自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


461#
發表於 12-11-20 14:45 |只看該作者
婆婆一樣錫孫女, 所以婆婆在天之靈o個日更加會睇住孫女, 只係做大人o既睇實個女唔好比佢手多腳多同口多咪得囉.
樓主老公係咪想自己老婆一世遺憾


男爵府

積分: 8042


462#
發表於 12-11-20 14:46 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚


愈睇發覺呢一家人都唔係理智去解決問題.....
如果真係如樓主c6 所講....真係唔知話樓主勇好定蠢好....
又話佢地好自私 又話佢地將來去左先唔帶囡囡去<<< 正常都知呢啲唔該講架下麻???????

而家擺到明將成件事複雜化左....
已經唔係帶唔帶女去咁簡單.....


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


463#
發表於 12-11-20 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


464#
發表於 12-11-20 14:49 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

算啦,樓主,你而家睇清楚你老公家人,總之你自己帶個女去,唔好再理你6299講咩喇!唔好令自己有遺憾!



點評

k_lego  agree!!!!!!  發表於 12-11-20 15:49

終於有褲着!


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


465#
發表於 12-11-20 14:50 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

算啦,樓主,你而家睇清楚你老公家人,總之你自己帶個女去,唔好再理你6299講咩喇!唔好令自己有遺憾!



終於有褲着!


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


466#
發表於 12-11-20 14:50 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

算啦,樓主,你而家睇清楚你老公家人,總之你自己帶個女去,唔好再理你6299講咩喇!唔好令自己有遺憾!



終於有褲着!


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


467#
發表於 12-11-20 14:51 |只看該作者
仲有, 亦都唔可以以你男家所謂o既家規去套用响別人身上GA MA


子爵府

積分: 10468

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


468#
發表於 12-11-20 14:52 |只看該作者
fupigpig 發表於 12-11-20 14:20
樓主最親嘅媽媽已走左,大家見佢c6咩一回事啦,加埋6299三把口,想講多句野唯有靠外人(我地)!



...

若果樓主需要借其他人幫口, 就應該向其他長輩親友埋手, 而吾係我地一班網友



男爵府

積分: 6062


469#
發表於 12-11-20 14:53 |只看該作者
我爸2年前走,大女5歲,細女差不多4歳,2個傍晚入靈堂帶考坐一會走,第2朝上山前帶到靈堂一齊坐車上山送最後一程,食埋英雄飯脱考。果2日我哭得很,心情難過又掛住爸爸,好彩老公支持安慰。希望你明白太太真的需要你無限量的愛心同支援,你可以想像你父毋其中一方離世果種干腸寸斷的感覺嗎?可从支持她嗎?冇去呢一程一世再無得對婆婆盡孝道,你忍心嗎?呢一程對你太太好重要,小朋友有5歲已同婆婆建立了深厚感情,可以再一起商量一下嗎?
其實唔好講係公公婆婆,有d人突然意外離世,他地的小孩好细過,都會到靈堂帶孝,希望你倆再傾傾!

點評

bb123321  agree!  發表於 12-11-20 14:57


大宅

積分: 2348

畀面勳章 BK Milk勳章


470#
發表於 12-11-20 14:55 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

件事又真係變得太復習喇。
樓主c6,樓主讀啲post比6299真係佢吾啱,但係你地一個愛自己媽媽,一個擔心自己個女,你地平日都應該很相親相愛。用你地同日相親相愛嘅態度去workout 一個共識啦。




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


471#
發表於 12-11-20 14:56 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+12:27+我

原帖由 塵大聞 於 12-11-20 發表
樓主要攞support, 將件事放上網, 仲要讀比老人家聽, 咁不如直接帶個女去唔洗通知老人家啦, 無咁hurt:igiveu ...
咁先高明 變相網上公審 6299你地講乜我都放上網話哂比好多人聽 之後再番黎讀比你地聽 睇下人地點講你 你死左都唔會黎睇你呀 e招高明 睇黎我都要學下樓主 曲線公審個6299加老公


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


472#
發表於 12-11-20 14:57 |只看該作者
chaichai123 發表於 12-11-20 14:14
我婆婆去世,我揹住10個bb,帶埋bb車,兩日都有去,有什麼問題?


公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


473#
發表於 12-11-20 14:58 |只看該作者
婆婆咁親,一定帶。

上個月我c6阿公走咗,我阿仔(7歲),同佢4歲嘅表妹都有去,夜晚嘅儀式,朝早上山都有出席,係自己親人有咩好怕。

如果c6唔俾我阿仔送親人最後一程,咁佢都唔駛旨意我當佢家人係親人。

我都叫我阿仔將來我走咗都一齊從簡,但呢啲係我嘅事,唔可以將自己嘅諗法套去其他人身上。我都同我99講--放心,我知道妳將來一定要骨灰位。(因為食飯時傾這話題,99都在場)




子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


474#
發表於 12-11-20 14:59 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

呢世無得見架啦!我相信婆婆好想見孫女,不要讓婆婆帶着遺憾走·




大宅

積分: 4612


475#
發表於 12-11-20 14:59 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

1歲都帶過,無問題




大宅

積分: 4612


476#
發表於 12-11-20 14:59 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

1歲都帶過,無問題




公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


477#
發表於 12-11-20 14:59 |只看該作者
婆婆咁親,一定帶。

上個月我c6阿公走咗,我阿仔(7歲),同佢4歲嘅表妹都有去,夜晚嘅儀式,朝早上山都有出席,係自己親人有咩好怕。

如果c6唔俾我阿仔送親人最後一程,咁佢都唔駛旨意我當佢家人係親人。

我都叫我阿仔將來我走咗都一齊從簡,但呢啲係我嘅事,唔可以將自己嘅諗法套去其他人身上。我都同我99講--放心,我知道妳將來一定要骨灰位。(因為食飯時傾這話題,99都在場)




伯爵府

積分: 18069

虎到金來勳章


478#
發表於 12-11-20 15:00 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

呢位先生,唔好意思,呢d本來係你既家事,作為外人,係冇資格講咁多,不過,我睇左你呢個既回覆,想講一句,相信你外母,亦都係仆心仆命去照顧及養育你太太,我諗冇左你外母,你今時今日都冇呢個老婆,亦冇呢個你同你父母都如珠如寶既女,當報恩好,尊重老婆好,請還老婆一個心願,比女女送婆婆最後一程,婆婆會保佑孫女平安的


公爵府

積分: 28244


479#
發表於 12-11-20 15:03 |只看該作者
唔帶一定後悔,我絕對唔信去親人喪禮都會有乜事,我當年都有帶,我奶奶都嘈(同板主一模一樣,又係口口聲聲話就算自己有乜三長兩短都唔贊成個孫去....),但見到無野,一年都唔夠,到佢老公,咪又叫埋d孫去,所以話"男家=講一套做一套"
我自己憑良心做事,親人一定要去唔好俾自己做後悔的決定,touchwood,有一日你同老公有乜野,你實後悔仲乜當年乜都聽哂男家講,個小朋友你無份咩,無科學實証的事我絕對唔會亂聽人講lor

點評

nikiky    發表於 12-11-21 16:30
KT0603  無錯,針唔拮到肉唔知痛  發表於 12-11-20 15:29


伯爵府

積分: 19624


480#
發表於 12-11-20 15:03 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

5歲已懂事,冇問題喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo