在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


461#
發表於 08-7-23 20:39 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 15:01 發表
汶媽,
汶汶係叻女, 叻女係難教d架啦!
小朋友歲半至兩歲之後, 我都覺得佢地勁有求知欲, 同埋每個小朋友都有佢唔同的興趣, 所以鍾意玩的野都唔同, 無所謂啦...都係一個階段, 逸希都係一論玩排排車, 排排物件, 依家又係 ...

真係個個都唔同~~ 逸希中意睇書, 真好!

今日汶汶同朋友仔去佐個不大的遊樂場玩, 半個鐘就已經睇到晒唔同的喜好性格! 汶汶一去到, 樣樣野玩個夠, 好快就周圍跑, 唔多玩d野啦, 走去搞下樹葉, 搞下鐵通, 睇下其他d大姐姐做緊mud, 就跟住做... 朋友仔呢, 就初頭淨係睇汶汶玩, 唔肯自己來玩, 但之後就樣樣都肯嘗試, 玩到唔肯走!


大宅

積分: 1404


462#
發表於 08-7-23 22:00 |只看該作者
Hi everyone:

我這兩個星期真係黑到貼地.......又病....又撞車......所以唔想出街.......



剛剛只是買餸回家在樓下, 突然從後面比隻大黑狗撲倒......我抱着Vane成個跌落地, 好彩狗有帶口 cover , 隻狗仲抓住我地不放........週圍的人見到我起不到身幫我, 一些人幫我拉開隻狗.......好多人係甘不停鬧個狗主...... 我做底板女兒沒事......但係嚇到佢不停哭


我隻手又損多忽........我現在成個人嚇到呆左!!!太驚啦上來呻下!

[ 本文章最後由 vane@nana 於 08-7-23 22:22 編輯 ]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


463#
發表於 08-7-23 22:42 |只看該作者
嘩, 真係好得人驚呀, 囡囡有冇嚇到訓得唔好
原文章由 vane@nana 於 08-7-23 22:00 發表
Hi everyone:

我這兩個星期真係黑到貼地.......又病....又撞車......所以唔想出街.......



剛剛只是買餸回家在樓下, 突然從後面比隻大黑狗撲倒......我抱着Vane成個跌落地, 好彩狗有帶口 cover , 隻狗仲抓住我地 ...

[ 本文章最後由 joannelai930 於 08-7-23 22:43 編輯 ]


大宅

積分: 3207


464#
發表於 08-7-23 23:21 |只看該作者
返全日班, 其實對小朋友係一件好事, 群體+規律生活可以令佢地有多方面(e.g.朋輩間學習、自理能力、紀律etc)的進步, 只係怕媽媽不捨得... 如果妳下了決心讓汶汶返, 就向前看, 我相信好快有回報。

我曾去一個幼稚園的家長分享講座, 一些K3的媽媽都極力推介全日班, 她們的子女本來頗頑皮、吃飯又坐唔定, 令親子關係變差, K2轉返全日後, 180度改變!

原文章由 jjtseung 於 08-7-21 21:52 發表
我同汶爸突然make佐個決定~~~ 下個月送汶汶去托兒所!

事關~~~ 汶汶突然180改變, 突然訓得唔好, 食得極差(除非去茶樓食有味野就自己食都肯), 極度痴身(汶媽第一, 汶爸第二~~~唔但要陪佢, 要互動咁一齊玩, 唔比你坐低 ...


大宅

積分: 3207


465#
發表於 08-7-23 23:25 |只看該作者
最近看了一篇Montessori教育文章, 其中提及'食飯氣氛'比'食量'更重要, 不要太勉強小朋友而令他們怕了食飯, 否則往後的日子更難!

原文章由 jjtseung 於 08-7-22 19:43 發表
多謝你地的支持! 汶婆都覺得比汶汶返學會好些, 因為佢都覺得汶汶的求知欲好強, 專著力好差, 如果有適當的引導會學習得快而得法! 加上佢而加真係好多主意, 成日要你如何如何跟佢玩, 做錯佐會走來糾正我地... 除佐去街 ...


大宅

積分: 3207


466#
發表於 08-7-23 23:29 |只看該作者
汶汶真係好叻!! 其實之前妳每次寫汶汶去interview的blog巳經令我好驚嘆, 而家佢無端端又學識1-9...

原文章由 jjtseung 於 08-7-22 20:06 發表


返全日ㄚ! 呢間真係幾好, 我之前以為淨係幫人湊B, 原來佢地上下午都有上堂, 有音樂/唱遊堂, 聽故事, 做勞作, 每月都有唔同的主題(例如:消防員...), 我之前放棄的果間N1都無咁豐富! 真係好感激~~~ 仲有一 ...


大宅

積分: 3207


467#
發表於 08-7-23 23:39 |只看該作者
自從我上次去旅行, 交低囡囡比婆婆湊6日後(婆婆'恨'湊孫, 成日叫我去返工, 我個囡又好黐佢), 我決定以後都唔會再咁做! 婆婆係錫孫女, 但愛錫過度... 睇住電視+玩住玩具咁餵飯 (喺屋企係冇任何野, 自己食), 孫女要乜比乜, 當然亦包括幼兒不應食既食物及飲品 etc...

原文章由 jjtseun 於 08-7-22 21:29 發表


唉... 小朋友難教都仲頂到, 階段性的trouble 2我都理解... 我而加最頭痛的係佢食飯, 真係煩C人! 佢又唔肯飲奶幫補少少, 簡直係樹煉仙... 我又唔可以樣樣順佢意, 例如:睇住電視來食, 食味精野...!!! 我知道, ...


大宅

積分: 3207


468#
發表於 08-7-23 23:42 |只看該作者
HoiYau媽媽, 下週三可以嗎?

PI clubhouse + 天台野餐:

Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶, 酌媽

仲有冇其他媽媽參加呀?


原文章由 tupytupy 於 08-7-23 13:06 發表
oh,sorry,我太遲先出現,所以得返:

PI clubhouse + 天台野餐

Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶, 酌媽

因為酌b返開個playgroup o既"term break" 完喇,家下升左班,所以friday又要返pg喇;不過我無再續個course,所以返 ...


大宅

積分: 3207


469#
發表於 08-7-23 23:43 |只看該作者
汶汶係叻女, 叻女係難教d架啦! -- 絕對同意


原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 15:01 發表
汶媽,
汶汶係叻女, 叻女係難教d架啦!
小朋友歲半至兩歲之後, 我都覺得佢地勁有求知欲, 同埋每個小朋友都有佢唔同的興趣, 所以鍾意玩的野都唔同, 無所謂啦...都係一個階段, 逸希都係一論玩排排車, 排排物件, 依家又係 ...


伯爵府

積分: 15067


470#
發表於 08-7-23 23:51 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-23 22:00 發表
Hi everyone:

我這兩個星期真係黑到貼地.......又病....又撞車......所以唔想出街.......

剛剛只是買餸回家在樓下, 突然從後面比隻大黑狗撲倒......我抱着Vane成個跌落地, 好彩狗有帶口 cover , 隻狗仲抓住我地 ...

撞車???
比大黑狗撲倒!!! 嚇C人啦! Vane而加仲有無驚ㄚ?


大宅

積分: 3207


471#
發表於 08-7-23 23:51 |只看該作者
nana, 妳而家點呀? 仲痛唔痛呀? 個狗主當時有乜反應呀?

妳呢幾日喺屋企儘量陪喺vane身邊, 比返多d安全感佢... 等黄昏/週末有爸爸陪, 先去買餸啦, 一個人抱住囡囡, 抽住d餸, 加上妳隻手又痛...

sigh... 我真係擔心妳架!

原文章由 vane@nana 於 08-7-23 22:00 發表
Hi everyone:

我這兩個星期真係黑到貼地.......又病....又撞車......所以唔想出街.......



剛剛只是買餸回家在樓下, 突然從後面比隻大黑狗撲倒......我抱着Vane成個跌落地, 好彩狗有帶口 cover , 隻狗仲抓住我地 ...


伯爵府

積分: 15067


472#
發表於 08-7-23 23:54 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:21 發表
返全日班, 其實對小朋友係一件好事, 群體+規律生活可以令佢地有多方面(e.g.朋輩間學習、自理能力、紀律etc)的進步, 只係怕媽媽不捨得... 如果妳下了決心讓汶汶返, 就向前看, 我相信好快有回報。

我曾去一個幼稚園的 ...


我都係比人講得多+身邊朋友的實例+想生多個兼顧唔到, 所以先決定比汶汶返全日! 汶汶同朋友一齊玩真係同自己一個獨處時唔同晒!


伯爵府

積分: 15067


473#
發表於 08-7-24 00:00 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:25 發表
最近看了一篇Montessori教育文章, 其中提及'食飯氣氛'比'食量'更重要, 不要太勉強小朋友而令他們怕了食飯, 否則往後的日子更難!


佢地大佐真係好有自己主意, 我都唔勉強佢啦! 更加唔敢打佢, 因為佢已經學佐,呢兩日有時無端端講:"曵曵...打打..."仲真係輕輕打d野...mouth: 唉, 都是我的錯! 我而加要不停咁同佢講唔係打打...


伯爵府

積分: 15067


474#
發表於 08-7-24 00:17 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:39 發表
自從我上次去旅行, 交低囡囡比婆婆湊6日後(婆婆'恨'湊孫, 成日叫我去返工, 我個囡又好黐佢), 我決定以後都唔會再咁做! 婆婆係錫孫女, 但愛錫過度... 睇住電視+玩住玩具咁餵飯 (喺屋企係冇任何野, 自己食), 孫女要乜 ...

大家咁話! mouth:


伯爵府

積分: 15067


475#
發表於 08-7-24 00:20 |只看該作者
我終於d起心肝來update我個blog!

近期的推介:
汶汶的爆笑"靓靓" (要開大音量)

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=965499


侯爵府

積分: 20493


476#
發表於 08-7-24 10:12 |只看該作者
無事就好喇,我估佢可能有d肚餓+無乜mood,所以果日跌晒watt

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 14:54 發表
逸希無事, 我帶佢去食完腸粉, 返屋企沖涼都正常番晒.
到晚上爸爸成9:30一返來更加不停咁玩又唔知講咩咁, 最後帶爸爸一齊去瞓覺...waa...一覺瞓到今朝7:45a.m.
所以佢今日心情超靚!

...


侯爵府

積分: 20493


477#
發表於 08-7-24 10:50 |只看該作者
o下,真係好傷喎,仲有痛呀mouth: 小心,小心呀!!

係呀,呢個trouble 2 o既階段有排搞呀
我尋日先忍無可忍o係條街度鬧仔呀 我以前好唔明d c9點解可以咁無儀態o係街度破口大罵自己o既小朋友.........但我而家好明白喇

原文章由 jjtseung 於 08-7-23 18:55 發表

我座樓摸落去都仲有d痛!mouth: 大家都面對trouble 2, 共勉之!


侯爵府

積分: 20493


478#
發表於 08-7-24 11:40 |只看該作者
呢個道理我好早就已經被迫要明白喇

原文章由 jjtseung 於 08-7-23 20:29 發表


d胃口好似要睇埋mood~~~ 今日係個朋友仔屋企, 汶汶lunch食完自己果碗幾飯, 再飲半碗湯... 到朋友BB開餐, 佢又要, 於事又食多1/4碗(仲要係有一半係自己食), 朋友BB唔肯食飯, 要食包包, 汶汶又要食, 又食佐1/4個包.. ...


侯爵府

積分: 20493


479#
發表於 08-7-24 11:51 |只看該作者
o下 咁你地無咩事o麻?小心保重呀!!!

vane有無嚇親呀?佢尋晚訓得好嗎?vane媽你隻手好d未呀?

個狗主off leash由得隻狗自由行呀?

其實如果係大狗就算戴左口罩都唔應該off leash囉,始終大狗都會有某程度上o既攻擊性,更何況如果係年紀輕o既狗狗,even佢有train過都可能會有d突發事件發生,街上面多人多車,好多時會有某d野影響隻狗狗情勢失控架!!

原文章由 vane@nana 於 08-7-23 22:00 發表
Hi everyone:

我這兩個星期真係黑到貼地.......又病....又撞車......所以唔想出街.......



剛剛只是買餸回家在樓下, 突然從後面比隻大黑狗撲倒......我抱着Vane成個跌落地, 好彩狗有帶口 cover , 隻狗仲抓住我地 ...


侯爵府

積分: 20493


480#
發表於 08-7-24 11:55 |只看該作者
呵呵~~k1我已經想比酌b返全日喇,無眼睇呀 (just kidding )

原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:21 發表
返全日班, 其實對小朋友係一件好事, 群體+規律生活可以令佢地有多方面(e.g.朋輩間學習、自理能力、紀律etc)的進步, 只係怕媽媽不捨得... 如果妳下了決心讓汶汶返, 就向前看, 我相信好快有回報。

我曾去一個幼稚園的 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo