我 即 克
佢 , 我 話 我 夠 想 啦 , 您 餵 完 佢 都 仲 可 以 同 佢 再 訓, 我要 返 工 ,放 佐 工 又 要 再 奏, bi-li-ba-la...
小慧 寫道:
你會唔會開始同情我呢個十個月來都過住呢種日子o既可憐人 :cry:
尋日少爺囝又繼續玩o野... 消生可以一聲返工好倦訓落床就呼呼入睡,我呢??? 我何況唔係返完夜更又返早更![]()
尋晚醒左3次之後,最後果次我暗極都暗唔番angus 訓,後尾佢仲狂喊嘈醒左消生,消生起身開奶餵佢,我先可以繼續有得訓. 可惜放返佢落床一陣最後佢又 :-( :-( :-(