影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


461#
發表於 11-6-23 10:57 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 10:40
咁係咪讚緊我地自己呀~~~
我都已經用暗示架喇喎!估唔到咁都比你估到我講緊我地自己


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


462#
發表於 11-6-23 10:58 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 10:41
我諗都係,香港之前都有迪迪尼既專門店架,但依家好似摺晒咁濟~~~
N年前沙田有間


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


463#
發表於 11-6-23 11:00 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 10:46
嘩~~真係好多嘢要學喎,咁我要上綱做下功課先得啦,唔該你呀﹐你唔講我真係唔知依家係咁見工架~~~ ...
我係擔心阿女一陣比人問到口啞啞,有D人真係好過份,我記得有次有個女人見我,問我駛唔駛供樓,我話唔駛,又問我駛唔駛比錢阿媽,我話無定期比(因為個陣我結左婚),跟住佢話,哇!咁你幾嘆架喎!唔駛做野都得啦!做少奶奶都得啦!我咪答佢,我鍾意工作,工作令我覺得有自信。


水晶宮

積分: 73497


464#
發表於 11-6-23 11:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 10:55
分分鐘睇見病人過身都無感覺.....
有時真係會咁架,但諗反轉頭如果每個病人都放太多感情落去,佢地出到院就梗係好啦,反之既話個人會越做越DOWN,好影響自己~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


465#
發表於 11-6-23 11:01 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 10:48
明白晒,但8點之前我驚唔係好得呀,因食緊飯,唔緊要啦,我地隨緣啦~~~ ...
咁咪8點後囉!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


466#
發表於 11-6-23 11:01 |只看該作者
4點喇!覺覺豬先,香港時間8點後先


水晶宮

積分: 73497


467#
發表於 11-6-23 11:02 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 10:55
而家有好多年青既無咁FAT喇!
但又有好多係FIT過頭,瘦再減多十磅就叫做瘦啦~~~


水晶宮

積分: 73497


468#
發表於 11-6-23 11:03 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 10:57
我都已經用暗示架喇喎!估唔到咁都比你估到我講緊我地自己
我喎,正如你咁講做得子華既fans一定有番咁上下既~~~


水晶宮

積分: 73497


469#
發表於 11-6-23 11:04 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 10:58
N年前沙田有間
果時好多地方都有架,個女細個就鐘意去行架啦,佢都唔知幾開心~~~


水晶宮

積分: 73497


470#
發表於 11-6-23 11:06 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 11:00
我係擔心阿女一陣比人問到口啞啞,有D人真係好過份,我記得有次有個女人見我,問我駛唔駛供樓,我話唔駛, ...
吓~~咁咁問你呀,但又真係答得幾好........我响到諗其實係咪啲人都唔知自己想問乜嘢架呢~~~


水晶宮

積分: 73497


471#
發表於 11-6-23 11:07 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 11:01
咁咪8點後囉!
咁好呀~~~


水晶宮

積分: 73497


472#
發表於 11-6-23 11:09 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 11:01
4點喇!覺覺豬先,香港時間8點後先
唔知你見唔見到子華呢.......今晚見~~~


水晶宮

積分: 73497


473#
發表於 11-6-23 11:28 |只看該作者
我女友係007,youtube版~~~
























翡翠宮

積分: 75533


474#
發表於 11-6-23 11:42 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-23 10:58
N年前沙田有間

機場新客運果邊都重有,(對上去係3、4個月前)


翡翠宮

積分: 75533


475#
發表於 11-6-23 11:44 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 11:28
我女友係007,youtube版~~~

晏d睇。

撞鬼,今朝夢到鄭+穎


水晶宮

積分: 73497


476#
發表於 11-6-23 14:33 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-23 11:42
機場新客運果邊都重有,(對上去係3、4個月前)
仲以為摺晒添~~~


水晶宮

積分: 73497


477#
發表於 11-6-23 14:34 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-23 11:44
晏d睇。

撞鬼,今朝夢到鄭+穎
你呢輪係咪日日都睇佢呀,你唔鐘意佢架~~


水晶宮

積分: 73497


478#
發表於 11-6-23 14:38 |只看該作者
尋日去個FD鋪頭,佢見到失個電話既wallpaper,問"邊個呢架",佢睇真啲"黃子華呀,好靚仔喎"~~~


翡翠宮

積分: 75533


479#
發表於 11-6-23 14:42 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 14:34
你呢輪係咪日日都睇佢呀,你唔鐘意佢架~~

無感覺!


翡翠宮

積分: 75533


480#
發表於 11-6-23 14:43 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-23 14:38
尋日去個FD鋪頭,佢見到失個電話既wallpaper,問"邊個呢架",佢睇真啲"黃子華呀,好靚仔喎"~~~ ...

你有無話:緊係啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo