想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 615


461#
發表於 11-9-27 15:48 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb+發表於+11-9-27+15:36+回

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-27 發表
嗰時我99俾咗個已開光的送子觀音無幾耐中咗喇
如果屋企拜開觀音,可唔可以請多個送子觀音架呢?同埋你嗰陣生完,個送子觀音點處理呀?




男爵府

積分: 6108


462#
發表於 11-9-27 15:49 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我99都唔迷信....


大宅

積分: 4617


463#
發表於 11-9-27 15:51 |只看該作者
smallsun 發表於 11-9-27 15:48
如果屋企拜開觀音,可唔可以請多個送子觀音架呢?同埋你嗰陣生完,個送子觀音點處理呀?



...

我係一舊玉嗰d可以帶在身上嗰種,生完都可以保平安!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


別墅

積分: 615


464#
發表於 11-9-27 15:52 |只看該作者

引用:Quote:smallsun+發表於+11-9-27+15:48+如果

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-27 發表
我係一舊玉嗰d可以帶在身上嗰種,生完都可以保平安!!
哦!等我都叫我呀媽揾下俾我先!





男爵府

積分: 6108


465#
發表於 11-9-27 15:55 |只看該作者
回覆 smallsun 的帖子

我連阿媽都唔敢講呀,我知佢都想我快D生,所以更加唔敢係佢面前提,廢事佢會成日問


男爵府

積分: 6108


466#
發表於 11-9-27 15:57 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你宜家仲帶緊?


別墅

積分: 615


467#
發表於 11-9-27 15:58 |只看該作者

引用:回覆+smallsun+的帖子 我連阿媽都唔敢講呀

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-27 發表
回覆 smallsun 的帖子

我連阿媽都唔敢講呀,我知佢都想我快D生,所以更加唔敢係佢面前提,廢事佢會成日問
我都怕佢哋問架,不過 so far 都 ok, 佢哋都知我哋努力緊,都無催!




大宅

積分: 4617


468#
發表於 11-9-27 15:59 |只看該作者
但個帶觀音要記住dodo和沖涼要除下去wor...做這種事不可以帶呢!!!必須切記
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


469#
發表於 11-9-27 16:00 |只看該作者
最新報告
M小姐又好似停左..................
總結,係DAY 22 晚,DAY 23晚,同DAY24朝,分別黎左3次丁丁屎既啡啡地...

要黎就黎啦,黎下停下咁,唔好玩我啦.........


男爵府

積分: 6108


470#
發表於 11-9-27 16:01 |只看該作者
回覆 smallsun 的帖子

都好丫~
同埋唔想比身邊人知,我會更大壓力


大宅

積分: 4617


471#
發表於 11-9-27 16:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:55
回覆 smallsun 的帖子

我連阿媽都唔敢講呀,我知佢都想我快D生,所以更加唔敢係佢面前提,廢事佢會成日問

去玉器市場找喇....帶去觀音廟(紅磡)叫d廟祝幫吓妳喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


472#
發表於 11-9-27 16:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:57
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你宜家仲帶緊?

yes!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


473#
發表於 11-9-27 16:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 16:00
最新報告
M小姐又好似停左..................
總結,係DAY 22 晚,DAY 23晚,同DAY24朝,分別黎左3次丁丁屎既啡 ...

有d機wor
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


474#
發表於 11-9-27 16:09 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈...同c6講既話,佢肯定又再笑我


大宅

積分: 4617


475#
發表於 11-9-27 16:11 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 16:09
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈...同c6講既話,佢肯定又再笑我

唉....唔好同dC6講,,,成日話我哋報流料呢......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


476#
發表於 11-9-27 16:14 |只看該作者
妳哋呢幾日食耶胃定定呀?????好似落唔到格,想!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


477#
發表於 11-9-27 16:26 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我又無
我勁好胃口,今朝早餐食左碗粥加個炒米粉!!勁大食
只係好口乾,今日飲左好多水,不過可能尋晚訓唔好


男爵府

積分: 6108


478#
發表於 11-9-27 16:26 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

都係....
開工先話佢知


男爵府

積分: 6108


479#
發表於 11-9-27 16:27 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

無la,我認得果d啡啡地...係m小姐d朋友黎架!!!!


大宅

積分: 4617


480#
發表於 11-9-27 16:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 16:26
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我又無

咁,,,,,,,妳食嗰d耶都好多味精wor....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo