想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3903


4781#
發表於 11-7-15 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4782#
發表於 11-7-15 15:28 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:37
你咁樣講我有0的驚喎..大吉利是我左又唔知
食成10隻生蠔有無影響架
...
不知者不罪呀!
就住型住食得唔開心呀!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4783#
發表於 11-7-15 15:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:15
我原先0係CPA firm做0既...做左應該係九個月左右啦,都係跟而家呢間公司盤數(當時係CPA firm 0既client)
跟 ...

都幾得意喎~~


男爵府

積分: 7720


4784#
發表於 11-7-15 15:33 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 15:28
不知者不罪呀!
就住型住食得唔開心呀!

咁又係..咁你覺得我好唔好check下紅D睇下有無料到先食呢
一陣左之後俾我食完之後無左..我會內疚成世囉


男爵府

積分: 7720


4785#
發表於 11-7-15 15:34 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 15:27
我以前公司都係, 1分鐘一蚊, 成日比人扣成二百幾蚊一個月

講真,我覺得可以俾15分鐘水位人地囉..
咁有時真係塞車架麻,都要睇情況架麻


大宅

積分: 2401


4786#
發表於 11-7-15 15:38 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 15:27
我以前公司都係, 1分鐘一蚊, 成日比人扣成二百幾蚊一個月

咁而家間公司應該好好多啦?? 我公司又好君爭, 計返人工黎扣, 但唔止200蚊 lo~肉赤, 只怪自己唔爭氣~(懶)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4787#
發表於 11-7-15 15:40 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:55
我呢度真係幾0岩c9湊小朋友架,又唔洗準時番工,又可以幾個字放工..
所以我打死都唔會轉工架喇
...
我份工都係呀, 準時返, 準時放, 唔駛打咭

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4788#
發表於 11-7-15 15:40 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:33
咁又係..咁你覺得我好唔好check下紅D睇下有無料到先食呢
一陣左之後俾我食完之後無左..我會內疚成 ...

你預計幾時食呀??? 如果計返差唔多黎之前, 就check check佢, 可能你到時留返晒比你C6食呢~~


大宅

積分: 2401


4789#
發表於 11-7-15 15:42 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:34
講真,我覺得可以俾15分鐘水位人地囉..
咁有時真係塞車架麻,都要睇情況架麻
...
其實有十分鐘走棧, 不過就一定過囉~:;pppp:


男爵府

積分: 7720


4790#
發表於 11-7-15 15:43 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 15:40
你預計幾時食呀??? 如果計返差唔多黎之前, 就check check佢, 可能你到時留返晒比你C6食呢~~ ...

我星期日食呀,訂好左喇...當日先係排卵後11日
不過我覺得無囉,因為我而家咩感覺都無囉mouth:


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4791#
發表於 11-7-15 15:45 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 14:56
但係係生冷野喎,唔怕架?
我原本無咩野,你攪到我有少少緊張
...

我而家都仲食緊雪糕, 飲汽水
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4792#
發表於 11-7-15 15:45 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 15:40
我份工都係呀, 準時返, 準時放, 唔駛打咭

係呀,有時落雨真係會塞車架麻,邊得黎成日可以咁準時
check打咭record再續個扣錢,會玩死HR囉


男爵府

積分: 7720


4793#
發表於 11-7-15 15:47 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 15:42
其實有十分鐘走棧, 不過就一定過囉~

我阿頭呀,無12點都唔蒲頭呀
如果我地公司都實行扣錢,肯定扣到佢窮呀


男爵府

積分: 7720


4794#
發表於 11-7-15 15:48 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 15:45
我而家都仲食緊雪糕, 飲汽水

點解你咁堅0既
俾著我緊張死..仲要樣樣野都問左先食


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4795#
發表於 11-7-15 15:48 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:33
咁又係..咁你覺得我好唔好check下紅D睇下有無料到先食呢
一陣左之後俾我食完之後無左..我會內疚成 ...

如果我係你會唔check 食佐先算,
我去登記個陣, 有個女仔同佢屋企人傾個陣, 話佢食過蕉添呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4796#
發表於 11-7-15 15:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:34
講真,我覺得可以俾15分鐘水位人地囉..
咁有時真係塞車架麻,都要睇情況架麻
...
我公司好多同事經常遲半個鐘呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4797#
發表於 11-7-15 15:51 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:45
係呀,有時落雨真係會塞車架麻,邊得黎成日可以咁準時
check打咭record再續個扣錢,會玩死HR囉
...

老細角度理得理咁多, 咩天氣你都應該準時返工, 遲放工
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4798#
發表於 11-7-15 15:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:43
我星期日食呀,訂好左喇...當日先係排卵後11日
不過我覺得無囉,因為我而家咩感覺都無囉
...

唔怕啦, 反正紅d都有向度, check check佢啦, 如果無反應咪安安樂樂咁食囉~
但你之前d cycle , m 前紅d會唔會有反應先?~


子爵府

積分: 10404


4799#
發表於 11-7-15 16:01 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-7-15+15:40+你預

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
我星期日食呀,訂好左喇...當日先係排卵後11日
不過我覺得無囉,因為我而家咩感覺都無囉
...
無感覺先有機呀!我係咁唸嫁!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


禁止訪問

積分: 3903


4800#
發表於 11-7-15 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo