跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7224


461#
發表於 08-1-15 11:03 |只看該作者
恭喜!你的三寶真幸福了!
原文章由 tsznok 於 08-1-14 22:07 發表
你真係醒目!我又冇諗過可以用avent果個~~~
其實...我估短期內都唔多使用泵喇,因為我決定做全職奶媽,下星期番公司傾數...


別墅

積分: 764


462#
發表於 08-1-15 11:07 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-14 22:07 發表
你真係醒目!我又冇諗過可以用avent果個~~~
其實...我估短期內都唔多使用泵喇,因為我決定做全職奶媽,下星期番公司傾數...

唔駛做野係一個福氣黎架.. 你同三寶都有福了..
我今日返左工喇.. 出門口前.. 阿b好似好識性咁.. 扭計喎.. 我老公只係抱住佢送我出門口..
返到公司打返屋企.. 我媽咪又話阿b絶食.. 只肯食2安奶就發脾氣..
原來阿囡都識掛住我架..
我呢家個心仲係屋企.. 無拎到返工..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


463#
發表於 08-1-15 13:44 |只看該作者
不如你都番去做奶媽啦....

原文章由 JD11 於 08-1-15 11:07 發表

唔駛做野係一個福氣黎架.. 你同三寶都有福了..
我今日返左工喇.. 出門口前.. 阿b好似好識性咁.. 扭計喎.. 我老公只係抱住佢送我出門口..
返到公司打返屋企.. 我媽咪又話阿b絶食.. 只肯食2安奶就發脾氣..
原來阿 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


464#
發表於 08-1-15 14:29 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-15 13:44 發表
不如你都番去做奶媽啦....

我都想.. 但我老公唔俾..
佢話唔做野.. 會變蠢同鈍.. 佢接受唔到我變蠢.. (佢話因為我已經好蠢.. 再變蠢d.. 佢會頂我唔順.. )


複式洋房

積分: 397


465#
發表於 08-1-15 16:58 |只看該作者
係呀..可以自己湊b,同佢一齊經歷成長...真係好幸福的一件事呢!!
恭喜晒...

原文章由 JD11 於 08-1-15 11:07 發表

唔駛做野係一個福氣黎架.. 你同三寶都有福了..
我今日返左工喇.. 出門口前.. 阿b好似好識性咁.. 扭計喎.. 我老公只係抱住佢送我出門口..
返到公司打返屋企.. 我媽咪又話阿b絶食.. 只肯食2安奶就發脾氣..
原來阿 ...


大宅

積分: 1883


466#
發表於 08-1-15 17:35 |只看該作者
me too la~~~
想問你地一次會泵幾耐??
我最多嗰次泵成個鐘先得6安.... >.<
2邊加埋泵半個鐘多數都得2-4安...
我下星期開始返工.... 都唔知點算:-(

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-15 09:05 發表


12安...羨慕死人啦
我6安已經到頂
平時多數都係4安咋 (2邊加埋)


大宅

積分: 1414


467#
發表於 08-1-15 19:36 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-15 17:35 發表
me too la~~~
想問你地一次會泵幾耐??
我最多嗰次泵成個鐘先得6安.... >.<
2邊加埋泵半個鐘多數都得2-4安...
我下星期開始返工.... 都唔知點算:-(


我既情況都差唔多, 有時泵到3安, 有時又得番2安咁...好唔穩定 唔知掂解~

每包冰奶得2OZ/ 3OZ, 到時阿B唔夠食係咪都要補奶粉...


男爵府

積分: 6482


468#
發表於 08-1-15 20:41 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-15 09:59 發表
其實你係咪泵得好密呀?我唔算密,頂盡早午晚3次,夾埋每日儲開既spare最多都係15-18安,有時懶泵得一次,都係一日儲7安左右,哈哈~~~
尋晚同老公講起都唔使儲spare啦...佢話唔好,照泵,因為可以益下2個哥哥喎。

...


我每日都係泵3次...
頭2次加埋140-150ml
第3次有120ml
每日加埋有8-9安low
有時出街唔方便餵谷下谷下試過4個鐘內(冇餵一餐)
泵到260ml,夜晚仲可以泵多100ml 出黎

哈哈...你老公又講得岩喎
益下2倨哥哥...又唔洗晒左倨泵


男爵府

積分: 6482


469#
發表於 08-1-15 20:42 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-15 11:07 發表

唔駛做野係一個福氣黎架.. 你同三寶都有福了..
我今日返左工喇.. 出門口前.. 阿b好似好識性咁.. 扭計喎.. 我老公只係抱住佢送我出門口..
返到公司打返屋企.. 我媽咪又話阿b絶食.. 只肯食2安奶就發脾氣..
原來阿 ...


食人奶0既bb好痴身架
媽媽唔係身邊梗係掛住啦


男爵府

積分: 6482


470#
發表於 08-1-15 20:44 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-15 14:29 發表

我都想.. 但我老公唔俾..
佢話唔做野.. 會變蠢同鈍.. 佢接受唔到我變蠢.. (佢話因為我已經好蠢.. 再變蠢d.. 佢會頂我唔順.. )


唉...咁起碼你地經濟都許可
我...遲d就要出黎搵野做啦
得老公一份糧真係唔多夠
好唔捨得個仔呀


男爵府

積分: 6482


471#
發表於 08-1-15 20:46 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-15 17:35 發表
me too la~~~
想問你地一次會泵幾耐??
我最多嗰次泵成個鐘先得6安.... >.<
2邊加埋泵半個鐘多數都得2-4安...
我下星期開始返工.... 都唔知點算:-(


我泵半個鐘ka咋
多數都泵到4安
餐後泵我泵3個字就算
泵到50-80ml


男爵府

積分: 6482


472#
發表於 08-1-15 20:47 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-15 19:36 發表


我既情況都差唔多, 有時泵到3安, 有時又得番2安咁...好唔穩定 唔知掂解~

每包冰奶得2OZ/ 3OZ, 到時阿B唔夠食係咪都要補奶粉...


我會將幾包加埋比佢一餐low


大宅

積分: 3548


473#
發表於 08-1-16 10:41 |只看該作者
hi
我而家每日係公司pump 3 次 加埋有大約 8-9oz 比bb 第二食(當然要補奶粉).

夜晚就返屋企埋身餵, 但係次次都趕唔切餵6:30 哥餐, 返到去 7-8點, 下一餐9:30, 都唔知pump 唔pump好??? 又驚8:00 bump 完, 9:30 無得比個女食... ...

佢依兩晚重係咁易啜10-20分鐘就算... ... 9:00pm & 11:00pm
半夜都醒2次... 又係啜幾分鐘又訓返... ... 唔知我會唔會餓死bb呢~!! (唔知佢係唔係佢晚晚都係餓到天光, 習慣左夜晚食唔飽呢... ...???)

我朝早check 佢尿片, 唔full 架... 一半以下到啦... 由夜晚11:00pm 到第二朝7:00 條片片唔full, 係唔係即係食唔夠呀... ...


別墅

積分: 764


474#
發表於 08-1-16 10:50 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-15 20:41 發表


我每日都係泵3次...
頭2次加埋140-150ml
第3次有120ml
每日加埋有8-9安low
有時出街唔方便餵谷下谷下試過4個鐘內(冇餵一餐)
泵到260ml,夜晚仲可以泵多100ml 出黎

哈哈...你老公又講得岩喎
益下2倨哥哥...又唔洗晒 ...

咁其實你唔係窮奶媽喎.. 你4個鐘可以泵到多過8安..
我係7個鐘阿b無食.. 都係泵到12安.. 最多都係13安..
禽日開始返工.. 要係toilet泵奶.. 感覺好唔開心.. 但為左阿b有得食.. 都要努力頂落去..
呢家我一日泵三次.. 朝早6:00餵完阿b泵一次.. 下午3點泵一次.. 放工埋身餵阿b一次.. 瞓前泵一次.. 一日都有約28安右左..
阿b呢家細食.. (仲係食緊4安咋.. 激氣..) 禽日仲可以做一包冰奶..
我個freeze已經full左.. 早2日攞左最舊個幾包黎幫阿b沖涼.. 哈.. 但我又唔覺得佢皮膚滑左喎..


大宅

積分: 3548


475#
發表於 08-1-16 10:59 |只看該作者
WAH~!! 點解你地一日pump 3 次, 埋身一次都咁好奶量既... ...???
有咩辦法架..??
食d咩, 飲d咩架 ???

教下我啦~!!!:-( :-( :-(


大宅

積分: 3548


476#
發表於 08-1-16 11:02 |只看該作者
我今朝谷奶發燒... 聽人講, 發燒之後就無奶架啦,
係唔係真架...???


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


477#
發表於 08-1-16 11:11 |只看該作者
睇番大家o既奶量,其實我都唔係窮得咁緊要... 起碼而家全日俾呀女埋身食之餘仲可以儲到10+安spare奶。
而家大仔細仔一日都係飲1至2次奶,每次6-8安不等... 希望再努力d,有望3寶一齊全人奶呀,哈哈哈~~~

原文章由 gogoMa 於 08-1-16 10:59 發表
WAH~!! 點解你地一日pump 3 次, 埋身一次都咁好奶量既... ...???
有咩辦法架..??
食d咩, 飲d咩架 ???

教下我啦~!!!:-( :-( :-(
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


478#
發表於 08-1-16 12:11 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-16 11:11 發表
睇番大家o既奶量,其實我都唔係窮得咁緊要... 起碼而家全日俾呀女埋身食之餘仲可以儲到10+安spare奶。
而家大仔細仔一日都係飲1至2次奶,每次6-8安不等... 希望再努力d,有望3寶一齊全人奶呀,哈哈 ...

嘩.. 阿囡全埋身.. 2個仔有得食之餘仲有10+安奶多.. 你絶對係富媽媽喎.. 好勁呀~~~


別墅

積分: 764


479#
發表於 08-1-16 12:13 |只看該作者
原文章由 gogoMa 於 08-1-16 10:59 發表
WAH~!! 點解你地一日pump 3 次, 埋身一次都咁好奶量既... ...???
有咩辦法架..??
食d咩, 飲d咩架 ???

教下我啦~!!!:-( :-( :-(

我每日都會飲湯同飲好多水..
無食其他野去幫左上奶..
你有無飲d魚湯呀? 多奶茶? 人地話有用喎.. 你試下啦..
一係食通草.. 但有d媽咪話佢唔受.. 食完會暈..


別墅

積分: 764


480#
發表於 08-1-16 12:15 |只看該作者
原文章由 gogoMa 於 08-1-16 11:02 發表
我今朝谷奶發燒... 聽人講, 發燒之後就無奶架啦,
係唔係真架...???

應該唔會. 我之前都試過.. 都無事..
我個次谷到發燒係因為我d乳線未通晒.. 呢家泵到通晒後.. 未試過發燒了..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo