想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


461#
發表於 11-3-15 17:29 |只看該作者
我今次都係10分鐘到, 過程好快唔使5分鐘.

原帖由 bobolily 於 11-3-15 17:07 發表
係呀, 要休息吓!!

我做完之後瞓左約25分鐘, 因我是sunday做, 仁安果日好似少人d, 所以姑娘冇咁快叫我起身, 咁c6又係房同我傾吓計, 時間都過快.. 但上次仁安好多人, 我瞓左10分鐘就比姑娘的左起身啦.. 姑娘 ...


大宅

積分: 1367


462#
發表於 11-3-15 17:37 |只看該作者
嘩~ 咁早就打既, 你唔使食藥咩 ??

我食5日藥, 第五日開始打針, 隔日打, 依家打左3針75IU, 第13日返去睇, 第14日就放精, 咁我咪打得好少囉 ???
原帖由 chu.c9 於 11-3-14 12:26 發表

我D2開始打,打到D4已經有啲平時排卵前分泌,我D7覆診已經左右每邊谷左3-4個卵泡呀。醫生再叫我打多支75IU,結果到D9放精已經有3粒成熟卵泡啦。不過係我自己覺得反應大咋,因為我個fd同我差唔多年紀打針都要加劑量呀 ...


複式洋房

積分: 242


463#
發表於 11-3-15 17:37 |只看該作者
Bobolily & sa80,

我去年5月排到11月尾才有得見董醫生,
之後做了一次簡單的 OI, 不成功,
2月決定做 IUI, 如果還是不成功,
要考慮立即再做 IUI / IVF,
或先休息一個月, 不過 IVF抽egg要全身麻醉,
老豆不贊成,
所以不知道跟住點,

我放精後到現在都像有經痛般下腹痛,
沒胸脹也沒腰緊, 其他也沒有, 所以都抱定輸數,
你們加油啊


大宅

積分: 4069

畀面勳章


464#
發表於 11-3-15 17:37 |只看該作者
係囉, 做得好快, 做完醫生叫我睇吓個screen d丁丁
原帖由 sa80 於 11-3-15 17:29 發表
我今次都係10分鐘到, 過程好快唔使5分鐘.


複式洋房

積分: 242


465#
發表於 11-3-15 17:44 |只看該作者
係啊, 董醫生好快手, 5-10分鐘便做完,
還叫我看看"現在精子放在子宮頂"
我太急了, 做完沒多久已急著上洗手間


大宅

積分: 4069

畀面勳章


466#
發表於 11-3-15 17:58 |只看該作者
什麼是OI?
你你介吾介意話我知你幾歲?点解咁急要考慮立即再做 IUI / IVF? 其實你可能今次bingo 唔洗再做呢..
如果真係要做, 到時董e生會比advice你o家

原帖由 miumiu2011 於 11-3-15 17:37 發表
Bobolily & sa80,

我去年5月排到11月尾才有得見董醫生,
之後做了一次簡單的 OI, 不成功,
2月決定做 IUI, 如果還是不成功,
要考慮立即再做 IUI / IVF,
或先休息一個月, 不過 IVF抽egg要全身麻醉,
老豆不贊成,
所以不 ...


男爵府

積分: 5503


467#
發表於 11-3-15 19:30 |只看該作者

回覆 40# chu.c9 的文章

依家的分泌仲勁咗,呢2晚用紅d(我無綠d)check.唉都係一d線都無. 唔通真係要ivf?


男爵府

積分: 5503


468#
發表於 11-3-15 19:32 |只看該作者
我都係依家先知要急先可以做iui.咁你依家有咩反應呢?

原帖由 的士太 於 11-3-15 09:29 發表
我做嗰日一返到醫生到, 就同姑娘講急, 佢就叫醫生入嚟開始, 跟住醫生照完話, 妳都唔急, 之後就叫姑娘比兩杯水我飲, 叫我真係急先再叫佢, 佢話唔急唔做, 因為急會令膀胱壓平個子宮, 嗰時先做架喎 ... 之後我再急就再 ...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


469#
發表於 11-3-15 19:35 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-15 17:37 發表
嘩~ 咁早就打既, 你唔使食藥咩 ??

我食5日藥, 第五日開始打針, 隔日打, 依家打左3針75IU, 第13日返去睇, 第14日就放精, 咁我咪打得好少囉 ???

我都唔知有得揀食藥架,不過好似話啲藥唔可以食咁多個cycle(令子宮內膜薄),可能因為咁醫生冇叫我食藥啦。其實打針多少都冇所謂啦,最緊要達到目的 ---- 谷多啲卵泡啫 ^0^


男爵府

積分: 5503


470#
發表於 11-3-15 19:35 |只看該作者

回覆 39# sa80 的文章

我都係第1次塞咋.如果真係dry.你濕濕你隻中指,塞得幾入得幾入.我塞到中指再入唔倒為止>


男爵府

積分: 5503


471#
發表於 11-3-15 19:37 |只看該作者

回覆 22# bobolily 的文章

會唔會dodo時子宮收縮,所以唔主張補飛?


男爵府

積分: 5503


472#
發表於 11-3-15 19:40 |只看該作者
我呢個星期六都係iui後第15日.不過我諗呢幾日會mc.因為依家好多分泌....好慘好唔開心呀.
原帖由 miumiu2011 於 11-3-15 16:50 發表
Hi Bobolily & sa80, 你們好,
我也是看董醫生的,
這是我第一次 IUI,
這個星期六 check Bingo,
你們呢?
大家都加油 & Good Luck!!!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


473#
發表於 11-3-15 19:43 |只看該作者

回覆 5# MimiKwan 的文章

我冇用開紅D綠D,係咪綠D就check bingo成數架?宜家都仲早啫,丁丁游去搵蛋蛋再受精又幾日,跟住受左精去番子宮著床又幾日,一日未見m小時仲有機會呀!
我唔知點解今日下腹又間唔中痛,唔係放完精果種扯住痛,唔知咩事 > <


男爵府

積分: 5503


474#
發表於 11-3-15 19:46 |只看該作者
聽bk jm講. check bingo時用紅d,如果愈來愈燙深就代表有機.但我完全無線...加上又有分泌.已打定輸數了
我早2日都有時腹部扯住扯住.今日沒有了.只有分泌.唉

原帖由 chu.c9 於 11-3-15 19:43 發表
我冇用開紅D綠D,係咪綠D就check bingo成數架?宜家都仲早啫,丁丁游去搵蛋蛋再受精又幾日,跟住受左精去番子宮著床又幾日,一日未見m小時仲有機會呀!
我唔知點解今日下腹又間唔中痛,唔係放完精果種扯住痛,唔知咩事 > ...


大宅

積分: 1138


475#
發表於 11-3-15 21:01 |只看該作者
一啲 feel 都無 .... 慘

quote]原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 19:32 發表
我都係依家先知要急先可以做iui.咁你依家有咩反應呢?

[/quote]


男爵府

積分: 5503


476#
發表於 11-3-15 21:11 |只看該作者
無feel唔係無機. 我直情呢2日係透明的分泌.同平時mc係一樣.同埋今朝都有少少yuen yuen哋.

[quote]原帖由 的士太 於 11-3-15 21:01 發表
一啲 feel 都無 .... 慘


大宅

積分: 1138


477#
發表於 11-3-15 21:18 |只看該作者
我紅D 有條淺線,同之前M 前係一樣㗎 ...
原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 21:11 發表
無feel唔係無機. 我直情呢2日係透明的分泌.同平時mc係一樣.同埋今朝都有少少yuen yuen哋.

[quote]原帖由 的士太 於 11-3-15 21:01 發表 http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif
一啲 feel 都無 .... ...


男爵府

積分: 5503


478#
發表於 11-3-15 22:09 |只看該作者
你依家有淺線.咁有冇加深呀? 如果有就有機呀.加油呀的士太...yeah
原帖由 的士太 於 11-3-15 21:18 發表
我紅D 有條淺線,同之前M 前係一樣㗎 ...


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


479#
發表於 11-3-16 07:59 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 19:46 發表
聽bk jm講. check bingo時用紅d,如果愈來愈燙深就代表有機.但我完全無線...加上又有分泌.已打定輸數了
我早2日都有時腹部扯住扯住.今日沒有了.只有分泌.唉
...

咁一般做iui都係放精後d14先check嘅,未必一定冇機呀,就算真係唔咩,你同你先生亦作左最壞打算,同埋你先生都肯去做,最緊要夫妻同心呀!
我自己都唸住唔咩就會抖番個月(我指自己dodo),跟住再努力iui,我相信大家咁辛苦一定會得到回報架!


大宅

積分: 1138


480#
發表於 11-3-16 09:12 |只看該作者
唉 ... 我平時M前都有淺線架 ... 呢2日都係咁淺 ......
我已打定輸數, 今早連藥都無塞了

如果今個月失敗, 我老公話嚟緊呢個月唔去做iui了...慘

其實大家知唔知係連續做成功機會先會增加定係點架 ?

原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 22:09 發表
你依家有淺線.咁有冇加深呀? 如果有就有機呀.加油呀的士太...yeah

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo