跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1071


4721#
發表於 09-9-25 21:41 |只看該作者
原帖由 dicksonon 於 09-9-25 21:16 發表
我呢幾日都有肚痾呀, 個肚又痛喎, 咁咪打電話俾我醫生,睇吓可唔可以提早睇醫生囉,點知佢聽日就可以俾我睇啦.... 不過我得5W, 都唔知睇唔睇到O野, 希望睇到啦.... ...

咁早可能咩都未有,扣埋排倫先得3w,所以未見到都唔洗擔心


男爵府

積分: 7989


4722#
發表於 09-9-25 22:19 |只看該作者

回覆 4# rr002 的文章

准山.杞子.時實瘦肉湯...阿媽話健脾益腎喎...


男爵府

積分: 7989


4723#
發表於 09-9-25 22:22 |只看該作者

回覆 7# 8938 的文章

可能連個long都照唔到...我個時都係咁..
仲懷疑宮外孕check到我都驚埋...好彩唔係..
我都係因為流啡先咁早照...


大宅

積分: 2380


4724#
發表於 09-9-26 00:09 |只看該作者
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫生唔肯寫紙---花費$600

上星期一,再去照,因為沒有什麼懷孕感覺,希望見下bb之餘,再拎埋張紙去排期。醫生見到胎long,說大概5w幾d, 未見心跳。兩星期叫我回去再check。醫生無寫紙---花費$530

星期四晚,流血又流啡,嚇到六神無主,翌日即去見醫生。未見到心跳,要抽血驗bb是否生長緊。醫生話開「安胎藥」(西醫來),包括:CECLOR 250 MG, TRANSAMIN 250MG, UNI- MENADOL 10MG,ALLYLESTRENOL TURINAL 5MG

即係四種藥!這趟當然無醫生紙,仲勁擔心--花費$800。

即係我到現在,一張醫生紙都未有已經看左$1930。只希望bb知道,媽媽不介意見多你幾次,只希望你健健康康!


複式洋房

積分: 295


4725#
發表於 09-9-26 00:40 |只看該作者
各位準mami 你地好呀 ~~~
我last m係20/7 , 不過我排卵期唔準 , 所以edd應該都係5月 ~~
我16/9去照 , 個胎long得8.1mm , e生話好細 , 應該係受孕無耐 , 不過就無同我講幾weeks , 只叫我3星期後再去照 , 就會照到心跳wor....

以你地嘅經驗 , 8.1mm應該係幾weeks ?


男爵府

積分: 7342


4726#
發表於 09-9-26 01:55 |只看該作者
原帖由 甜蜜蜜 於 09-9-26 00:40 發表
各位準mami 你地好呀 ~~~
我last m係20/7 , 不過我排卵期唔準 , 所以edd應該都係5月 ~~
我16/9去照 , 個胎long得8.1mm , e生話好細 , 應該係受孕無耐 , 不過就無同我講幾weeks , 只叫我3星期後再去照 , 就會照到心跳 ...


個個 size 都唔同, 不能咁樣比較, 胎 long 又唔代表 bb, 所以咪咁著眼胎 long 個 size, 況且初期的 size 會跟排卵早或遲有關, 除非你好肯定你邊一日排而醫生話唔 match 架啫, 只要佢 keep 住有 grow, 就唔駛太擔心 ! 最怕係佢唔 grow + 縮少啫 .... relax ....



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 2950


4727#
發表於 09-9-26 08:07 |只看該作者
原帖由 yslgirl 於 09-9-25 17:27 發表


我本來想係淘寶買托腹褲同打底褲, 但係揀晒先知只係用得中國果d銀行既信用咭
唔係呀, 佢哋都收HSBC VISA, 我上次都係用呢張, 不過要先造"驗證", 咁就可以係taobao到買嘢比錢.


大宅

積分: 2950


4728#
發表於 09-9-26 08:16 |只看該作者
原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...
我上一胎都進貢咗$3,xxx 睇咗4-5次醫生至可以照到胎long, 原因就係一check到bingo就不停流啡流血, 嗰段時間真係有得震無得瞓.

祝你BB快快長胎, 比醫生照到可以寫紙.


大宅

積分: 2950


4729#
發表於 09-9-26 08:17 |只看該作者
原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...
我屋企都有你嗰兩隻公仔, 我哋好鐘意ANPANMAN.


民房

積分: 8


4730#
發表於 09-9-26 08:48 |只看該作者
Oralb,

我都有流啡流血的問題,每日都有小小,數量不太多,流了約兩三個星期,我想問問你上一胎有冇攞病假休息。
同埋有冇成日去打安胎針,你又睇邊個醫生,後來睇返好?

唔該.

原帖由 oralb 於 09-9-26 08:16 發表
我上一胎都進貢咗$3,xxx 睇咗4-5次醫生至可以照到胎long, 原因就係一check到bingo就不停流啡流血, 嗰段時間真係有得震無得瞓.

祝你BB快快長胎, 比醫生照到可以寫紙. ...


男爵府

積分: 7989


4731#
發表於 09-9-26 08:49 |只看該作者

回覆 6# tracyduckling 的文章

我之前都有流啡...後來中醫合壁先無...我同妳一樣咁驚...我照完都係睇到得個LONG....


民房

積分: 8


4732#
發表於 09-9-26 08:55 |只看該作者
tracyducling,

點解醫生唔俾醫生紙,你所謂你醫生紙是病假紙嗎?
如果你流啡流血,我覺得你不如揾過第二個醫生,佢肯俾病假你係屋企休息,咁對你會好一點。
其實我都駛了好多錢睇醫生. 700+700+700+700+900
只是由4週至7週的醫生費.

不過唔緊要啦,最緊要保到個BB.

原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...


子爵府

積分: 11224


4733#
發表於 09-9-26 09:31 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-25 15:35 發表


幾時開始轉口味呢?


我宜家胃口好好 , 咩都食到 ~


男爵府

積分: 7989


4734#
發表於 09-9-26 09:36 |只看該作者

回覆 9# 甜蜜蜜 的文章

我前排照8.5MM就4個禮拜到...


男爵府

積分: 7493


4735#
發表於 09-9-26 09:43 |只看該作者
早晨 ~ 起身食個早餐再訓 !!


子爵府

積分: 11224


4736#
發表於 09-9-26 09:45 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-25 21:04 發表
你地有冇煲D湯飲牙..?


我前日煲咗准山次實百合蓮子花膠瘦肉湯 ~
補腎補肝 , 一 d 都唔涼 ~


子爵府

積分: 11224


4737#
發表於 09-9-26 09:48 |只看該作者
今日有冇媽媽要返工呀 ~


男爵府

積分: 7989


4738#
發表於 09-9-26 09:52 |只看該作者

回覆 3# Jolly333 的文章

食飽唔好即刻訓呀


大宅

積分: 1143


4739#
發表於 09-9-26 09:53 |只看該作者
原帖由 melody228 於 09-9-25 18:22 發表


我都係5week幾開始嘔一直到依家, 所以身體都唔好, 成日面青青, on 居居咁...最慘而家係越嘔越勁, 今日都嘔了4-5次, 而家仲係好頂..


係呀 一起身就想嘔, 做做下野都係。好慘呀!
成日都無胃口,唔太想食野。


大宅

積分: 1071


4740#
發表於 09-9-26 10:17 |只看該作者
原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...

醫生紙對你真係咁緊要的話,你可以是但揾個普通科的醫生驗孕就有,但見到bb先係最緊要,試下放鬆自己,錢洗左仲揾得返呀!唔好太介懷~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo