心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


461#
發表於 11-4-21 13:45 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:31
我諗佢唔出聲姐....奇實我一心想生多個嘅先減

哈哈~~
咁生多個都好呀~~


伯爵府

積分: 17134


462#
發表於 11-4-21 13:46 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 13:35
係架,所以啲人話有仔親嫩生

我媽咪就成日同我咁講~~
成日叫我一結婚就生~~


伯爵府

積分: 16992


463#
發表於 11-4-21 13:48 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:42
係呀~我原本好想生仔(無人比壓力我 ,只係我想為男家生個仔).....但開頭知道係囡好唔開心....但我本身真係 ...

我初时又係好想生仔, 好鍾意D"靚"仔百厭讓我覺得好有挑戰性. 而且我又唔鍾意扮靚唔想生囡, 殊不知現在阿囡自己係好貪靚, 對住佢D甜言蜜語我真係好窩心.


伯爵府

積分: 17134


464#
發表於 11-4-21 13:48 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 13:38
睇你用咩心態囉

我有時諗,仲要慢慢接受自己好快有3個家~~
自己個家,娘家,仲有男家~~

唔知攪唔攪得掂~~


伯爵府

積分: 17134


465#
發表於 11-4-21 13:49 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 13:37
如果想再生,就生完先減啦,唔洗瘦完再肥,肥咗又減嗎

係呀,一次過生晒先減~~~唔晒力水~~wakaka~~


伯爵府

積分: 17134


466#
發表於 11-4-21 13:50 |只看該作者
回覆 mimichong 的帖子

都係ge~~我都想係30歲之前生就ok~~

其實呢,我係幾怕蛇呢個生肖...所以有少少想避開蛇年...

你地會唔會諗呢d ga~~wakaka~~


伯爵府

積分: 17134


467#
發表於 11-4-21 13:51 |只看該作者
acbeans 發表於 11-4-21 13:40
我都係餵人奶,不過個胸就好似下垂啲

下...會咁ga...mouth:


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


468#
發表於 11-4-21 13:54 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 13:48
我有時諗,仲要慢慢接受自己好快有3個家~~
自己個家,娘家,仲有男家~~

係o架....初時好矛盾o架....平時癡開亞媽星期六放假我實返亞媽到....結婚初期...因為好甜蜜係唔想返屋企....好好享受新婚生活.....就算之前係同居...但結婚生活我又覺得係唔同d.....總之互相配合...係咪好期待呢
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


469#
發表於 11-4-21 13:54 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:45
一樣啦~幾慘.... ( . ) ( . ) 變咗 (.)(.)

好攪笑呀!!我忍唔住笑左~~~哈哈哈

點解餵人奶可以收身ge?我第一次聽呀...
不過要返工...其實都好難餵得耐...係咪呀?


伯爵府

積分: 17134


470#
發表於 11-4-21 13:56 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-21 13:48
我初时又係好想生仔, 好鍾意D"靚"仔百厭讓我覺得好有挑戰性. 而且我又唔鍾意扮靚唔想生囡, 殊不知現在阿 ...

哈哈哈~~
所以其實好多野都估唔到~~~


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


471#
發表於 11-4-21 13:57 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 13:50
回覆 mimichong 的帖子

都係ge~~我都想係30歲之前生就ok~~

會呀~一心想生牛仔牛囡...求唔到...變咗小虎妹....一樣開心...但依家我會叫妳 "順其自然"啦
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


472#
發表於 11-4-21 13:59 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:54
係o架....初時好矛盾o架....平時癡開亞媽星期六放假我實返亞媽到....結婚初期...因為好甜蜜係唔想返屋企. ...

係呀係呀,真係好期待呀~~

成日都會諗,有個自己屋企到底會係點~~~


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


473#
發表於 11-4-21 14:00 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-21 13:54
好攪笑呀!!我忍唔住笑左~~~哈哈哈

點解餵人奶可以收身ge?我第一次聽呀...

餵人奶...幫助子宮收縮...所以我生完初期餐餐 食飯+雞湯+蒸雞....係唔會肥...又多人奶比bb....但到後期無餵人奶 ...又唔減食 .... 咁咪肥
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


474#
發表於 11-4-21 14:01 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:57
會呀~一心想生牛仔牛囡...求唔到...變咗小虎妹....一樣開心...但依家我會叫妳 "順其自然"啦 ...

又係ge,都計唔到咁多~~順其自然都岩~~

我其實只係怕蛇呢種動物,所以就唔想要蛇年~~哈哈~~


伯爵府

積分: 17134


475#
發表於 11-4-21 14:05 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 14:00
餵人奶...幫助子宮收縮...所以我生完初期餐餐 食飯+雞湯+蒸雞....係唔會肥...又多人奶比bb....但到後期 ...

原來係咁ga!!!
睇黎餵人奶真係好多好處wo~~~~

不過其實要返工...真係好難可以堅持...
係呢,你餵左人奶幾耐呀?


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


476#
發表於 11-4-21 14:10 |只看該作者
其實叫做第一次無經驗....初初人奶多到食唔晒....我又懶...無吸出黎儲起佢做冰奶....到返工公司唔方使整....得晚上一餐埋身....咁就開始少...一加奶粉比bb食...佢就唔鍾意食人奶.....下次我會改
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


477#
發表於 11-4-21 14:13 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 13:45
一樣啦~幾慘.... ( . ) ( . ) 變咗 (.)(.)

好攪笑呀
我嗰時想餵都餵唔到...比亞仔啜到損晒好痛同埋冇奶所以一出院已經放棄咗

點評

mimichong  係呀~初頭都成日損...食食下就ok  發表於 11-4-21 14:19
              


伯爵府

積分: 17134


478#
發表於 11-4-21 14:16 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-21 14:10
其實叫做第一次無經驗....初初人奶多到食唔晒....我又懶...無吸出黎儲起佢做冰奶....到返工公司唔方使整... ...

係wo,我成日都想問,bb可唔可以又飲奶粉又飲人奶ga?

bb飲左奶粉就唔要人奶啦...

下次你打算點改呀?係咪會係公司泵奶ar?

點評

acbeans  我女以前又唔會喎,人奶奶粉兩樣一齊食  發表於 11-4-22 00:17


伯爵府

積分: 17134


479#
發表於 11-4-21 14:17 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-21 14:13
好攪笑呀
我嗰時想餵都餵唔到...比亞仔啜到損晒好痛同埋冇奶所以一出院已經放棄咗:bashful ...

係咪要食返d野,幫助奶水呀?

不過個個媽媽都話谷奶好辛苦...


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


480#
發表於 11-4-21 14:18 |只看該作者
可以2樣....
睇下bb食唔食....
下次儲定奶 + 公司泵(唔方使) / 到時唔做嘢
前面是絕路~希望在轉角

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo