跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4741#
發表於 05-1-19 16:08 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

嘩! d工人真係變態呀! 又咬又鍚!! 嚇死人呀!


男爵府

積分: 7028


4742#
發表於 05-1-19 16:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

你地講到的工人咁... 好嚇人

731mon,
你亞囝既相,大個左好多,真係冇一忽似你,又係一個爸爸餅印。


公爵府

積分: 29293


4743#
發表於 05-1-19 16:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

你地講得咁恐佈的. 我雖然無用工人, 但係都唔舒服呀.


公爵府

積分: 29293


4744#
發表於 05-1-19 16:24 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Well come back sin.
I try the buffet dinner in Majestic Hotel. The quality is quite good and price is fair. The lobby is niece, but I don't know the room. Saw quite a lot of travel bus outside of hotel, most of them are come from China. The location of Majestic Hotel is really convience, as its sooo near MTR Station, how many days you plan back to HK


男爵府

積分: 5008


4745#
發表於 05-1-19 16:24 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

其實呢d行徑好多上一背


男爵府

積分: 5008


4746#
發表於 05-1-19 16:26 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Majestic Hotel 中文係乜? 係邊ga?

到時咪要攪多次gathering


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4747#
發表於 05-1-19 17:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma,
妳係唔係講大華酒店呀! 地點都好方便, 我都係食過buffet,
那裡都ok, 不過又真係幾多大陸團用, 因為我都見過好多大陸旅遊車泊o係出面, 我之前有星加坡朋友住過, 我上過去探佢, 房間都ok, 好近我屋企呀! 搭的士都唔使跳錶!!
hoyinma 寫道:
Hi Everyone,
I need your help!!!
I m planning to go back to HK around end of March.
I want to book a hotel in advance (near Easter holiday).
Do you know about the Majestic Hotel in Jordon?
This is the cheapest one that we can book in NZ.
Is it a reasonable hotel (we only need an OK one)?
As it's location is so good, we think it might be OK.
It seems OK on the pics but pics are always nice.
Please let me know if you know about it!!!


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4748#
發表於 05-1-19 17:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa,
所以我咪話, 勉強只可以話亞囝d眼睫毛似我夠長囉!!冇一忽似我! 真慘! 我老公咪懶亞囝d臭脾氣似到我十足十囉!! 激死!:-x :-x :-x


等待驗證會員

積分: 6690


4749#
發表於 05-1-19 17:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma

歡迎你提早回HK, 到時可以見見HOYIN仔, 你會回來多久? 咁我地1/2生日會後又好快有GATHERING
Majestic Hotel地點好方便, 我食過1&2次 BUFFET都OK架, 但房間就無見過所以唔知得唔得


大宅

積分: 3382


4750#
發表於 05-1-19 17:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

咬埋落去 - 唔會掛, 好恐怖呀, just joking?
HA 寫道:
canny

點知玩bird bird ar, 有d工人(甚至99)見得意, 咬埋落去tim


大宅

積分: 3382


4751#
發表於 05-1-19 17:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all,
I want to know if I feed my son 2-3 teaspoons 米糊 to try everyday, is it good if I immediately feed him with formula after 米糊? or do I need to let him rest 30mins/1 hour? Because I read some mama here the schedule is to wait an hour/hours after trying spoons of 米糊.


男爵府

積分: 6436


4752#
發表於 05-1-19 19:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all~~
報告報告, 岩岩睇完e生返到屋企. 結果係....................冇中招.
e生話可能我的荷爾蒙仲未正常返, 要食1個禮拜葯


男爵府

積分: 7028


4753#
發表於 05-1-19 21:27 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
all~~
報告報告, 岩岩睇完e生返到屋企. 結果係....................冇中招.
e生話可能我的荷爾蒙仲未正常返, 要食1個禮拜葯


MILKbb,
諗住上來'恭喜'添(下次努過),冇事就好咁係咪食完一星期葯就會來返啊。


男爵府

積分: 6436


4754#
發表於 05-1-19 21:44 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa,
其實我冇諗住咁快要bb住嫁. 佢話正常食完一個禮拜葯之後兩三日會黎返. 如果一個禮拜都唔黎就再打電話比佢喎 ?-( ?-(


大宅

積分: 2396


4755#
發表於 05-1-19 21:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
Elsa,
其實我冇諗住咁快要bb住嫁. 佢話正常食完一個禮拜葯之後兩三日會黎返. 如果一個禮拜都唔黎就再打電話比佢喎 ?-( ?-(


MILKbb
都好呀,知道妳個人冇嘢! :lol: 但就要留意番一個星期後點喎!TAKE CARE!!!


男爵府

積分: 6436


4756#
發表於 05-1-19 21:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom & Elsa,
thanks~~ :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 2396


4757#
發表於 05-1-19 21:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

99真係幾難頂架,731mon,我都係架,咁耐都未試過打電話俾99問阿仔點,次次都係叫老公問.費事佢覺得我check住佢兼唔係好想同佢講嘢!

係嘞,呢兩日唔見豆豆媽-eggplanttomato嘅,係咪份新工好忙呢?得閒上嚟八吓輕鬆吓啦! 份工再辛苦我都會上嚟,呻吓又好,睇睇dbb都好呀,好開心架!我老公話開咗爐俾我又唔沖涼掛住上嚟嘞!

hoyinma
好喎妳咁快番嚟,到時join埋傾吓啦! :mrgreen:


等待驗證會員

積分: 6690


4758#
發表於 05-1-19 22:08 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb

我仲估你中左添 :mrgreen: 下次再努力


大宅

積分: 2396


4759#
發表於 05-1-19 22:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
MILKbb

我仲估你中左添 :mrgreen: 下次再努力


AJ
咁妳幾時同大皓生番個妹妹呀?我記得妳話過鍾意女架?


等待驗證會員

積分: 6690


4760#
發表於 05-1-19 22:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

CKO

食完糊仔我會比少少水皓皓飲&最少要等半小時至比奶奶食

Cko 寫道:
all,
I want to know if I feed my son 2-3 teaspoons 米糊 to try everyday, is it good if I immediately feed him with formula after 米糊? or do I need to let him rest 30mins/1 hour? Because I read some mama here the schedule is to wait an hour/hours after trying spoons of 米糊.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo