立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-8-24 18:24 要俾錢唔係問題,叫得你湊, 梗係會俾,不過冇理由收咁多, 真係搵埋俾埋你,不如辭職自己湊囉
叫老人家湊,就係因為需要份工!正正係需要返工d錢,所以先請老人家幫手。
伯爵府
積分: 17188
gangting 發表於 11-8-24 18:09 如果俾我揀 $8000又唔包奶粉尿片 又要頻頻撲撲
水晶宮
積分: 67428
原帖由 悅同 於 11-08-24 發表 生生下bb,all埋,真係好鬼肉酸。雖然Doctor佢地見慣曬,但自己都會覺得好疼loh! ...
原帖由 悅同 於 11-08-24 發表 叫老人家湊,就係因為需要份工!正正係需要返工d錢,所以先請老人家幫手。 ...
積分: 17022
原帖由 黃二少奶 於 11-08-24 發表 連幫手睇住個工人都話要收錢,真係會好唔開心
原帖由 Vana 於 11-08-24 發表 梗係請工人啦.... 工人幾千蚊..好駛好用.....
Vana 發表於 11-8-24 18:38 梗係請工人啦.... 工人幾千蚊..好駛好用.....
其實同工人住,真係慢慢會習慣,當然起初大家都唔熟,大家都會唔慣,但慢慢會變成家中的一份子。
用工人 and train都要d skill,到時就向朋友請教一下lah!
gangting 發表於 11-8-24 18:58 有工人同冇工人簡直係二個世界
但如果屋企細,多個工人又真係會感覺迫好多。少好多空間!
原帖由 悅同 於 11-08-24 發表 但如果屋企細,多個工人又真係會感覺迫好多。少好多空間!
原帖由 黃二少奶 於 11-08-24 發表 自從有左b豬,我原本好夠用的家,而家變得好迫,佢個櫃,活動哂衫架,車仔,high chair,沖涼盤,簡直成間 ...
gangting 發表於 11-8-24 20:23 我都好驚間屋變亂葬崗
原帖由 黃二少奶 於 11-08-24 發表 你有工人做,實唔會啦
gangting 發表於 11-8-24 20:44 有咗小朋友,屋企既整潔程度一定大大降低
原帖由 Vana 於 11-08-24 發表 好彩我一向係呢方面既容忍情況好高者 你到時都要解低自己STANDARD..唔係C好多細胞
洋房
積分: 94
gangting 發表於 11-8-24 21:07 我知,一定由hotel mode 變成游樂場
養左隻貓,我地已經降底好多,養多個人,真係唔敢諗啦!
你仲要忍得,唔好不停幫佢抹 and執,否則佢仲學唔到野,lee一個難度先高。
原帖由 悅同 於 11-08-25 發表 你仲要忍得,唔好不停幫佢抹 and執,否則佢仲學唔到野,lee一個難度先高。 ...
黃二少奶 發表於 11-8-25 10:46 呢個難度高, 我好睇唔過眼啲野亂
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy