影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


461#
發表於 18-3-25 13:28 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-24 14:07
有冇咁誇呀。。。

男人青春唔值錢,成熟穩重值錢啲

你話青春吾值錢
又話侖侖彬彬cut
你其實係咪鍾意胡楓、劉丹


水晶宮

積分: 63751


462#
發表於 18-3-26 00:59 |只看該作者
kcm 發表於 18-3-25 13:28
你話青春吾值錢
又話侖侖彬彬cut
你其實係咪鍾意胡楓、劉丹

本帖最後由 靚寶 於 18-3-26 20:56 編輯

即係我個龍門成日搬囉


禁止發言

積分: 70805


463#
發表於 18-3-26 23:30 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


464#
發表於 18-3-26 23:56 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-26 23:30
台灣花蓮都幾值得去

好靚
但純睇風景我仔唔得


禁止發言

積分: 70805


465#
發表於 18-3-27 09:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


466#
發表於 18-3-27 10:33 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-27 09:37
唔係架,我只係post左風景相出黎

因為其他都有人樣

諗下出年去


水晶宮

積分: 63751


467#
發表於 18-3-27 11:52 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-26 23:30
台灣花蓮都幾值得去

好靚喎 你現在身在台灣?


水晶宮

積分: 63751


468#
發表於 18-3-27 11:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 靚寶 於 18-3-27 12:00 編輯

現在在聖彼得堡,負2至負12度,我覺得唔算好凍,俄羅斯人唔識笑,個個普京咁既樣 ,仔睇景都一般,只是我想去 ,果張油畫導遊話係傾國傾城皇后,我們笑左好耐 ,我早出生幾百年都可能傾國傾城
115751s6yss3t00t9nsdhy.jpeg_thumb.JPEG
115751fmmfozlvzm7t5vtf.jpeg_thumb.JPEG
115751dq79589dz02gqwi9.jpeg_thumb.JPEG
115752iereuxznfy9i9qfo.jpeg_thumb.JPEG
11575291e91tdt8b9zt33m.jpeg_thumb.JPEG
1157527w5sg6zjggerg07m.jpeg_thumb.JPEG
20180326_115625.JPEG


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


469#
發表於 18-3-27 12:50 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-26 23:30
台灣花蓮都幾值得去


台灣好多地理面貌睇, 好啱中學生去


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


470#
發表於 18-3-27 12:52 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-27 11:57
現在在聖彼得堡,負2至負12度,我覺得唔算好凍,俄羅斯人唔識笑,個個普京咁既樣 ,仔睇景都一般,只是我 ...

你已經去咗嗱?你仔咁早放假

睇返楊玉環嘅畫都差不多,如果你早一千幾百年出世,應該可以做第五大美人


水晶宮

積分: 63751


471#
發表於 18-3-27 13:24 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-3-27 12:52
你已經去咗嗱?你仔咁早放假

睇返楊玉環嘅畫都差不多,如果你早一千幾百年出世,應該可以做 ...

係呀,現在在聖彼得堡,唔算凍

我都估我係大美人,你九成丫環啦,你好瘦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


472#
發表於 18-3-27 13:25 |只看該作者
靚寶 發表於 18-3-27 13:24
係呀,現在在聖彼得堡,唔算凍

我都估我係大美人,你九成丫環啦,你好瘦

我做你妹仔囉


水晶宮

積分: 63751


473#
發表於 18-3-27 14:05 |只看該作者

回覆樓主:

在飛機睇了韓戲:與神同行,我唔知套戲想講乜。。。不過特技好讚,入戲院睇效果應該好好, 地獄裂開啲人掙扎個情景好恐怖,我讚啲特技好,故事有創意,唔似得港戲成日拍埋啲志明春嬌懶寫實疴個屁都搬上銀幕,呢套韓戲無野做可睇


水晶宮

積分: 63751


474#
發表於 18-3-27 14:06 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-3-27 13:25
我做你妹仔囉

邊敢


禁止發言

積分: 70805


475#
發表於 18-3-27 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


476#
發表於 18-3-27 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


477#
發表於 18-3-27 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


478#
發表於 18-3-27 20:30 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-27 15:19
我對仔女仲係小學生咋,但我都有講少少比仔女知
我上次去小琉球,全個島以前係响水底,後因地殼變動升上水面,嗰度有個保育區,有許多五顏六色嘅海蔘同大大隻海膽,幾得意


禁止發言

積分: 70805


479#
發表於 18-3-28 07:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


480#
發表於 18-3-28 11:24 |只看該作者
janjan28 發表於 18-3-28 07:29
小琉球我都好想去呀,希望遲下有機會去到啦
仲有得玩潛水或浮潛, 睇珊瑚, 可惜嗰次有雷雨, 無得玩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo