想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


461#
發表於 11-8-3 21:01 |只看該作者

引用:Eeeee+點解sasa仲未有消息既? +

原帖由 gangting 於 11-08-03 發表
Eeeee 點解sasa仲未有消息既?
可能要聽日先有相相睇




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


462#
發表於 11-8-3 21:16 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 21:01
爽爽真係超得意,佢唔係好怕生保人,我同佢玩都唔驚
除左唔抱得之外...你點同佢玩都得...



哈哈


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


463#
發表於 11-8-3 22:21 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+18:19+你幾

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-03 發表
以前一日泵3次, 今個星期開始每日泵一次...我一向都係窮奶媽....泵左一個鐘都係得40ml...應該就快冇奶lu,.. ...
試吓泵密d啦!泵吓泵吓,可能會多番d




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


464#
發表於 11-8-3 22:26 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+18:25+你個

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-03 發表
係呀,佢超細食...
叮叮係咪未食過奶粉呀?唔夠食可以補奶粉...
係呢,叮叮最後改左咩english name?
叮叮住院照燈嗰日食過一日奶粉,之後都係mama奶。
其實暫時每日泵嘅份量都夠三餐,係變咗儲唔到奶囉!唔通番,唔加番奶量的話,叮叮再加奶就要開始食存倉貨。
我仲未幫叮叮改英文名~





子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


465#
發表於 11-8-3 22:30 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-8-3+18:08+1)+我都無

原帖由 悅同 於 11-08-03 發表
我都覺得無可能姑娘幫mama按通乳線,但會教一d方法。自己回家搞掂!
我有三個朋友都去過健康院求助。其中兩個都係姑娘幫佢哋按通,另一個就教佢點按。

其中一個朋友仲話姑娘好熟手,三幾吓手腳就按通番,好過自己按成晚。




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


466#
發表於 11-8-3 22:40 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-3+18:18+我都

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
有冇飲埋通奶草...其實最緊要係放鬆心情...如果可以最好keep 住食...不過有好多mama 要黎救急用...
...
已經買咗通草
不過仲未攪清楚通草係增奶定通乳腺,所以唔敢飲住。怕係增奶,而我又塞緊,就塞上加塞。
其實係通乳腺?定係增奶?




男爵府

積分: 7967


467#
發表於 11-8-3 22:45 |只看該作者
我發現BB隻耳仔有D臭味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是去睇E生呢??
有無試過咁呀 ??
好煩呀


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


468#
發表於 11-8-3 23:13 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-3 22:45
我發現BB隻耳仔有D臭味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是 ...

耳仔有臭味要留意喎真係

bb好易有中耳炎架... 因為好易入左水.....

係咪好犀利先? 睇多1-2日先

健康院其實唔係for睇病/ 症..... 同埋姑娘都未必真係岩架.... 因為我好無謂咁全部係c+打針, 但都鍾意次次返健康院.....試過2次問姑娘都唔準確架....(1次問bb 皮膚, 姑娘話係濕疹.... 但隔2日去c+打針, 醫生話肯定唔係.... ; 第2次問肚仔, 姑娘又係錯架....)

點照顧bb呀個d可以信姑娘...但關於病/ 醫學上既野要搵醫生.....


大宅

積分: 4028


469#
發表於 11-8-4 07:02 |只看該作者
本帖最後由 rabbitbaby1 於 11-8-4 07:03 編輯

係耳仔定係頭仔臭呀?bb有冇"r"耳仔?
我bb頭一個月個頭有d臭呀...
睇下醫生安心d...


hunghung215 發表於 11-8-3 22:45

我發現BB隻耳仔有D味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是 ...


侯爵府

積分: 21177


470#
發表於 11-8-4 08:12 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 19:46
C6話佢又有興趣喎

做爸爸緊張架麻!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


471#
發表於 11-8-4 08:14 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 20:14
咁咪仲好,多個咕喱幫手

直頭係啦!無後顧之憂,只要買,就有人,好過見到唔敢買。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


472#
發表於 11-8-4 08:16 |只看該作者
small531 發表於 11-8-3 20:19
係丫...返醫院照oscar...希望到時bb 合作啦~hehe...不過都未必會見得到...如果唔係可能就要到10月先知...其 ...

我起初果時都係咁諗,但忍到5-6個,真係有d想知啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


473#
發表於 11-8-4 08:17 |只看該作者
small531 發表於 11-8-3 20:29
因為我已經屈居第2位啦...真係好陰公...個2個成日係我面前打情罵俏...有時仲2個都唔睬我...我鬧阿女時...有 ...

Haha!搞笑

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


474#
發表於 11-8-4 08:19 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 20:54
Eeeee 點解sasa仲未有消息既?

開刀係會倦d,邊有心機上網匯報,都係要靠爸爸!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


475#
發表於 11-8-4 08:22 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 22:30
我有三個朋友都去過健康院求助。其中兩個都係姑娘幫佢哋按通,另一個就教佢點按。

其中一個朋友仲話姑娘好 ...
三幾吓手腳就按通番

咁勁架??咁佢地點樣book到健康院?打針果時順便問?咁你星期六放假走去樓下問下啦!你講到好急咁求助吧!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


476#
發表於 11-8-4 08:25 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-3 22:45
我發現BB隻耳仔有D臭味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是 ...

去睇e生啦!唔使估估下,如果佢唔舒服,佢唔識講比你聽架。你幾時有期去健康院,如果嚴重,健康院都會比你見醫生。但如果要等booking………..
,就唔好啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


477#
發表於 11-8-4 08:26 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-4 07:02
係耳仔定係頭仔臭呀?bb有冇"r"耳仔?
我bb頭一個月個頭有d臭呀...
睇下醫生安心d...

咁早就上網啦?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


478#
發表於 11-8-4 08:28 |只看該作者
small531 發表於 11-8-3 21:16
除左唔抱得之外...你點同佢玩都得...

好耐無見過爽爽啦!有機會約出黎見下,玩下啦。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


479#
發表於 11-8-4 09:02 |只看該作者

引用:我發現BB隻耳仔有D臭味,+唔知係咪發炎,+唔

原帖由 hunghung215 於 11-08-03 發表
我發現BB隻耳仔有D臭味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是 ...
Nb-9個月左右,耳背係會發d臭味,我媽話我bb時又係臭,bel bel 都係臭,因為洗完頭未抹乾,你用溫水抹下bb耳背呀,用手指整d爽身粉,整落耳背,少少得啦,但如果1-2日仲係臭,你就去睇dr,安全d




珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


480#
發表於 11-8-4 09:06 |只看該作者

引用:我發現BB隻耳仔有D臭味,+唔知係咪發炎,+唔

原帖由 hunghung215 於 11-08-03 發表
我發現BB隻耳仔有D臭味, 唔知係咪發炎,
唔知係咪之前個陪月沖涼沖得衰.
咁我可唔可以帶佢去健康院??? 還是 ...
呀....仲有, bb 唔同大人,bb 如果有發炎(e.g中耳炎,尿道炎,腦膜炎,xx炎......),一定會發燒,如果無發燒,就唔駛驚




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo