影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


侯爵府

積分: 20759


461#
發表於 18-9-10 08:17 |只看該作者
htts 發表於 18-9-10 06:36
2 個都變態 最尾幕好恐怖. 但我唔明咁多年女主都唔還手, why? 為個女? 為左貪戀一些野?
...

可能為左個女,佢想帶埋個女逃走

精神科醫生係好人?知道晒女主同男主播的事?


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


462#
發表於 18-9-10 08:31 |只看該作者
CSS701 發表於 18-9-10 08:15
有無人知水晶球點嚟?女主未整容前救醫生公仔

本帖最後由 amychoi 於 18-9-10 08:31 編輯

我記得係醫院訂來送比女主的。


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


463#
發表於 18-9-10 08:43 |只看該作者
CSS701 發表於 18-9-10 08:17
可能為左個女,佢想帶埋個女逃走

精神科醫生係好人?知道晒女主同男主播我事?
DR係好人


公爵府

積分: 25512


464#
發表於 18-9-10 09:06 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-10 08:02
因為49哥只愛打自己喜歡的女人

打者愛也


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


465#
發表於 18-9-10 09:34 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-10 08:05
又來追蹤妳呀!
今朝睇埋偵探3-4小集, 男人咁快死左, 咁一定無愛情線睇囉!
但有幕見男主拎起左女主妹助 ...

唯有上演人鬼情未了我都估唔到佢死左,爬出嚟果陣俾佢嚇一嚇!

佢拎得起唯一解釋就係死人物件所以可以接觸到,其實我又冇你諗到咁仔細,我都唔記得左佢可以拎得起實物
你覺得呢套如何?


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


466#
發表於 18-9-10 09:35 |只看該作者
htts 發表於 18-9-10 06:36
2 個都變態 最尾幕好恐怖. 但我唔明咁多年女主都唔還手, why? 為個女? 為左貪戀一些野?
...

我覺得女主應有還手的,佢自己都發夢自己打49哥,不過可能知道越還手49哥越變本加厲掛,呢度唔知結局會否解釋?我見女主被虐完表面都冇乜傷痕,仲有佢隻手係自己界定49哥界的?


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


467#
發表於 18-9-10 09:40 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-9 22:50
剛睇完兩集, 我覺得會長唔知仔有虐打的事, 以為女主一路都有病, 所以叫仔同佢離婚囉!

這星期都解答左 ...

我仲想知49哥點解要裝咁多閉路電視?室長緊張個電話多過49哥,因為佢覺得攞到個電話就可以做女主人?

你覺得男女主有冇機會HE?


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


468#
發表於 18-9-10 09:54 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-9-10 09:06
打者愛也
唔怪得我C6唔愛我啦!
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


469#
發表於 18-9-10 09:59 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-10 09:34
唯有上演人鬼情未了我都估唔到佢死左,爬出嚟果陣俾佢嚇一嚇!

佢拎得起唯一解釋就係死人物件所以 ...
我覺得唔錯呀! 但講完紅衣女鬼會講咩呢?
其實想男主似主君咁唔係死左就好了, 我都她想睇佢地有愛情線的, 另瘦警探係咪都對女主有意的? 我見佢一知女主來就懶正經咁.
[


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


470#
發表於 18-9-10 10:01 |只看該作者
CSS701 發表於 18-9-10 08:14
醫生同陳慧珊食飯,問起古典音樂,即女主被打時聽的音樂,男主播變臉,陳慧珊好似面色一沉,係咪佢都知道d ...

我仍然覺得陳慧珊唔知的,陳慧珊應該係最正常的


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


471#
發表於 18-9-10 10:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-10 09:35
我覺得女主應有還手的,佢自己都發夢自己打49哥,不過可能知道越還手49哥越變本加厲掛,呢度唔知結局會否 ...
仲有佢隻手係自己界定49哥界的?= > 直覺係49哥, 女主點會捨棄個女喎! 但49哥咁玩法又想整死老婆嗎? 死左又對佢有咩好處呢?
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


472#
發表於 18-9-10 10:05 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-10 09:59
我覺得唔錯呀! 但講完紅衣女鬼會講咩呢?
其實想男主似主君咁唔係死左就好了, 我都她想睇佢地有愛情線的, ...

紅衣女鬼係女二嚟㗎應該一直去到尾!
我估廋警原先係可憐女主慢慢鍾意佢


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


473#
發表於 18-9-10 10:06 |只看該作者
本帖最後由 amychoi 於 18-9-10 10:08 編輯
ccdccl 發表於 18-9-10 09:40
我仲想知49哥點解要裝咁多閉路電視?室長緊張個電話多過49哥,因為佢覺得攞到個電話就可以做女主人?

你 ...

我仲想知49哥點解要裝咁多閉路電視?= > 因為自己做衰野, 梗係要來防人啦!


室長緊張個電話多過49哥,因為佢覺得攞到個電話就可以做女主人?= > 我覺得佢想做49嫂, 但又唔想女主去告發49哥, 怕連累自己一旦做49嫂就有位臭名遠播的老公.

男女主有無HE? 未估到





[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


474#
發表於 18-9-10 10:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-10 10:01
我仍然覺得陳慧珊唔知的,陳慧珊應該係最正常的
ME2我都係咁諗的.
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


475#
發表於 18-9-10 10:11 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-10 10:05
紅衣女鬼係女二嚟㗎應該一直去到尾!
我估廋警原先係可憐女主慢慢鍾意佢
...
紅衣女鬼係女二嚟㗎應該一直去到尾!= > 原來係女二, 咁妳講得岩
我估廋警原先係可憐女主慢慢鍾意佢= > 最好係同男一啦! 但人鬼情未了就唔好啦! 這情況下男二都殺啦!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


476#
發表於 18-9-10 12:20 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-10 09:35
我覺得女主應有還手的,佢自己都發夢自己打49哥,不過可能知道越還手49哥越變本加厲掛,呢度唔知結局會否 ...

我都覺得係有還手所以佢本能反應識擋之前追殺佢嘅人,但點解彡繼續俾49哥打?我估49哥用個女威脅佢!
我都覺得隻手係49哥(emoji)的!女主應該暈左被(emoji)的醒返揾人求救,懶係做成自殺現象咁


侯爵府

積分: 20759


477#
發表於 18-9-10 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

第一集講女主去殯儀館,邊個死左?其實佢去個度做乜?之後就俾長毛追殺


侯爵府

積分: 20759


478#
發表於 18-9-10 13:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-10 10:01
我仍然覺得陳慧珊唔知的,陳慧珊應該係最正常的

32 集陳慧珊對住孫女,原來佢有仁慈既一面


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


479#
發表於 18-9-10 14:33 |只看該作者
CSS701 發表於 18-9-10 13:23
32 集陳慧珊對住孫女,原來佢有仁慈既一面

所以咪話佢正常囉


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


480#
發表於 18-9-10 14:36 |只看該作者
CSS701 發表於 18-9-10 13:22
第一集講女主去殯儀館,邊個死左?其實佢去個度做乜?之後就俾長毛追殺
...

我記得殯儀館係彩英阿媽過身,我估女主比人追殺,走入殯儀館避啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo