家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21220

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


461#
發表於 09-8-6 09:50 |只看該作者
Thank you, Andy!


大宅

積分: 3539


462#
發表於 09-8-6 10:14 |只看該作者
Thank you, Andy!


男爵府

積分: 7447


463#
發表於 09-8-6 11:45 |只看該作者

莊家好似收緊貨

莊家好似在@[email protected]收緊貨
你地守住先ok
# 52 大快活


男爵府

積分: 6107


464#
發表於 09-8-6 11:47 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 11:45 發表
莊家好似在@[email protected]收緊貨
你地守住先ok


謝謝通知
莊家快D収多D, 然後嚟多1次爆升

皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


大宅

積分: 3714


465#
發表於 09-8-6 11:54 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 11:45 發表
莊家好似在@[email protected]收緊貨
你地守住先ok


andy, 聽到你呢一句, 我真係當堂定晒呀, 請問係咪仲係0.32沽貨?


侯爵府

積分: 21610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


466#
發表於 09-8-6 12:19 |只看該作者
原帖由 廿廿 於 09-8-6 11:54 發表


andy, 聽到你呢一句, 我真係當堂定晒呀, 請問係咪仲係0.32沽貨?


我都想知...


男爵府

積分: 8003


467#
發表於 09-8-6 12:29 |只看該作者
Andy

我0.31時走了. 現價可以再入嗎?



原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 11:45 發表
莊家好似在@[email protected]收緊貨
你地守住先ok


大宅

積分: 3879


468#
發表於 09-8-6 12:32 |只看該作者
我都想, 我都係0.31走了.
thanks

原帖由 ysnmama 於 6-8-2009 12:29 發表
Andy

我0.31時走了. 現價可以再入嗎?




男爵府

積分: 7447


469#
發表於 09-8-6 12:35 |只看該作者
原帖由 ysnmama 於 09-8-6 12:29 發表
Andy

我0.31時走了. 現價可以再入嗎?


既然抽身離去 何必在回頭呢
# 52 大快活


男爵府

積分: 7447


470#
發表於 09-8-6 12:38 |只看該作者
原帖由 廿廿 於 09-8-6 11:54 發表


andy, 聽到你呢一句, 我真係當堂定晒呀, 請問係咪仲係0.32沽貨?


我驚趕唔到通知大家....
set番@0.32沽走算吧!
# 52 大快活


男爵府

積分: 8003


471#
發表於 09-8-6 12:38 |只看該作者
有意思. Thanks


原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 12:35 發表


既然抽身離去 何必在回頭呢


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


472#
發表於 09-8-6 13:00 |只看該作者
andy 唔該晒! 我都set咗0.32走貨.

原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 12:38 發表


我驚趕唔到通知大家....
set番@0.32沽走算吧!


男爵府

積分: 5887


473#
發表於 09-8-6 13:24 |只看該作者
andy 謝謝你還有留意#810,本人不才有事想討教. 論細價股沒有業績的,很多時只是炒消息. 如要睇6個月圖似乎適合類似#152那樣的股票,如#810 6個月前的股價只是0.17..只是有陸東入股及持有1.7億股時才爆升...那如要再上是否真如他3號出的股東通告要所有股東同意給予陸生能持有超出1%股票.已陸生之財技,好像已經開始有所行動(以近日之大手買入).下一倫升幅應該又會是炒高出貨..(未知是否這樣,請給予意見.)


男爵府

積分: 6235


474#
發表於 09-8-6 14:14 |只看該作者
Andy, tks you
我都set了0.32走


大宅

積分: 3714


475#
發表於 09-8-6 14:39 |只看該作者
thank you so much andy...will follow ur instruction, set 0.32 already, hope can sell in this week or next la


複式洋房

積分: 440


476#
發表於 09-8-6 14:45 |只看該作者
我都係set 0.32 sell, 朝朝早一返來就set定
原帖由 廿廿 於 09-8-6 14:39 發表
thank you so much andy...will follow ur instruction, set 0.32 already, hope can sell in this week or next la


男爵府

積分: 6107


477#
發表於 09-8-6 15:28 |只看該作者
0.3/0.305
加油, 努力, 上上上
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 6235


478#
發表於 09-8-6 15:50 |只看該作者
快d上上上


大宅

積分: 3714


479#
發表於 09-8-6 16:42 |只看該作者
810 今日好叻仔呀, 試過 0.305/0.31, 而且收巿企定係0.3, 算係咁, 希望莊家收完貨爆升啦


男爵府

積分: 6235


480#
發表於 09-8-6 16:46 |只看該作者
對,明天再爆升,再set0.32

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo