想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4721#
發表於 12-7-26 13:57 |只看該作者
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有十版書要補返,再加埋下午D書,聽日肯定追死我呀
希望個天快D停雨啦...到時頭痛實有好轉啫...我呢度真係未停過雨呀


大宅

積分: 3724


4722#
發表於 12-7-26 14:01 |只看該作者

引用:各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好

原帖由 doristws 於 12-07-26 發表
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有 ...
你瞓到就瞓下啦,休息多啲呀!




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4723#
發表於 12-7-26 14:04 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-26 13:57
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有 ...

好好休息, 唞足精神先追返D功課啦...


大宅

積分: 2841


4724#
發表於 12-7-26 14:12 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-26 13:57
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有 ...

睇天氣報告LEE 幾日開始落小左雨嫁啦..過兩日會出太陽.. 你休息多D呀唔好冷親.. 遲D先補堂啦.. 唔好傷神呀


禁止訪問

積分: 1316


4725#
發表於 12-7-26 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2841


4726#
發表於 12-7-26 14:15 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-26 13:54
熱氣呀,食小小好喇

唔好炒咁膿呀... 我家姐個日食飯或食麵都會落小小... 有時佢食麵會落黑芝麻油囉.. 可能我地鍾意食所以唔覺得熱氣..哈哈


禁止訪問

積分: 1316


4727#
發表於 12-7-26 14:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4728#
發表於 12-7-26 14:18 |只看該作者
多謝各位同學關心,依家仲有少少痛肚添,唔知係咪唔小心俾D細菌入侵添,不過就把可惡的便便驅逐咗出境,可能真係小病是福也

點評

ling330  快D將便便驅逐出境先啦  發表於 12-7-26 14:21
神尾葉子    發表於 12-7-26 14:19


禁止訪問

積分: 1316


4729#
發表於 12-7-26 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2841


4730#
發表於 12-7-26 14:21 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 14:18
我都聽聞過呢隻幾好~等我「放監」時去睇下先~

OK嫁我之前都有用開..


伯爵府

積分: 15109


4731#
發表於 12-7-26 14:22 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-7-26 12:33
好多新同學呀~~

一路做野一路追, 都仲未追得晒D POSTS 呀!

pinkbi好似未加你入個list度, 你今日幾wk呀?


子爵府

積分: 13137


4732#
發表於 12-7-26 14:26 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-26+00:49+起身

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我就逐間舖頭去問d sale 屎,例如走去sofina 問佢枝防曬有左bb用唔用得?
其實,唔知係堅定流,幾乎間間舖d sales 都話自己公司d product 係安全!吹脹!

除咗 Crabtree, 個sales 話薰衣草味唔好用。



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4733#
發表於 12-7-26 14:27 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-26 13:57
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有 ...

如果真係好痛而你又唔想食葯既, 可以飲寶礦力, 可以舒緩頭痛, 你好好休息吓啦


子爵府

積分: 13137


4734#
發表於 12-7-26 14:31 |只看該作者

引用:我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻蝦咁彈彈下,好活潑呀,姑娘話頸皮尺寸正常(個姑娘都幾寸),阿b ...
good!
2/2! 立春前喎!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4735#
發表於 12-7-26 14:33 |只看該作者

引用:係喎..+你地而家用咩牌子既沖涼呀?+因為我

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
係喎.. 你地而家用咩牌子既沖涼呀? 因為我地而家唔可以用D好香味既野..
我用body shop 嘅 西柚味沖涼液,幾清新。



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4736#
發表於 12-7-26 14:33 |只看該作者
joesie你考慮吓係咪需要問多個醫生既意見啦, 今朝都有同學問我個婦科既資料, 如果你有興趣話我知再pm你, 或者其他同學仔有好醫生都介紹吓, 我覺得醫生一定要細心, 特別對我地孕婦好重要, 我地情緒易波動, 如果個醫生唔體貼會好難受, 同時你可以同你c6解釋吓你既憂慮, 希望佢理解可以俾你咨詢多一個醫生既意見, 無論結果係點, 早d知可以早d作適當處理, 你要加油啊!


大宅

積分: 2096


4737#
發表於 12-7-26 14:35 |只看該作者

引用:頭先喺萬0見到Bio+oil,想買,唔知係咪得一

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
頭先喺萬0見到Bio oil,想買,唔知係咪得一隻呢?$110/ 60mL
yes




子爵府

積分: 13137


4738#
發表於 12-7-26 14:36 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-7-26+10:23+係喎.

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我無轉呀..仲係用DOVE...有諗過用BODY SHOP....大家有無提議呢?
我屋企之前都係dove, 但我個鼻好衰,變得好怕香味,聞完會想嘔!所以先用body shop



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1316


4739#
發表於 12-7-26 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1316


4740#
發表於 12-7-26 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo