跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


4741#
發表於 09-9-26 10:22 |只看該作者
各位早晨~~


大宅

積分: 1071


4742#
發表於 09-9-26 10:23 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-26 09:52 發表
食飽唔好即刻訓呀

我都係食飽就勁眼瞓,有時頂唔順都要瞓一瞓…


大宅

積分: 1071


4743#
發表於 09-9-26 10:26 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-26 10:22 發表
各位早晨~~

早晨呀~ 見到你特別醒神~ wakakaka


男爵府

積分: 8100


4744#
發表於 09-9-26 10:30 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 10:26 發表

早晨呀~ 見到你特別醒神~ wakakaka


咁你一眼訓就望下我響唔響度啦 哈哈

一陣我可以去荷花睇野啦 好開心呀


大宅

積分: 1071


4745#
發表於 09-9-26 10:34 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-26 10:30 發表


咁你一眼訓就望下我響唔響度啦 哈哈

一陣我可以去荷花睇野啦 好開心呀

咁快去shopping,記得報告下~


男爵府

積分: 8100


4746#
發表於 09-9-26 10:35 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 10:34 發表

咁快去shopping,記得報告下~

今晚去紅館睇show
咁早d出新世紀行陣 睇下d bb野 我想買搽肚紋膏呀
之後搭火車去 岩岩好


子爵府

積分: 11224


4747#
發表於 09-9-26 10:42 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 10:34 發表

咁快去shopping,記得報告下~


幫我哋做價格專家 ~


男爵府

積分: 8100


4748#
發表於 09-9-26 10:56 |只看該作者
琴晚一夜左訓 今日頭都痛埋 好眼訓呀...


大宅

積分: 1492


4749#
發表於 09-9-26 11:04 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-25 21:19 發表


我上星期,,,5WEEKS,,,乜都照唔到~~

5個weeks都照唔到野???冇咩理由bor!係咪你排卵係遲啊?所以實際冇5w咁大呢?? 我8w照 bb已經有2.1cm大粒喇!


伯爵府

積分: 16384

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


4750#
發表於 09-9-26 11:39 |只看該作者
各位,我排政府未見得e生,請問排政府既媽媽,你地會唔會先去搵私家e生check下先架,有邊位e生介紹呢?


大宅

積分: 1492


4751#
發表於 09-9-26 11:58 |只看該作者
各位媽媽都好似為o左嘔問題好煩腦, 我朋友睇d孕婦書係講孕婦因為缺乏維他命b6所以會成日嘔; 我而家每日都食30-60mg o既 b6, 情況真係有改善, 大家都可以試下食多d有維他命b6o既食物啦!


複式洋房

積分: 423


4752#
發表於 09-9-26 12:08 |只看該作者
原帖由 fyyjott 於 09-9-26 11:39 發表
各位,我排政府未見得e生,請問排政府既媽媽,你地會唔會先去搵私家e生check下先架,有邊位e生介紹呢?


我5W幾已經去咗政府排嘞, 跟住7W就去埋私家照心跳,始終照過有心跳會安心D嘛,雖然照到有心跳呀,但係個B得6W咁嘅SIZE,因為我生完第一胎之後開始有排卵痛,所以應該唔係因為排卵遲而令BB細咗(排卵後卵巢會痛),而係因為我日日都要飲COFFEE & 食辣嘢所致...所以我已經成個星期冇飲COFFEE嘞, 但係辣嘢都係戒唔到,但係都會食少咗!
我係睇開旺中嘅王學勤 TEL : 23930211


複式洋房

積分: 423


4753#
發表於 09-9-26 12:10 |只看該作者
原帖由 farfeifar 於 09-9-26 11:58 發表
各位媽媽都好似為o左嘔問題好煩腦, 我朋友睇d孕婦書係講孕婦因為缺乏維他命b6所以會成日嘔; 我而家每日都食30-60mg o既 b6, 情況真係有改善, 大家都可以試下食多d有維他命b6o既食物啦! ...


雖然我冇嘔, 只係得頭暈&心口悶, 但係都想知咩食物係含高B6呀??


民房

積分: 8


4754#
發表於 09-9-26 12:16 |只看該作者
debby1128,

請問你覺得王學勤醫生好唔好?佢容唔容易book?


原帖由 debby1128 於 09-9-26 12:08 發表


我5W幾已經去咗政府排嘞, 跟住7W就去埋私家照心跳,始終照過有心跳會安心D嘛,雖然照到有心跳呀,但係個B得6W咁嘅SIZE,因為我生完第一胎之後開始有排卵痛,所以應該唔係因為排卵遲而令BB細咗(排卵後卵巢會痛),而係因為 ...


大宅

積分: 2950


4755#
發表於 09-9-26 12:18 |只看該作者
原帖由 Careful 於 09-9-26 08:48 發表
Oralb,

我都有流啡流血的問題,每日都有小小,數量不太多,流了約兩三個星期,我想問問你上一胎有冇攞病假休息。
同埋有冇成日去打安胎針,你又睇邊個醫生,後來睇返好?

唔該.

...
我都係每日都有小小, 但係維持咗大約2+weeks, 其間好大份時間都係bed rest, 因為一行路就流啡, 當然bed rest都會流, 但係量唔唔多.

醫生只係比咗啲安胎藥我食, 無打針或者塞藥, 最驚險係有一次疴咗一大pet血塊, 有成隻雞蛋咁多, 不過最後都無事.

我覺得bed rest 係某程度有幫助, 儘量休息多啲, 少啲走動.


大宅

積分: 2380


4756#
發表於 09-9-26 12:25 |只看該作者
好多謝各位的意見及鼓勵,我都係流左一次血/啡,so far (touch wood)到而家都平平安安。醫生開的「安胎藥」是口服,食完勁唔舒服,包括心口頂住頂住,反胃等。開始以為係早孕徵兆,仲等我鬼咁開心。後來先發現係藥物引起的side effect, 而家遲左食藥就正正常常。根本唔太覺自己大緊肚。

有得嘔,反而我仲開心,而家無事無幹,仲擔心!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4757#
發表於 09-9-26 12:33 |只看該作者
我都有量BBT的習慣
CHECK BINGO果幾天都有36.8X
點知今朝只有36.7X
加埋呢2天無乜反胃感覺(最初好嚴重)
好驚
即刻用綠D量
好在都同昨天一樣有70%深粗
先安心少少
真係人都癲……

原帖由 oralb 於 09-9-25 12:41 發表
so far 我個range都係around 36.6 ~ 36.9度


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4758#
發表於 09-9-26 12:35 |只看該作者
absolutely agree!!!!!

原帖由 TracyChi 於 09-9-25 12:50 發表

十個月真漫長…
未見醫生又怕宮外孕
冇宮外孕又到怕冇胎long
見到胎long又怕冇心跳
有心跳又怕佢唔生長………
做亞媽真係特別苦……


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4759#
發表於 09-9-26 12:39 |只看該作者
fyyjott
歡迎啊!
你係邊區﹖
可以直去健康院﹖
姑娘叫我要先去醫院先
之後或者會被分配去健康院(我估)咋


原帖由 fyyjott 於 09-9-25 14:08 發表
各位好啊,我昨天去左排期啦,預產期應該係5月尾6月頭,要等去健康院confirm下先肯定,不過要等到下星期...
第一胎,咩都唔識,幾周要做咩,幾周要做咩,一d idea都冇啊,請各位指教! ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4760#
發表於 09-9-26 12:43 |只看該作者
我都打算每4wk去c+產檢一次
因為聞說政府果邊都幾求其
只係聽下心跳
我估c+應該多d嘢搞卦

原帖由 minmin82 於 09-9-25 14:28 發表

4w 一次都ok既 我覺得!!
因為再大d 4-5個月後 你會feel到胎痛
咁知道bb 冇事 就可以唔使成日去得咁密

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo