美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


子爵府

積分: 13250


4761#
發表於 17-6-14 08:00 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 02:51
我都有D想的水律cream....好似好扺咁

尊櫃50ml買$590,所以一定抵過香港買我貪佢套水律sample仔
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13250


4762#
發表於 17-6-14 08:03 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 03:01
還幼真係超貴,尤其個面霜,係咪真係咁神呢?

本帖最後由 家庭主婦 於 17-6-14 08:03 編輯

我之前冬天用真係幾好,皮膚整體細緻左,不過尊櫃買晤抵


子爵府

積分: 13250


4763#
發表於 17-6-14 08:04 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 03:07
係囉,搞到斬手指既我都心思思

買完先再斬過啦
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13250


4764#
發表於 17-6-14 08:06 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 03:09
最貴果個cream 唔啱孕婦用架,之前個BA再三叮囑我

我用過sample 好lup

***南無阿彌陀佛***


珍珠宮

積分: 36256


4765#
發表於 17-6-14 08:55 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 02:42
記得到時去落deposit 先,有extra 2.5ml eye cream sample 送,好過冇

年底再提我


珍珠宮

積分: 36256


4766#
發表於 17-6-14 08:55 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 02:46
係eye serum 啊,真係好多sample送。之前有jm 第一次G額外有一set 一套五件珍雪,我果次無,不過第二次G, ...

唔知我今次有冇送多啲野呢


珍珠宮

積分: 36256


4767#
發表於 17-6-14 08:56 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 02:51
我都有D想的水律cream....好似好扺咁

又抵呀…媽咪


珍珠宮

積分: 36256


4768#
發表於 17-6-14 08:57 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 02:59
我咁大個女都未睇過櫻花

我都未,去睇紅葉又未旺盛


珍珠宮

積分: 36256


4769#
發表於 17-6-14 08:58 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 03:13
我都唔係好接受到男BA,尤其仲要幫我試粉㡳

乜我都唔係好接受到硬係覺得佢唔會明白女仔,除非佢hehe


珍珠宮

積分: 36256


4770#
發表於 17-6-14 08:59 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-14 08:04
買完先再斬過啦

haha,橫掂斬完都會生返出黎


大宅

積分: 4382


4771#
發表於 17-6-14 09:07 |只看該作者
回覆 家庭主婦 的帖子

水津75ml套set抵呀,你買送化妝袋那set另外那set?水律係咪都好用?因我未用過


大宅

積分: 4382


4772#
發表於 17-6-14 09:14 |只看該作者
回覆 Melodyangel 的帖子

之前已g過eye serum,況且今次得2張$10000 won coupons, 我暫時揀了美白同珍雪2套set
講抵,當然係珍雪這兩set抵


子爵府

積分: 13250


4773#
發表於 17-6-14 10:13 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 09:07
回覆 家庭主婦 的帖子

水津75ml套set抵呀,你買送化妝袋那set另外那set?水律係咪都好用?因我未用過

係呀好用呀舒緩保濕功效
***南無阿彌陀佛***


侯爵府

積分: 20211


4774#
發表於 17-6-14 10:34 |只看該作者
Melodyangel 發表於 17-6-13 23:47
jm, 你係咪g 咗珍雪eye serum set, 想問下果8小枝裝samples,係咪兩個set, 各水,乳,serum, 仲有一枝係咩 ...

應該係珍雪系列洗面膏30ml,lotion 30ml,乳液30ml, serum 5ml, eye serum 3ml, cream 8ml, eye cream 3ml


男爵府

積分: 8216


4775#
發表於 17-6-14 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

已放水律cream 75ml set 和 美白磿沙set 在購物車。雖然我四月尾G嗰盒50ml水律cream仲未開,但呢套75ml新set令我一見到就好想要


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4776#
發表於 17-6-14 10:35 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-14 10:13
係呀好用呀舒緩保濕功效

我心大心細緊買呢支好定美白set好

呢支可以配埋水律cream日頭用
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4777#
發表於 17-6-14 10:36 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 10:34
已放水律cream 75ml set 和 美白磿沙set 在購物車。雖然我四月尾G嗰盒50ml水律cream仲未開,但呢套75ml新se ...

嘩⋯⋯⋯

我果盒都未開但未有衝動去g盒75ml


子爵府

積分: 13250


4778#
發表於 17-6-14 10:42 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 10:35
我心大心細緊買呢支好定美白set好

呢支可以配埋水律cream日頭用

G埋佢啦功效唔一樣嘛,而且水係用得比較快,多一支都晤怕我今朝又G埋水份mask set藍色果支
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13250


4779#
發表於 17-6-14 10:44 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 10:34
已放水律cream 75ml set 和 美白磿沙set 在購物車。雖然我四月尾G嗰盒50ml水律cream仲未開,但呢套75ml新se ...

本帖最後由 家庭主婦 於 17-6-14 10:44 編輯

我都係一見鐘情我用緊一盒,未開一盒都忍唔住G左


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4780#
發表於 17-6-14 10:44 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-14 10:42
G埋佢啦功效唔一樣嘛,而且水係用得比較快,多一支都晤怕我今朝又G埋水份mask set ...

太多啦,呢支我for日頭用,我夜晚仲有iope支神仙水

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo