跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4781#
發表於 09-9-26 21:26 |只看該作者
原帖由 梳打餅 於 09-9-26 21:16 發表
各位,我近2星期日日肚痛,似m痛,我得5w,
你哋會吾會好似我咁架,吾該!


我都係牙,,,突然痛下,,突然痛下咁,,,真係好似M痛~~
個胸都痛~


大宅

積分: 1071


4782#
發表於 09-9-26 21:33 |只看該作者
我想問大家戒咖啡的同時會戒茶同可樂嗎?我想飲檸茶檸樂,飲兩啖唔夠喉,好頂引……


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4783#
發表於 09-9-26 21:35 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:33 發表
我想問大家戒咖啡的同時會戒茶同可樂嗎?我想飲檸茶檸樂,飲兩啖唔夠喉,好頂引……


我有飲檸茶,,,好難忍~~
不過唔敢飲太凍~~~少冰!!


大宅

積分: 1071


4784#
發表於 09-9-26 21:37 |只看該作者
原帖由 梳打餅 於 09-9-26 21:16 發表
各位,我近2星期日日肚痛,似m痛,我得5w,
你哋會吾會好似我咁架,吾該!

有呀~ 子宮擴大緊麻!其實咁擔心不如睇一睇醫生,或者打比醫生問一問啦,唔好亂諗呀!


大宅

積分: 1071


4785#
發表於 09-9-26 21:41 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-26 21:35 發表


我有飲檸茶,,,好難忍~~
不過唔敢飲太凍~~~少冰!!

我飲左好多日橙汁,但似終不及檸茶/樂,一飲解好多引呀~


禁止發言

積分: 318


4786#
發表於 09-9-26 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4787#
發表於 09-9-26 21:42 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:41 發表

我飲左好多日橙汁,但似終不及檸茶/樂,一飲解好多引呀~


好難忍,,有時都會飲檸水...但都唔及檸茶...>"<
仲有排忍,,,


大宅

積分: 1071


4788#
發表於 09-9-26 21:46 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 12:53 發表
我之前有一天又係作嘔得好勁
食左優x良品少少咸薑好似好d
點知返到公司肚痾
但我唔知關d薑事定之前杯奶事

應該係奶令你屙,我都係,唔信你揾日只飲奶就知~ 好多大肚婆都係飲奶就屙~


禁止發言

積分: 318


4789#
發表於 09-9-26 21:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1071


4790#
發表於 09-9-26 21:52 |只看該作者
原帖由 小芬 於 09-9-26 21:42 發表
大家好, 我新黎架,
我係做 iui 而 bingo 既,
今天是5w2day,
暫時, touchwood 黎講我都冇想嘔或嘔的感覺,
只有個胸越黎越大, 大到c,d cup 咁,
但好在冇痛,
至於照個胎, 就仲未呀,
要到5/10先排到去瑪麗照,
你地有冇姊 ...

歡迎呀~ 有冇諗住睇私家醫生呀?


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4791#
發表於 09-9-26 21:53 |只看該作者
原帖由 小芬 於 09-9-26 21:49 發表
我都係飲奶會痾,
你地可以試下改飲鮮奶,
鮮奶就唔會架.
\


我飲鈣C寶,,,我飲親鮮奶都想嘔..><


大宅

積分: 1071


4792#
發表於 09-9-26 21:56 |只看該作者
原帖由 小芬 於 09-9-26 21:49 發表
我都係飲奶會痾,
你地可以試下改飲鮮奶,
鮮奶就唔會架.

我鮮奶都屙…


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4793#
發表於 09-9-26 21:57 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 17:03 發表
你唔好太擔心
我之前都有水泡
只要佢無再大
就唔會影響小b
你幾時排卵嫁
你見醫生前唔知大約幾wk嗎﹖


LMP 4/8
EDC 11/8
用紅d check在20/8排卵

本身應有W7幾la,
點知 e 生話胎囊得2cm,
俾預期細...可能得w6 wor....
e 生要我2 weeks再番去照呀....

再者....本身諗住W7可以聽heartbeat,
點知送咗個5.2cm水泡俾我,
e 生話過5cm算大啦....
e 家都唔知點....


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4794#
發表於 09-9-26 22:00 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 21:57 發表


LMP 4/8
EDC 11/8
用紅d check在20/8排卵

本身應有W7幾la,
點知 e 生話胎囊得2cm,
俾預期細...可能得w6 wor....
e 生要我2 weeks再番去照呀....

再者....本身諗住W7可以聽heartbeat,
點知送咗個5.2cm水泡俾我,
e ...



其實有水泡會唔會有影響??
我係食左排卵丸5個月有架,,好緊張..


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4795#
發表於 09-9-26 22:03 |只看該作者
原帖由 hally_sing 於 09-9-26 17:51 發表


我上兩星期照得0.54cm炸!最後m 3/8
我個水泡大過你,有6cm大,仲會令我個肚痛家!
前幾日仲病埋,我依傢都好膽心,聽各位都開始有嘔既反應,真係好想我都有嘔既感覺呀!我現在覺得好唔真實呀!
只係feel到個水泡疼! ...


我不嬲period都遲, 4x-8x days都有, 你係唔係家?

你個水泡成日疼?噤 e 生有無話可以點?我個 e 生淨係話觀察住佢jar...

e 生話如果穿水泡, 咪會好肚疼,流咗d水出黎, 不過對bb無影響wor,佢講得噤簡易,都唔知係唔係既


大宅

積分: 1071


4796#
發表於 09-9-26 22:04 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 21:57 發表


LMP 4/8
EDC 11/8
用紅d check在20/8排卵

本身應有W7幾la,
點知 e 生話胎囊得2cm,
俾預期細...可能得w6 wor....
e 生要我2 weeks再番去照呀....

再者....本身諗住W7可以聽heartbeat,
點知送咗個5.2cm水泡俾我,
e ...

有冇mark埋dodo的日子?如以排倫計都係5w幾,仲早,下次見到喇,放心啦~


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4797#
發表於 09-9-26 22:08 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-26 22:00 發表



其實有水泡會唔會有影響??
我係食左排卵丸5個月有架,,好緊張..


我都唔知....個e 生話e家以有bb行先,其他野唔理wor...

又話只有觀察佢, 做唔倒d咩野....

但點叫我唔擔心呀...個水泡仲大個個胎囊...


禁止發言

積分: 318


4798#
發表於 09-9-26 22:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4799#
發表於 09-9-26 22:11 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 22:04 發表

有冇mark埋dodo的日子?如以排倫計都係5w幾,仲早,下次見到喇,放心啦~


為有2 weeks再番去照啦...

照完仲可能要打電話去贊育改期tin, 我本身約咗14/10家...


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4800#
發表於 09-9-26 22:12 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 22:08 發表


我都唔知....個e 生話e家以有bb行先,其他野唔理wor...

又話只有觀察佢, 做唔倒d咩野....

但點叫我唔擔心呀...個水泡仲大個個胎囊...


雖然咁講姐,,但都好擔心架,,
我想快D 7WEEKS聽心跳..>"<

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo