心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5993


461#
發表於 06-8-17 15:05 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

吾係J仔失眠呀...係我呀~~~~J仔係訓訓下吾見左我至嗌我番去陪訓咋~~~~
Ivy124 寫道:
大人失眠就話ja...小朋友都會 ?-(

[quote]
JAY媽 寫道:
我醒左喇~~~不過係俾J仔叫醒左~~~~ 塵晚禾又的左J仔訓番自己間房,典豬禾又失眠,三四典至訓,岩岩訓着,J仔又响房度大叫要我同佢一齊訓,嗰陣已經成五六典...J仔仲眼碌碌咁睇住個天响樹天光添!!!天光至有得訓...家下我好攰呀~~~~
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


462#
發表於 06-8-17 15:05 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咪係囉!J仔扭我計要我同佢再陪訓嘛~~~!!!
WINNIEYIP 寫道:
鈕計咪會囉 [quote]
Ivy124 寫道:
大人失眠就話ja...小朋友都會 ?-(

[quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


463#
發表於 06-8-17 15:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

jay仔咁大個都重咁痴你...不嬲都係咁架

[quote]
JAY媽 寫道:
咪係囉!J仔扭我計要我同佢再陪訓嘛~~~!!! [quote]


翡翠宮

積分: 76971


464#
發表於 06-8-17 15:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

因為j仔比j媽寵壞左囉 [quote]
Ivy124 寫道:
jay仔咁大個都重咁痴你...不嬲都係咁架



公爵府

積分: 28065


465#
發表於 06-8-17 15:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早幾日朝早去茶餐廳食早餐...入左去叫晒野食之後...無啦啦無晒電同冷氣喎


男爵府

積分: 5993


466#
發表於 06-8-17 15:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我同J仔不嬲都係咁痴纏架啦~~~
ringoivy 寫道:
因為j仔比j媽寵壞左囉 [quote]
Ivy124 寫道:
jay仔咁大個都重咁痴你...不嬲都係咁架
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


467#
發表於 06-8-17 15:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇



[quote]
ringoivy 寫道:
因為j仔比j媽寵壞左囉 [quote]


公爵府

積分: 29725


468#
發表於 06-8-17 15:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

比禾即刻唔實野即閃
Ivy124 寫道:
早幾日朝早去茶餐廳食早餐...入左去叫晒野食之後...無啦啦無晒電同冷氣喎


男爵府

積分: 5993


469#
發表於 06-8-17 15:16 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁黑仔??查實如果D野食未黎,你又未俾錢既,查實可以要求取消張單&走架!!!
Ivy124 寫道:
早幾日朝早去茶餐廳食早餐...入左去叫晒野食之後...無啦啦無晒電同冷氣喎
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


470#
發表於 06-8-17 15:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇



[quote]
JAY媽 寫道:
我同J仔不嬲都係咁痴纏架啦~~~ [quote]


公爵府

積分: 29725


471#
發表於 06-8-17 15:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

j仔其實已經巧大個架喇 鎖耳,j媽你應該唔巧再拱就豬仔 [quote]
JAY媽 寫道:
我同J仔不嬲都係咁痴纏架啦~~~ [quote]


翡翠宮

積分: 76971


472#
發表於 06-8-17 15:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

比禾實完野先即刻閃親佢仲黑猛猛茅賢械到
WINNIEYIP 寫道:
比禾即刻唔實野即閃 [quote]
Ivy124 寫道:
早幾日朝早去茶餐廳食早餐...入左去叫晒野食之後...無啦啦無晒電同冷氣喎
[/quote]


伯爵府

積分: 18231


473#
發表於 06-8-17 15:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

各位,

我今朝去完美食節, 行到好累呀~


男爵府

積分: 5993


474#
發表於 06-8-17 15:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

實二世,恐防牛牛呢樹拱完禾竉壞J仔,嗰頭佢放工番屋企械拱攬實細寶雷嗲~~~~ 械亞媽刀械覺得自己仔女最可愛架啦~~~~簡直忍吾住要咀多計啖呀~~~~!!!
Ivy124 寫道:


[quote]
ringoivy 寫道:
因為j仔比j媽寵壞左囉 [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 29725


475#
發表於 06-8-17 15:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾呢幾日刀灰去呀~~不過冰日去刀拱多人


公爵府

積分: 28065


476#
發表於 06-8-17 15:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

但我地已然飲緊人地d野...咁咪唯有等多陣lor...點知等左成15分鐘佢地都重未整得番...又越坐越熱喎...咁我地咪走人lor

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
比禾即刻唔實野即閃 [quote]


翡翠宮

積分: 76971


477#
發表於 06-8-17 15:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔巧反篤爆啦 [quote]
JAY媽 寫道:
實二世,恐防牛牛呢樹拱完禾竉壞J仔,嗰頭佢放工番屋企械拱攬實細寶雷嗲~~~~ 械亞媽刀械覺得自己仔女最可愛架啦~~~~簡直忍吾住要咀多計啖呀~~~~!!!


公爵府

積分: 29725


478#
發表於 06-8-17 15:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

真抵c[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_079.gif[/img][quote]
ringoivy 寫道:
比禾實完野先即刻閃親佢仲黑猛猛茅賢械到 [quote]


珍珠宮

積分: 41557


479#
發表於 06-8-17 15:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

elaineho73 寫道:
各位,

我今朝去完美食節, 行到好累呀~



有無收穫呀?


公爵府

積分: 28065


480#
發表於 06-8-17 15:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我地最終緊唔比錢閃人啦...咁鬼熱...我重飲左半杯凍奶茶tim呀 :mrgreen:

[quote]
JAY媽 寫道:
咁黑仔??查實如果D野食未黎,你又未俾錢既,查實可以要求取消張單&走架!!![quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo