時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


461#
發表於 19-9-10 00:18 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:16
我夠知你對係度狗吠緊啦, 但我唔會好,你咁叫人死開囉

你隻爛面狗繼續吠,唔好停,唔好走,繼續ok
●▽●●0●●﹏●●︿●


禁止訪問

積分: 7265


462#
發表於 19-9-10 00:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


463#
發表於 19-9-10 00:19 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:06
警察有10萬一個月

講緊嘅係高層OT(最高)
11萬坐冷氣房果班就有機會有

要出黎果班係唔會有

利申:我曾經好直接咁問過某位客人(我公司係紀律部隊宿舍附近)

從未適應這份工


男爵府

積分: 8383


464#
發表於 19-9-10 00:19 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:17
係唔同你隻廢物講,你唔值ok,人渣

你真係傻得好 勻循,人渣係做左衰嘢先係
我從來無做任何破壞香港嘅事, 我對 警察不滿, 更稱唔上仇警, 從來冇鬧過警察全家乜乜乜


男爵府

積分: 6622


465#
發表於 19-9-10 00:19 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:17
你都好好笑、 你而家係唔係同我講 全世界嘅強姦犯 同賊 都只有係 警察呀 我都知道 牧師 律師 甚至乎 連補 ...

漏咗 仲有一個 好q 神聖嘅工作 牧師 簡直敗累都不如、 佢都好人好姐呀 但帶住塊面具囉 唔知嘅 就上網睇下呢啲新聞 但你呢啲人 淨係睇警察 點樣捉曱甴嘅啫


禁止訪問

積分: 7265


466#
發表於 19-9-10 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


467#
發表於 19-9-10 00:21 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:18
你當然可以發表自已意見,但不要太過份便可!

我個人不會主動攻擊人,但 別人人生攻擊我怎能忍氣吞聲?


禁止訪問

積分: 7265


468#
發表於 19-9-10 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


469#
發表於 19-9-10 00:21 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:14
其實做什麼職業也好!不要人生攻擊好嗎?

無人生攻擊
當時我睇住4至5個警察打一個人
我內心沖擊好大


男爵府

積分: 8383


470#
發表於 19-9-10 00:22 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:18
你隻爛面狗繼續吠,唔好停,唔好走,繼續ok

其實你除了攻擊人,有無d建設性d嘅說話呢?


別墅

積分: 640


471#
發表於 19-9-10 00:23 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:15
你咁講已經知你係仇警上腦人士啦,唔使講啦,無討論空間,我支持警察,嚴懲暴徒,你良心已經被狗食咗,可 ...

睇你以前開post撐警上腦喇


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


472#
發表於 19-9-10 00:23 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:19
你真係傻得好 勻循,人渣係做左衰嘢先係
我從來無做任何破壞香港嘅事, 我對 警察不滿, 更稱唔上仇警, 從 ...

你上嚟污蔑警察,生安白造,老屈警察,警察呢3個月為香港人付出咁多,最憎你呢種黑白不分,無恥之徒。暴徒做咗3個月壞事,唔見你鬧,你鬧警察,你癡上腦啊

點評

chloe818    發表於 19-9-10 00:59
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 6622


473#
發表於 19-9-10 00:24 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:16
我夠知你對係度狗吠緊啦, 但我唔會好,你咁叫人死開囉

唔該你 亦多謝你 因為 狗係一 個 好中心 嘅寵物 但而家 畀你哋呢班人 去污染咗 如果你同我講 警犬 我會覺得佢好叻 因為佢會識捉賊 會捉壞人 同埋 佢好中心 唔似啲反骨仔、 食碗麵 反碗底


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


474#
發表於 19-9-10 00:24 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:23
睇你以前開post撐警上腦喇

我撐警察,支持警察,核爆都唔割,吹啊
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


475#
發表於 19-9-10 00:24 |只看該作者
充裕 發表於 19-9-10 00:16
就係好人好姐先去做警察

我話既
5年前啦
以前有朋友做左警察黎變哂
成日返大陸返
成日話要埋堆


禁止訪問

積分: 7265


476#
發表於 19-9-10 00:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


477#
發表於 19-9-10 00:25 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:22
其實你除了攻擊人,有無d建設性d嘅說話呢?

你污蔑警察我就攻擊你
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


478#
發表於 19-9-10 00:25 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:24
我撐警察,支持警察,核爆都唔割,吹啊

無野好講
原來想和平討論
換黎惡議攻擊


男爵府

積分: 8383


479#
發表於 19-9-10 00:25 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:23
你上嚟污蔑警察,生安白造,老屈警察,警察呢3個月為香港人付出咁多,最憎你呢種黑白不分,無恥之徒。暴徒 ...

你真係short得好緊要,我無話暴徒有錯, 你咁鍾意睇我啲嘢你唔該你睇下我有冇講
什麼叫污蔑警察,我不滿都叫污蔑
我而家都好不滿你. 但我唔覺得係污蔑,因為你 真係好黑人憎, 人所皆知


禁止訪問

積分: 7265


480#
發表於 19-9-10 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo