在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


461#
發表於 05-5-17 23:06 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

返到ok你都比bb霸住左啦 [quote]
wingcc 寫道:
wensi,

我係網霸..............係屋企


子爵府

積分: 10930


462#
發表於 05-5-18 10:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

hi,各位mami,

早晨!


子爵府

積分: 10930


463#
發表於 05-5-18 10:05 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

返到ok你都比bb霸住左啦...........係,10點前我係屬於bb的,10點后,就係我的世界!

栗子媽媽 寫道:
返到ok你都比bb霸住左啦 [quote]
wingcc 寫道:
wensi,

我係網霸..............係屋企


男爵府

積分: 7378


464#
發表於 05-5-18 10:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

嘩!好驚呀!會唔會第時都俾人秋後算帳?

cathy


子爵府

積分: 10930


465#
發表於 05-5-18 11:12 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo,

秋後算帳.......你指學校算你帳 :-P

Cathyneo 寫道:
嘩!好驚呀!會唔會第時都俾人秋後算帳?

cathy


伯爵府

積分: 17559


466#
發表於 05-5-18 11:45 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo
嘩!好驚呀!會唔會第時都俾人秋後算帳?...............你講水務處個單吖?個人del 哂d留言la!


子爵府

積分: 10930


467#
發表於 05-5-18 11:50 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,

個人del 哂d留言la.......你知道係邊個嗎?
:-P

wensi 寫道:
Cathyneo
嘩!好驚呀!會唔會第時都俾人秋後算帳?...............你講水務處個單吖?個人del 哂d留言la!


侯爵府

積分: 23932


468#
發表於 05-5-18 11:50 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

CATHYNEO
呢個5係你真名掛


伯爵府

積分: 17559


469#
發表於 05-5-18 12:05 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc

個人del 哂d留言la 你知道係邊個嗎?................係自由講到估緊
[size=large]邊個


子爵府

積分: 10930


470#
發表於 05-5-18 12:05 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~
而傢打工一族個個都係網上人來ga!


子爵府

積分: 10930


471#
發表於 05-5-18 12:09 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi ,

你地蒲得耐,應該清楚過我地,如果有什麽特別發現,要開“記招”

wensi 寫道:
wingcc

個人del 哂d留言la 你知道係邊個嗎?................係自由講到估緊
[size=large]邊個


子爵府

積分: 10930


472#
發表於 05-5-18 13:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

各位mami,

有冇紅磡做facial有好介紹呀?


伯爵府

積分: 17559


473#
發表於 05-5-18 14:23 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
有冇紅磡做facial有好介紹呀?...............ask 栗子媽啦!


子爵府

積分: 10930


474#
發表於 05-5-18 14:29 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽.......今日不知道游左去邊

wensi 寫道:
wingcc
有冇紅磡做facial有好介紹呀?...............ask 栗子媽啦!


男爵府

積分: 7378


475#
發表於 05-5-18 14:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

雖然呢個名唔係成日用,但係都係要改過個名至入黎傾過,太危險啦!有機會俾人認度。
cathy


大宅

積分: 1725


476#
發表於 05-5-18 14:39 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

改過個名冇咁易認得, 咁點改呀, 我都想知

Cathyneo 寫道:
雖然呢個名唔係成日用,但係都係要改過個名至入黎傾過,太危險啦!有機會俾人認度。
cathy


子爵府

積分: 10930


477#
發表於 05-5-18 14:44 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

me too,我都想知道點樣改


Emily_bb 寫道:
改過個名冇咁易認得, 咁點改呀, 我都想知

[quote]
Cathyneo 寫道:
雖然呢個名唔係成日用,但係都係要改過個名至入黎傾過,太危險啦!有機會俾人認度。
cathy
[/quote]


男爵府

積分: 7378


478#
發表於 05-5-18 14:52 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我諗住開個新account,好似嗰個人咁del左之前的post,一於由頭黎過,你地話可行嗎?
cathy


侯爵府

積分: 23932


479#
發表於 05-5-18 14:55 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我係紅磡商場內間 ANOTHER ONE 做
200幾
OK啦
間野好細,得兩個人做野
拔5會屈買野同加COURSE羅
PHONE: 23309894
樹頭婆 ABBY
wingcc 寫道:
各位mami,

有冇紅磡做facial有好介紹呀?


伯爵府

積分: 17559


480#
發表於 05-5-18 14:55 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb
改過個名冇咁易認得, 咁點改呀, 我都想知................pm 版主law or pm 大巨,大不了開新a/c

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo