立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10535
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 15:09 發表 d工人又點會同你save 咁你要同佢講再係咁唔小心做野就扣佢人工,好似瑞瑞媽咁 ,當佢有進步先俾返d錢佢
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 15:13 發表 其實我係冇得揀就真:cry: , 邊間都要搭校車架, 所以變相報多幾間先算lor...
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 15:16 發表 錯...承恩就係11月返學...你地都係12月先可以返學呀....足2歲呀!! BB 12月出世就1月先開始返學
禁止訪問
積分: 14059
禁止發言
積分: 21629
侯爵府
積分: 23339
原文章由 水怪 於 08-1-3 15:25 發表 但係扣人工好似係犯法架喎﹗而且我驚我扣佢人工,佢攞栗子黎出氣就大件事啦﹗
原文章由 anaBB 於 08-1-3 15:31 發表 喂! 我扣佢一次$10咋喎, 佢最勁個月都係扣左$40咋, 你估我"略"佢份糧咩, 佢冇做錯, 我下個月全部畀番佢, 所有野寫係月曆度, 大家一清二楚:-P
男爵府
積分: 7640
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 15:34 發表 學費係一個個月計架麻.
翡翠宮
積分: 94382
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 15:45 發表 師太 我抄左你牌啦 HAHAHAHAHA
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 15:52 發表 下....我諗住你係新人蝦你唔識玩...點知你咁快上手...:tongue: :tongue:
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 15:54 發表 我有個高人叫我抄你牌架 HAHAHAHA
原文章由 esther_fong 於 08-1-3 15:56 發表 個高人住西貢架:mrgreen: :mrgreen:
原文章由 littlecar 於 08-1-3 15:55 發表 我facebook 個a/c 係 [email protected] add 我啦:lol 不過我唔會成日玩:lol
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy