跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 423


4761#
發表於 09-9-26 12:44 |只看該作者
原帖由 Careful 於 09-9-26 12:16 發表
debby1128,

請問你覺得王學勤醫生好唔好?佢容唔容易book?


都OK LA, 我7W去睇嗰陣話右邊卵巢有少少陰陰痛, 佢就即刻話幫我攞D唔知咩去驗下, 仲可以用埋醫療咭添, 仲有, 因為嗰次係照陰超(因為卵巢痛), 所以佢一早講咗唔會放咁入, 怕整到, 始終得7W仲好細嘛...
我係同我個女& C6一齊入去嘅, 開頭我個女都好驚想喊,以為佢要睇醫生, 但係王學勤同佢講 : 我都唔係醫生, 你睇下, 我都冇著袍嘅...跟住我個女就收聲, 仲肯叫叔叔添, 臨走前仲同我講, 如果你覺得有需要就4WEEK睇一次LA...我冇同佢講會C+生OR政府生。同埋我家姐都係搵王學勤接生嘅, 都OK架!! 至於BOOK位就唔算太難, 我上次星期二想約星期六, 姑娘話冇位問星期五OK嗎?? 我話要返工喎, 跟住佢就問我怕唔怕等,一係你11:40AM嚟等一陣LA...跟住都係等到12:25PM(45MINS)就睇到


複式洋房

積分: 423


4762#
發表於 09-9-26 12:48 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 12:43 發表
我都打算每4wk去c+產檢一次
因為聞說政府果邊都幾求其
只係聽下心跳
我估c+應該多d嘢搞卦


其實私家都唔係好多嘢搞咋, 頭幾個月只係同你睇下個BB, 跟住到6-7個月左右先開始幫你驗埋尿(我家姐話)...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4763#
發表於 09-9-26 12:50 |只看該作者
我都係呀
成日半夜醒左瞓唔番
好慘………

原帖由 大頭蝦 於 09-9-25 16:38 發表


係啦, 我都發覺起完身好難瞓得番, 都唔知邊個姿勢瞓先最舒服 .... 到瞓番無耐又醒過 ... 好可憐呀 ....


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4764#
發表於 09-9-26 12:53 |只看該作者
我之前有一天又係作嘔得好勁
食左優x良品少少咸薑好似好d
點知返到公司肚痾
但我唔知關d薑事定之前杯奶事


原帖由 yslgirl 於 09-9-25 17:53 發表


唔通d人走晒? 我無嘔過, 但聽d jm講食薑可以止嘔呢, 你試下啦


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4765#
發表於 09-9-26 12:57 |只看該作者
dicksonon
我都有痾同肚痛呀
我要下周三先見醫生啊
咁你返來報告下﹖
我都係下周三先5wk咋

原帖由 dicksonon 於 09-9-25 21:16 發表
我呢幾日都有肚痾呀, 個肚又痛喎, 咁咪打電話俾我醫生,睇吓可唔可以提早睇醫生囉,點知佢聽日就可以俾我睇啦.... 不過我得5W, 都唔知睇唔睇到O野, 希望睇到啦.... ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4766#
發表於 09-9-26 12:59 |只看該作者
吓!
你要保重啊!
但係點解見到胎囊果次都唔寫醫生紙比你啊﹖
我淨係攞支棒棒去診所confirm
佢都寫紙比我喇喎


原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4767#
發表於 09-9-26 13:04 |只看該作者
係呀
我之前做treatment有試過塞安胎藥
感覺係個胃好頂嫁
好辛苦


原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 12:25 發表
好多謝各位的意見及鼓勵,我都係流左一次血/啡,so far (touch wood)到而家都平平安安。醫生開的「安胎藥」是口服,食完勁唔舒服,包括心口頂住頂住,反胃等。開始以為係早孕徵兆,仲等我鬼咁開心。後來先發現係藥物引起的side e ...


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


4768#
發表於 09-9-26 13:20 |只看該作者
原帖由 debby1128 於 09-9-26 12:44 發表


都OK LA, 我7W去睇嗰陣話右邊卵巢有少少陰陰痛, 佢就即刻話幫我攞D唔知咩去驗下, 仲可以用埋醫療咭添, 仲有, 因為嗰次係照陰超(因為卵巢痛), 所以佢一早講咗唔會放咁入, 怕整到, 始終得7W仲好細嘛...
我係同我個女 ...


我個FRIEND都介紹我搵王學勤, 知唔知佢响邊間醫院掛單?你家姐係咪開刀?佢手勢好唔好?


複式洋房

積分: 295


4769#
發表於 09-9-26 13:46 |只看該作者
慘啦~~~我feel到我而家好肚餓 , 但係一打開張外賣紙 , 就樣樣都唔想食........點算好


男爵府

積分: 7342


4770#
發表於 09-9-26 14:07 |只看該作者
今朝一早就收到亞仔的通牒 : 10:00 要麥當奴食早餐 ... OMG ...諗住今日唔駛返學唔駛起身整 lunch box, 估唔到 ....

食完早餐, 返到屋企, 鞋都未除得切, 就衝左入 washroom 嘔 .... 嘔番晒成份早餐出黎 ... 好辛苦呀 !!

妹妹, 你乖啦



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 1127


4771#
發表於 09-9-26 14:22 |只看該作者
原帖由 oralb 於 09-9-26 08:07 發表
唔係呀, 佢哋都收HSBC VISA, 我上次都係用呢張, 不過要先造"驗證", 咁就可以係taobao到買嘢比錢.


o係?! 等我再試下


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4772#
發表於 09-9-26 16:42 |只看該作者
我今日都照咗啦, 點知 e 生話得胎囊 2cm, 比預期細...估我得6 weeks jar...

同埋照倒原來我有個成5.2cm水泡....不過 e 生話只有觀察住佢...做唔倒嘢呀...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4773#
發表於 09-9-26 17:03 |只看該作者
你唔好太擔心
我之前都有水泡
只要佢無再大
就唔會影響小b
你幾時排卵嫁
你見醫生前唔知大約幾wk嗎﹖


原帖由 WaKy 於 09-9-26 16:42 發表
我今日都照咗啦, 點知 e 生話得胎囊 2cm, 比預期細...估我得6 weeks jar...

同埋照倒原來我有個成5.2cm水泡....不過 e 生話只有觀察住佢...做唔倒嘢呀...


別墅

積分: 632


4774#
發表於 09-9-26 17:36 |只看該作者
Hello! 各位準媽媽大家好!
我都係預產期5月, 但我較遲知到! 由於最近發燒,去咗睇醫生,先知自己有咗.醫生仲話有8W, 當時喜憂參半. 知到自己有咗,係非常開心的事,但另一邊我連續兩日都發燒,仲要去醫院CHECK有冇仲豬流感.....現在都係等咁醫院的消息.希望冇事啦!
我係第一胎,現在好膽心吃藥會影響到BB.想問吓,你哋去照超聲波,係私家,掟係健康院照的? 希望大家俾D意見.


伯爵府

積分: 17022


4775#
發表於 09-9-26 17:37 |只看該作者
我都係,三個星期因為檢查、兩次流啡已經看左四次醫生,勁擔心,我到現在已經看左$2400。不介意$$,只希望BB健健康康!幸運地...BB 已經有心跳&大左好多


原帖由 tracyduckling 於 09-9-26 00:09 發表
我都成為五月媽媽一段日子,不過真係....long story...
首先我自己未m come就已經有預感,於是m都未到就去左搵醫生....of course中左!本來計劃十月的旅行大計都要cancel,錢無唔重要,bb健康就得!但由於時間太早,咩都照唔到。醫 ...


大宅

積分: 1013


4776#
發表於 09-9-26 17:51 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 16:42 發表
我今日都照咗啦, 點知 e 生話得胎囊 2cm, 比預期細...估我得6 weeks jar...

同埋照倒原來我有個成5.2cm水泡....不過 e 生話只有觀察住佢...做唔倒嘢呀...


我上兩星期照得0.54cm炸!最後m 3/8
我個水泡大過你,有6cm大,仲會令我個肚痛家!
前幾日仲病埋,我依傢都好膽心,聽各位都開始有嘔既反應,真係好想我都有嘔既感覺呀!我現在覺得好唔真實呀!
只係feel到個水泡疼!


複式洋房

積分: 231


4777#
發表於 09-9-26 19:01 |只看該作者
我今日全日都好辛苦,唔知係唔係所為作嘔,心口壓住壓住.
唔係間唔中,係全日都係咁.你哋有冇sister係咁咖


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4778#
發表於 09-9-26 20:17 |只看該作者
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-26 09:45 發表


我前日煲咗准山次實百合蓮子花膠瘦肉湯 ~
補腎補肝 , 一 d 都唔涼 ~


好似好好飲啵~~


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4779#
發表於 09-9-26 20:19 |只看該作者
我個胸好痛牙,,,好唔舒服~


男爵府

積分: 5395


4780#
發表於 09-9-26 21:16 |只看該作者
各位,我近2星期日日肚痛,似m痛,我得5w,
你哋會吾會好似我咁架,吾該!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo