好唔舒服, 我都叫我老公快 d 整番好個 web-cam, 仲要叫佢買多個放係房呀 :cry:
親子王國以外之相冊連結已被刪除


大宅

積分: 4483


4736#
發表於 05-1-19 15:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa 寫道:
paulina,

點解你地d奶奶咁架???
唔怪之得你地話對住奶奶會早死啦~

[quote]
yip_paulina 寫道:
my 99 uses her 'used' chopstick to touch bb's lips coz she said need to let bb to taste woh!!!

So horrible!!! 問你死未?--> Already died...
[/quote]

That's why you are soooo happy loh !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 4483


4737#
發表於 05-1-19 15:43 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
哎呀, 我聽到都好唔舒服, 我都叫我老公快 d 整番好個 web-cam, 仲要叫佢買多個放係房呀 :cry:


Yes yes, seems so horrible.

but my colleague said to me b4 don't let your maid know where you install the web-cam woh... coz they may use something to cover the camera so that you can see nothing.

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


子爵府

積分: 10929


4738#
發表於 05-1-19 15:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA 寫道:
canny

點知玩bird bird ar, 有d工人(甚至99)見得意, 咬埋落去tim


咬埋落去 Oh my god
親子王國以外之相冊連結已被刪除


洋房

積分: 340


4739#
發表於 05-1-19 15:59 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,

mug 咁核突架!如果比我知我實話佢,有次個工人同奶奶一齊大笑,我問點解,佢地笑囝囝"bird bird" 細左(因為天氣凍),我已經即時唔鍾意,叫佢地唔好笑我個仔! :-x


大宅

積分: 3105


4740#
發表於 05-1-19 16:07 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Hi Everyone,
I need your help!!!
I m planning to go back to HK around end of March.
I want to book a hotel in advance (near Easter holiday).
Do you know about the Majestic Hotel in Jordon?
This is the cheapest one that we can book in NZ.
Is it a reasonable hotel (we only need an OK one)?
As it's location is so good, we think it might be OK.
It seems OK on the pics but pics are always nice.
Please let me know if you know about it!!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo