想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4721#
發表於 11-7-14 17:12 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 12:02
各位jm, 午安~~~
我返黎啦!~~~好好玩, 雖然最後一日落大雨, 美中不足, 但係我同C6玩到唔願返香港呀....:nau ...

未必, 或者你bingo咪唔駛等m囉
祝一擊即中


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4722#
發表於 11-7-14 17:13 |只看該作者
呢幾日不停嘔
我就嚟死喇
嘔d好酸嘅胃酸出嚟
係咪正常架, 好辛苦呀


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4723#
發表於 11-7-14 17:37 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-14 12:06
你返黎啦, 好排住你呀
點解排卵後只dodo左1日咁少架

因為.......其實去旅行真係好攰......


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4724#
發表於 11-7-14 17:39 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 12:12
歡迎,歡迎回歸呀!又真係好似day 24喎,因為之後一直keep住高溫,咁你咪遲左好多排囉!係喎,做 ...

好掛住大家呀!!~~
似係DAY 24囉, 不過唔知點解條排卵線會變左虛線.....

因為去旅行之前已經do左好多次, 再do C6唔得架啦, 排卵o個日都係好勉強咁DO....之後玩左幾日我都好攰, 無乜心機DO, 只係想訓......


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4725#
發表於 11-7-14 17:40 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-14 12:23
放鬆d, 日子會好快過

日子好快過 <-----希望唔係好快M....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4726#
發表於 11-7-14 17:41 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-7-14 13:04
WAYNEWY827,MISS YOU SO MUCH~
9日既時間好快過嫁咋,上黎同咁多位jm傾下計,時間都快過d啦~

係呀, 唯有係咁啦.....
呢兩日已經谷M feel....只係排卵後第5日....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4727#
發表於 11-7-14 17:42 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-14 17:12
未必, 或者你bingo咪唔駛等m囉
祝一擊即中

哈.......都未必......
個個月都係預早谷m......呢個月都唔例外囉....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4728#
發表於 11-7-14 17:43 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-14 17:13
呢幾日不停嘔
我就嚟死喇
嘔d好酸嘅胃酸出嚟

要好好休息喎....
有唔舒服要去睇醫生呀!!


子爵府

積分: 10483


4729#
發表於 11-7-14 17:55 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 17:41
係呀, 唯有係咁啦.....
呢兩日已經谷M feel....只係排卵後第5日....

谷m同谷b既feel一樣嫁,之前我未知道自己bingo時,都有谷m feel,都以為自己冇行,點知道原來係bingo左..
唔好比咁大壓力自己呀~relax.....
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 2401


4730#
發表於 11-7-14 17:57 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-14 17:13
呢幾日不停嘔
我就嚟死喇
嘔d好酸嘅胃酸出嚟

LEE段時間係辛苦D, 忍耐下啦!!
我表姐之前又係咁, 嘔左3個月先好D, 之後多D食有螢養嘅野, 佢個B出世都成7磅架, 唔洗擔心!!!


大宅

積分: 2401


4731#
發表於 11-7-14 17:59 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-7-14 17:55
谷m同谷b既feel一樣嫁,之前我未知道自己bingo時,都有谷m feel,都以為自己冇行,點知道原來係bingo左..
唔好 ...

wayne 係啦, 我覺得你體溫突然升高左咁多, 係好兆頭呀~


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4732#
發表於 11-7-14 18:01 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-14 17:42
哈.......都未必......
個個月都係預早谷m......呢個月都唔例外囉....

都係個句啦
谷m同谷b一樣架
比d信心自己同呀b呀!!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4733#
發表於 11-7-14 18:03 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-14 17:57
LEE段時間係辛苦D, 忍耐下啦!!
我表姐之前又係咁, 嘔左3個月先好D, 之後多D食有螢養嘅野, 佢個B出 ...

我一食完嘢已經想嘔
根本食唔到嘢
同埋個胃好多胃酸呀
係咪個個都係咁架?
我嘔出嚟個d酸到"拿"喉呀


子爵府

積分: 10404


4734#
發表於 11-7-14 19:07 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-7-14+17:57+LEE段

原帖由 cksk 於 11-07-14 發表
我一食完嘢已經想嘔
根本食唔到嘢
同埋個胃好多胃酸呀
係咁嫁,忍耐下!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4735#
發表於 11-7-14 19:08 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-7-14+17:42+哈

原帖由 cksk 於 11-07-14 發表
都係個句啦
谷m同谷b一樣架
比d信心自己同呀b呀!!
我今個月未有谷m feel,唔知有無機呢?



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10483


4736#
發表於 11-7-14 20:00 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-14 18:03
我一食完嘢已經想嘔
根本食唔到嘢
同埋個胃好多胃酸呀

我頭3個月時都係咁,見到d野食未入口巳經想嘔...
朝早起身冇野落肚都可以嘔d黃膽水出黎,勁辛苦~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4737#
發表於 11-7-14 20:20 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-14 19:08
我今個月未有谷m feel,唔知有無機呢?

你愛人狀態大勇
我買你得!!!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4738#
發表於 11-7-14 20:22 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-7-14 20:00
我頭3個月時都係咁,見到d野食未入口巳經想嘔...
朝早起身冇野落肚都可以嘔d黃膽水出黎,勁辛苦~
...

咁你係咪嘔d酸嘢出嚟呀?

我食完飯無耐
個胃開始抽住扯住
無耐d胃酸湧上嚟
我想問係咪個個都係咁架??


男爵府

積分: 5810


4739#
發表於 11-7-14 20:29 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-7-14+17:57+LEE段

原帖由 cksk 於 11-07-14 發表
我一食完嘢已經想嘔
根本食唔到嘢
同埋個胃好多胃酸呀
試下食梳打餅




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4740#
發表於 11-7-14 22:19 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-14 17:59
wayne 係啦, 我覺得你體溫突然升高左咁多, 係好兆頭呀~

體溫升到好高o個日, 我懷疑係酒店張被好厚, 熱親....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo