跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4761#
發表於 05-1-19 22:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom ,
天下99一樣黑!!(黑人憎), 希望第時自己老咗唔好咁唔識做啦! 妳諗住將亞囝放o係99度湊到幾大呀!! 我就會湊至5,6月左右, 搬咗屋之後就會攞返亞囝返來同我住, 仲有幾個月, 希望快d過啦!!得閒上嚟八吓輕鬆o下! 真係好開心!!!

MILKBB,
又真係咁耐都未嚟! 希望妳食藥後快d正常返啦! 真真正正咁迎接下一個b既來臨!!! :lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 6436


4762#
發表於 05-1-19 22:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

咁快~~
731mon 寫道:
MILKBB,
又真係咁耐都未嚟! 希望妳食藥後快d正常返啦! 真真正正咁迎接下一個b既來臨!!! :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 10929


4763#
發表於 05-1-19 22:23 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
咁快~~ [quote]
731mon 寫道:
MILKBB,
又真係咁耐都未嚟! 希望妳食藥後快d正常返啦! 真真正正咁迎接下一個b既來臨!!! :lol: :lol: :lol:
[/quote]

MILKbb

唔快喇, 有仔襯"Luen"生
親子王國以外之相冊連結已被刪除


大宅

積分: 2396


4764#
發表於 05-1-19 22:46 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon 寫道:
GiggsMom ,
天下99一樣黑!!(黑人憎), 希望第時自己老咗唔好咁唔識做啦! 妳諗住將亞囝放o係99度湊到幾大呀!! 我就會湊至5,6月左右, 搬咗屋之後就會攞返亞囝返來同我住, 仲有幾個月, 希望快d過啦!!得閒上嚟八吓輕鬆o下! 真係好開心!!!


妳就好啦!就快可以脫離魔爪! :lol: 咁係妳搬咗之後唔做嘢自己湊定係請工人呀?我其實都同老公商量過幾時可以晚晚湊阿仔番屋企,結論係起碼都要等佢半歲至9個月大先有得諗,衰在日頭要番工都仲要靠99呢......最近發現佢有樣唔係咁好嘅習慣,我明白家陣天氣涷,手洗BB衫都幾係嘢,但都唔好咁過份,佢居然阿仔嘅底衫就日日換日日洗,着面嗰D同個睡袋就唔知幾耐先洗,因為我發覺個睡袋黃咁咁,阿仔件外套(係D長袖嘅長袍嚟嘅)仲起晒毛頭添,買咗都唔夠一個月咋,攪到阿仔好似個乞兒仔咁.佢話唔係着入面唔駛洗得咁密喎!妳話唔嬲就假嘞! :evil: :evil: :evil: 真係羨慕妳就快有好日子過,又可以日日見到騫騫而避咗D唔想見嘅人.妳就好啦!


大宅

積分: 2396


4765#
發表於 05-1-19 22:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all
都唔記得報料添:由即日到1月31日,Toy R' Us入面買嘅亨氏貨品全部做特價,果汁6樽裝$22.9,平百佳成$11呀,仲有d甜薯蓉,南瓜蓉等等都係$15.9四樽咋,有興報去入貨啦!我望過d果汁06年先到期架!


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4766#
發表於 05-1-19 23:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom ,
我都想唔使做呀! 不過唔得啦! 搬咗之後到時就會請工人, 希望唔好變態啦! 如果唔係老公實"炸"型, 因為係我堅持要請工人!
我99就每個禮拜都會洗亞囝d床單 & 配件, 每次星期五一帶亞囝走就佢就立刻洗, 如果唔係都唔會連條seat-belt都沖埋落厠所啦!
另外我今晚o係度整理亞囝d相, 將d相灑返哂出來入落相薄, 搞咗成晚都未執好!!!!!


等待驗證會員

積分: 6690


4767#
發表於 05-1-19 23:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom

我一直都好鐘意女, 但唔知點解而家有皓皓又覺得好足夠, 我都同老公講過不如淨係要皓皓一個, 因為我唔想分薄我對佢既愛 你會唔會咁諗?

GiggsMom 寫道:
[quote]
AJ 寫道:
MILKbb

我仲估你中左添 :mrgreen: 下次再努力


AJ
咁妳幾時同大皓生番個妹妹呀?我記得妳話過鍾意女架? [/quote]


男爵府

積分: 7028


4768#
發表於 05-1-20 00:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[quote]
AJ 寫道:
GiggsMom

我一直都好鐘意女, 但唔知點解而家有皓皓又覺得好足夠, 我都同老公講過不如淨係要皓皓一個, 因為我唔想分薄我對佢既愛 你會唔會咁諗?[quote]

AJ,
我個時都好似你咁諗,不過到大仔漸漸大左,就覺得佢一個人好似好悶咁,玩乜野都係同我地的大人玩,所以就決定要多個陪係佢(第時我的地兩老公婆唔係到,有乜野事佢都有多個人可以商量下)。


禁止訪問

積分: 8419


4769#
發表於 05-1-20 00:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4770#
發表於 05-1-20 00:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ,
我老公同妳講一樣呀! 不過佢就鍾意囝! 所以追唔追都冇所謂了!!![quote]
AJ 寫道:
GiggsMom

我一直都好鐘意女, 但唔知點解而家有皓皓又覺得好足夠, 我都同老公講過不如淨係要皓皓一個, 因為我唔想分薄我對佢既愛 你會唔會咁諗?


禁止訪問

積分: 8419


4771#
發表於 05-1-20 00:24 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7028


4772#
發表於 05-1-20 00:27 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon,
依家在睇睇你亞仔,好似有的似佢婆婆咁喎(特別最後個一幅相),你自己覺唔覺得 ?-( ?-( ?-(


複式洋房

積分: 186


4773#
發表於 05-1-20 00:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會


AJ,
我個時都好似你咁諗,不過到大仔漸漸大左,就覺得佢一個人好似好悶咁,玩乜野都係同我地的大人玩,所以就決定要多個陪係佢(第時我的地兩老公婆唔係到,有乜野事佢都有多個人可以商量下)。
[/quote]

Elsa:
同意!
[img][/img]


男爵府

積分: 7028


4774#
發表於 05-1-20 00:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa 寫道:
AJ,

我就同Elsa 既講法一樣, 一個人玩好悶架, 如果多個細佬妹陪就會開心好多, 同埋可以互相幫助麻~


ssassa,
咁你快地生多一個喇,唔好好似我咁兩個相差太遠,一次過辛苦好過格咁耐再辛苦過(我記得好似HA都係咁講嫁)。


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4775#
發表於 05-1-20 00:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa ,
話佢似婆婆, 係咪似佢夠肥呀!!! 我媽咪d同事都係咁講, 話似哂婆婆, 但係佢地一見到我老公, 就立刻轉哂話都係似爸爸了!
Elsa 寫道:
731mon,
依家在睇睇你亞仔,好似有的似佢婆婆咁喎(特別最後個一幅相),你自己覺唔覺得 ?-( ?-( ?-(


複式洋房

積分: 186


4776#
發表於 05-1-20 00:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Po Po:
芝麻仔件冷衫係個明友送嘅。
我邊有咁多才多藝呀
慈慈肯飲番奶咁味好囉!
加油
[img][/img]


等待驗證會員

積分: 6690


4777#
發表於 05-1-20 00:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all

皓皓而家仲細個, 所以我會咁諗掛


等待驗證會員

積分: 6690


4778#
發表於 05-1-20 00:40 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

金毛B真係...

ssassa 寫道:
canny,

我都話金毛b人細鬼大架啦~ 咁細個就識興奮!!!


等待驗證會員

積分: 6690


4779#
發表於 05-1-20 00:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[size=medium]好耐都無見patbmom, 你近排又好忙呀???


禁止訪問

積分: 8419


4780#
發表於 05-1-20 00:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo