想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 2096


4741#
發表於 12-7-26 14:44 |只看該作者

引用:多謝各位同學關心,依家仲有少少痛肚添,唔知

原帖由 doristws 於 12-07-26 發表
多謝各位同學關心,依家仲有少少痛肚添,唔知係咪唔小心俾D細菌入侵添,不過就把可惡的便便驅逐咗出 ...
Doris,多D休息,D功課遲D先補啦~




大宅

積分: 3175


4742#
發表於 12-7-26 14:45 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

missha 金色o個隻有含維他命A 我問過.. 個SALE 叫我唔好用丫.. 你地要注意..


男爵府

積分: 7065


4743#
發表於 12-7-26 14:47 |只看該作者
OH..我都無特別要選過另外D沐浴露WO...我都係用番植物物語的花香味咋..係咪都唔可以用呀?


子爵府

積分: 13137


4744#
發表於 12-7-26 14:49 |只看該作者

引用:回覆+ling330+的帖子 我以為嘔到12W就無..

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
回覆 ling330 的帖子

我以為嘔到12W就無...雖然我都係10W3...但我以前未TRY過嘔埋出來..只係成日想嘔咁.. ...
冇錯!所以我越刷越快!以前刷牙至少6分鐘,家下 最多3分鐘!




I just want to have healthy babies!


複式洋房

積分: 312


4745#
發表於 12-7-26 14:51 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

Thanks so much..Pls PM me...


子爵府

積分: 13137


4746#
發表於 12-7-26 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pinkbi+於+12-07-26+發表本帖

原帖由 Summire123 於 12-07-26 發表
我都唔知威院有無
冇結構呀!



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1316


4747#
發表於 12-7-26 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7065


4748#
發表於 12-7-26 14:52 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我驚刷唔乾淨又話有咩牙銀炎...又話會影響BB..所以成日都刷得好入...咪攪到成日會嘔LAW...


子爵府

積分: 13137


4749#
發表於 12-7-26 14:55 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+12:51+我

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
芝麻對小B有益嫁... 我家姐陀兩個都食好多..
咁芝麻糊食唔食得?



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


4750#
發表於 12-7-26 14:57 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 14:26
我就逐間舖頭去問d sale 屎,例如走去sofina 問佢枝防曬有左bb用唔用得?
其實,唔知係堅定流,幾乎間間舖d ...

係喎, 我朋友係shiseido到做, 佢都話shiseido所有line既產品都用得... 不過我都只係用了普通保濕同BB cream就算啦, 冇用其他又美白又細毛孔個D..


子爵府

積分: 13137


4751#
發表於 12-7-26 14:58 |只看該作者

引用:各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好

原帖由 doristws 於 12-07-26 發表
各位同學午安,今日個頭痛嚴重咗添...有時好似痛到裂開咗咁,所以班長我諗我今日要請假啦...無返上午學已經有 ...
保重呀!盡情瞓多d啦!暫時唔好擔心學校d嘢!
你樓上仲有冇鑽牆?



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4752#
發表於 12-7-26 14:58 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 14:51
回覆 Purybaby 的帖子

Thanks so much..Pls PM me...

pm左啦


伯爵府

積分: 15109


4753#
發表於 12-7-26 15:00 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 14:55
咁芝麻糊食唔食得?

未食得住, 依家只可以每日食一半至一茶匙芝麻粉, 純粹要佢既營養, 要懷孕後期先可以盡情食芝麻糊


子爵府

積分: 13137


4754#
發表於 12-7-26 15:04 |只看該作者

引用:+本帖最後由+神尾葉子+於+12-7-26+14:42+編

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
本帖最後由 神尾葉子 於 12-7-26 14:42 編輯
我啱啱買咗一枝有機洗頭水,個sales 話用得,但係有迷迭香ga!(冇味道的)



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3906


4755#
發表於 12-7-26 15:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Summire123+於+12-07-26+發表

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
冇結構呀!
咁即係要搵私家啦。




子爵府

積分: 13137


4756#
發表於 12-7-26 15:06 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+14:36+我

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我就係開始唔係好受到dove個味..所以想轉.....同埋...呢幾個星期背部同肩都生咗10幾粒暗瘡..好似 ...
我反而想試彩豐行,貪佢天然。



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4757#
發表於 12-7-26 15:09 |只看該作者

引用:回覆+zarara188+的帖子 我驚刷唔乾淨又話

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
回覆 zarara188 的帖子

我驚刷唔乾淨又話有咩牙銀炎...又話會影響BB..所以成日都刷得好入...咪攪到成日會 ...
我越刷得耐,越嘔得勁!
有諗過買枝有機牙膏,但驚一樣。



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4758#
發表於 12-7-26 15:10 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+14:55+咁

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
未食得住, 依家只可以每日食一半至一茶匙芝麻粉, 純粹要佢既營養, 要懷孕後期先可以盡情食芝麻糊 ...
我7wk 果陣唔知,已經食咗一碗!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4759#
發表於 12-7-26 15:15 |只看該作者
超級飯氣攻心


男爵府

積分: 7065


4760#
發表於 12-7-26 15:18 |只看該作者
我超級想放工呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo