跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 880


461#
發表於 07-3-16 11:05 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Hi sizrachel
細佬好似相樸手...好 cute. 佢依家有幾重呀?
我有join呀..你呢?


珍珠宮

積分: 40434


462#
發表於 07-3-16 11:18 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

係wor, sizrachel個囝囝好好肉地wor


禁止發言

積分: 3833


463#
發表於 07-3-16 11:42 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40434


464#
發表於 07-3-16 11:49 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我個叮叮呢.....半歲時磅就18磅law, 而家我諗20磅咁上下啦, 佢就一日餐咋, 2支8安奶 + 2碗大人碗(full)l粥粥law, + 半個生果咁law

1歲party...我冇join丫, 我都唔識個d人


珍珠宮

積分: 40434


465#
發表於 07-3-16 11:50 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我個叮叮呢.....半歲時磅就18磅law, 而家我諗20磅咁上下啦, 佢就一日餐咋, 2支8安奶 + 2碗大人碗(full)l粥粥law, + 半個生果咁law

1歲party...我冇join丫, 我都唔識個d人


大宅

積分: 2555


466#
發表於 07-3-16 11:53 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Sharon:

原來花膠仲可以甜食呀, 等我試下先.

合掌瓜原來同煲節瓜一樣架, 咁我買番個煮比yoyo食先得.

我煲蘋果雪梨水, 無放片薑落去添, 咁會吾會好涼架 ??? 我都想知除左加呢兩樣材料, 仲可以加咩, (不過我諗仲可以加粟米既)

係呢, 我煲完蘋果雪梨水, 會吾會比bb食煲完既蘋果雪梨呢 ?? 我會架..... 吾知得吾得既呢 ??
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 880


467#
發表於 07-3-16 11:59 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

細佬2月份打半歲針時有21磅..我諗依家都有22-23磅呱!!!
佢一日又係2歺粥(3/4碗大大飯碗),3歺奶,2歺220ml,1歺200ml. 生果每日會食1-2種,加埋d星星餅小食..
你地一齊join啦...我都係第一次join 呢d party咋,都唔識其他d媽媽(胆粗粗試玩吓) ...如果你地join埋起碼我識你地先同埋有共同話題嗎?


珍珠宮

積分: 40434


468#
發表於 07-3-16 12:04 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sharon
大囡果時join過一次, 太多人, 感覺麻麻
我比較like參加d小圈子活動, close d, 可以傾到多d野


大宅

積分: 2555


469#
發表於 07-3-16 12:11 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel:

細佬好得意呀 ~ 笑得好甜呀 ~~~

原來佢有22磅, 吾怪得知咁有肉地喇 ~ 細佬出世果時幾多磅呀 ???

我吾join 一歲 party 喇 ~ 因為我6月生, 7月應該坐緊月, 去吾到添 ~~~
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


470#
發表於 07-3-16 12:14 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

原來至輕係yoyo喇 ~ 佢半歲針果時得17磅o者.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 880


471#
發表於 07-3-16 12:41 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

phibow
OIC..但我都會去吓..因為想俾2個小朋友見多d大場面睇吓佢地d反感係點?
你講嗰d小圈子活動是不是嗰dpalygroud? 有無join過 babysKy攪嗰d活動呀 ?

shirley,
我第一次煲蘋果雪梨水咋(蘋果雪梨湯我就煲過)..我都唔係好識點煲?因為d糖水大部份都係我亞媽煲好咗俾佢地飲咋.所以我都係蒙查查.
唔知其他媽媽又會點煲蘋果雪梨水呢.


珍珠宮

積分: 40434


472#
發表於 07-3-16 12:56 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sharon
我指個d小圈子, 係幾個family自己攪ga活動丫
playgroup個d, 我都好少join, 因為覺得有上同冇上差別唔係太大, 反而辛苦個大人同小朋友tim

蘋果雪梨水....落彊....d味咪有d怪law
我未煲過, 不過我知人地煲就會加南北杏law


大宅

積分: 2138


473#
發表於 07-3-16 12:59 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我成日煲蘋果雪梨水比bb飲架, 你可以加雪耳&南北杏, 煲1.5 - 2 hr. 當水比bb飲, 好好架 ~

SharonFu 寫道:
phibow
OIC..但我都會去吓..因為想俾2個小朋友見多d大場面睇吓佢地d反感係點?
你講嗰d小圈子活動是不是嗰dpalygroud? 有無join過 babysKy攪嗰d活動呀 ?

shirley,
我第一次煲蘋果雪梨水咋(蘋果雪梨湯我就煲過)..我都唔係好識點煲?因為d糖水大部份都係我亞媽煲好咗俾佢地飲咋.所以我都係蒙查查.
唔知其他媽媽又會點煲蘋果雪梨水呢.


禁止發言

積分: 3833


474#
發表於 07-3-16 13:00 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2138


475#
發表於 07-3-16 13:50 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

祖迪打半歲針時, 都有20磅.

今日bb食: 合掌瓜薯仔大眼雞粥 + 蘋果汁
生果: 皇帝蕉, 香梨


大宅

積分: 2138


476#
發表於 07-3-16 13:52 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

合掌瓜 --> 我都係好似節瓜甘煲林搞爛放粥炸 ~

edmondshirley 寫道:
[quote]
Emen 寫道:
甘煮完d星星粉, 使唔使用搞拌機搞爛d先比bb食架 ?


煲好左既星星粉, 我無攪碎架. :lol:

係呢, 合掌瓜好好味架. 但我吾識整, 你會點整合掌瓜呀 ?

仲有呀, 大家覺吾覺呢排D菜好鬼貴呀 ??? :evil: [/quote]


禁止發言

積分: 3833


477#
發表於 07-3-16 14:27 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2555


478#
發表於 07-3-16 16:42 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel :

YOYO 出世果時有8.2磅, 不過出左黎之後, 食極都吾多重, 而家都係得18磅多D.....

合掌瓜, 我本身好鐘義食架, 不過未比過YOYO食. 等我試下先.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


別墅

積分: 880


479#
發表於 07-3-16 17:25 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

乜d菜貴咗好多嗎!!!我無乜留意呀..因為我一次過買晒幾日菜.都係同平時差唔多.
我想問吓你地係咪用新鮮雞脾煲粥o架?點去d根同肥膏. 我以前用雞胸無咁多肥膏同根好快切好一包包放入冰格. 依家起一隻雞脾肉要半個鐘咁耐..起2隻成粒鐘..
蘋果雪梨水,等我明天煲吓先..唔該各位.


大宅

積分: 2555


480#
發表於 07-3-16 17:52 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

Sharon :

係呀, 幾排d菜好貴呀 ~ 10幾蚊斤... 仲要係吾靚添呀. 所以食瓜好過 ~~

我用較剪去肥膏同根架. 剪呀)))剪呀)))剪呀)))) 快好多架.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo