想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4761#
發表於 11-7-15 13:18 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 12:08
真係可憐呀!咁你一年多唔多大假呀?有無得儲到下年先放嫁?

我一年有14日大假呀, 每年可以帶3日落下年囉....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4762#
發表於 11-7-15 14:04 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 12:45
我應該係最大雨0個時出左門口=3=我7點8出門口囉

今日俾我c6激死..尋晚中左3個字mark six,佢話我可能有左喎 ...

佢期望呀!!!!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4763#
發表於 11-7-15 14:07 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 14:04
佢期望呀!!!!

佢諗多左囉,雖然話量體溫知邊日排卵姐..實在都係咁0岩排卵0個日dodo左0個一次咁大把
仲要事後無墊高pat pat又無特登做0的咩pose等佢入0的喎
如果咁都中,我會suggest咁多個jm都唔好check任何野唔洗努力喇


子爵府

積分: 10404


4764#
發表於 11-7-15 14:15 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-15+12:08+真係可

原帖由 oasisss 於 11-07-15 發表
KK... 你係咪舊制? 有好多日架??? 而家新入職果d知唔知有幾多日架??
係呀,我舊制嫁,依家新入職好似係14日,可以儲28日呀!




神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4765#
發表於 11-7-15 14:16 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-15+14:04+佢

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
佢諗多左囉,雖然話量體溫知邊日排卵姐..實在都係咁0岩排卵0個日dodo左0個一次咁大把
仲要事後無墊高pat pa ...
好難講嫁喎,唔係咩叫意外呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4766#
發表於 11-7-15 14:25 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-15 13:18
我一年有14日大假呀, 每年可以帶3日落下年囉....

我今年個16日假未放過, 放晒落下年, 產假加2個星期呀!
今年仲有上年7日假要放!!!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4767#
發表於 11-7-15 14:26 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:07
佢諗多左囉,雖然話量體溫知邊日排卵姐..實在都係咁0岩排卵0個日dodo左0個一次咁大把
仲要事後無墊高pat pa ...

最唔在意同care 下, 係最易中呀!
等派彩吧!!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4768#
發表於 11-7-15 14:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 14:16
好難講嫁喎,唔係咩叫意外呀!

而家似係你地一個二個俾期望我囉
我星期日仲要食生蠔架麻,左咪無得食點得架..
等我食埋先


男爵府

積分: 7720


4769#
發表於 11-7-15 14:36 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 14:25
我今年個16日假未放過, 放晒落下年, 產假加2個星期呀!
今年仲有上年7日假要放!!! ...

我0的假已經俾我去旅行用盡曬
不過唯一好就係c6公司可以放男人一個月假陪老婆月架


男爵府

積分: 7720


4770#
發表於 11-7-15 14:37 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 14:26
最唔在意同care 下, 係最易中呀!
等派彩吧!!

你咁樣講我有0的驚喎..大吉利是我左又唔知
食成10隻生蠔有無影響架


大宅

積分: 2401


4771#
發表於 11-7-15 14:40 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 14:15
係呀,我舊制嫁,依家新入職好似係14日,可以儲28日呀!

唔怪得打政府工嘅人成日都有咁多假放~~good~


大宅

積分: 2401


4772#
發表於 11-7-15 14:43 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:36
我0的假已經俾我去旅行用盡曬
不過唯一好就係c6公司可以放男人一個月假陪老婆月架
...

你地個個間公司都咁好嘅.......


男爵府

積分: 7720


4773#
發表於 11-7-15 14:45 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 14:43
你地個個間公司都咁好嘅.......

係c6公司好咋,我公司入職得7日咋..不過勝在可以好hea
平時射波又唔洗check我醫生紙..
實在我放0既假多過我應有0既大假,都無幫我計過囉,幾好呀,放多左都無人知


大宅

積分: 2401


4774#
發表於 11-7-15 14:52 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:45
係c6公司好咋,我公司入職得7日咋..不過勝在可以好hea
平時射波又唔洗check我醫生紙..
實在我放0既假多過我 ...

我公司遲到都扣錢~
想生BB 又怕轉左工無十星期產假~唉~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4775#
發表於 11-7-15 14:54 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:35
而家似係你地一個二個俾期望我囉
我星期日仲要食生蠔架麻,左咪無得食點得架..
等 ...
唔好理照食啦, 頭3個月其實亞b 未羅到太多營養呀
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4776#
發表於 11-7-15 14:55 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 14:52
我公司遲到都扣錢~
想生BB 又怕轉左工無十星期產假~唉~

我呢度真係幾0岩c9湊小朋友架,又唔洗準時番工,又可以幾個字放工..
所以我打死都唔會轉工架喇


男爵府

積分: 7720


4777#
發表於 11-7-15 14:56 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 14:54
唔好理照食啦, 頭3個月其實亞b 未羅到太多營養呀

但係係生冷野喎,唔怕架?
我原本無咩野,你攪到我有少少緊張


大宅

積分: 2401


4778#
發表於 11-7-15 15:12 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:55
我呢度真係幾0岩c9湊小朋友架,又唔洗準時番工,又可以幾個字放工..
所以我打死都唔會轉工架喇
...

你lee份做左幾多年架??


男爵府

積分: 7720


4779#
發表於 11-7-15 15:15 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 15:12
你lee份做左幾多年架??

我原先0係CPA firm做0既...做左應該係九個月左右啦,都係跟而家呢間公司盤數(當時係CPA firm 0既client)
跟住呢,呢間公司就決定唔交數俾CPA firm做,就直頭請左我同我mgr過去囉
跟住又再做左兩年,所以可以話係做左兩年九個月,又可以話係做左兩年


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4780#
發表於 11-7-15 15:26 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:36
我0的假已經俾我去旅行用盡曬
不過唯一好就係c6公司可以放男人一個月假陪老婆月架
...

我babe 都算叻, 揀著c6 多d係香港個排出世呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo