想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


461#
發表於 11-9-3 20:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
頭先見到紅d深左,你估幾多%
深咗喎,keep check!




男爵府

積分: 6375


462#
發表於 11-9-3 20:32 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-9-3+19:49+你明

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
藥房個人話用火酒抹每次用完
咁我用完火酒又放入口怕唔怕架
我用清水洗




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


463#
發表於 11-9-3 20:40 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-3 20:32
我用清水洗
我驚我唔識睇度數
同埋係咪要含5分鐘架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


464#
發表於 11-9-3 20:45 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-3 20:32
我用清水洗
清完用紙巾抹乾

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


465#
發表於 11-9-3 21:27 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-9-3+19:49+你明

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
藥房個人話用火酒抹每次用完
咁我用完火酒又放入口怕唔怕架
你每次用完就抹火酒跟住收好,第二朝又係用完再抹放好就ok了




大宅

積分: 3315


466#
發表於 11-9-3 22:41 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 14:13
引c人咩
哈哈... 食完成個人爽晒~
好滿足


大宅

積分: 3315


467#
發表於 11-9-3 22:41 |只看該作者
Yvaine_mom 發表於 11-9-3 16:00
我今日已經第三日有淺粉紅分泌,相信都係失敗多!但最奇怪就係量唔多同唔係整日都有。大多數發現 ...
你今日排卵後第幾日??


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


468#
發表於 11-9-3 22:51 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-3 21:27
你每次用完就抹火酒跟住收好,第二朝又係用完再抹放好就ok了
明白,唔該晒你呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


469#
發表於 11-9-3 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
頭先見到紅d深左,你估幾多%
40%?




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


470#
發表於 11-9-3 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-03 發表
深咗喎,keep check!
Keep住check呀




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


471#
發表於 11-9-3 23:18 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 23:16
40%?
我第一次見咁深咋
咁應該用哈哈笑未
但頭先c6話今晚唔再開工,要聽日先喔,因為佢一星期裡面開左三次喇
咁點算
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


472#
發表於 11-9-3 23:19 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-3+14:13+引c

原帖由 Cruby 於 11-09-03 發表
哈哈... 食完成個人爽晒~
好滿足
我今晚都去左飯後甜品,焦糖燉蛋




大宅

積分: 3315


473#
發表於 11-9-3 23:22 |只看該作者
siuangel1,

你身體有無咩變化呀?
有無胸漲胸痛咁呀?


大宅

積分: 3315


474#
發表於 11-9-3 23:26 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 23:19
我今晚都去左飯後甜品,焦糖燉蛋
都好正喎...
突然好想食蛋白燉鮮奶tim...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


475#
發表於 11-9-3 23:44 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-3+23:16+40%?

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
我第一次見咁深咋
咁應該用哈哈笑未
但頭先c6話今晚唔再開工,要聽日先喔,因為佢一星期 ...
可以試哈哈笑啦




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


476#
發表於 11-9-3 23:45 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-3+23:19+我今

原帖由 Cruby 於 11-09-03 發表
都好正喎...
突然好想食蛋白燉鮮奶tim...
講開又講,我睇過話蛋白質有助著床架




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


477#
發表於 11-9-3 23:46 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

今日買左無花果乾,希望有幫助啦




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


478#
發表於 11-9-4 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
可以試哈哈笑啦
有喇
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


479#
發表於 11-9-4 03:14 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 23:19
我今晚都去左飯後甜品,焦糖燉蛋
like


珍珠宮

積分: 30303


480#
發表於 11-9-4 03:15 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 23:46
今日買左無花果乾,希望有幫助啦

邊度買

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo