立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10404
原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表 點會離間你地喎,我地要一齊去黃醫生度安胎架麻
男爵府
積分: 7720
waynewy827 發表於 11-8-16 14:35 唔係喎, 我有一兩日係跌過溫架, 不過跌都仲係高溫區之嘛!~
原帖由 dapdap126 於 11-08-16 發表 KK, 你睇!oaisssss 個體溫都係有上有落,你唔好灰心住呀!
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:36 係谷b呀!
大宅
積分: 1739
原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表 唔係喎, 我有一兩日係跌過溫架, 不過跌都仲係高溫區之嘛!~
原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表 如果唔係谷b係唔係你痾個俾我
積分: 11711
buzztigger 發表於 11-8-16 14:23 佢幫我book 結構都係book 平日, 星期四黎, 我問佢可唔可以試下book 星期六, 轉頭就打黎比個星期六朝早期 ...
waynewy827 發表於 11-8-16 14:37 喂.....我同你地一齊大起大跌架, 所以唔該你地要keep住好心情, think positive!!~ ...
積分: 2401
dapdap126 發表於 11-8-16 14:44 Thank you ah!! 你1/7 day1, 好容易睇呢!
waynewy827 發表於 11-8-16 14:38 係呀, 老人家介意就真係好麻煩架, 第日touchwood兩公婆有乜argue, 又賴你!!
oasisss 發表於 11-8-16 14:36 我意思係c+ 1st 8w 產檢 除左聽心跳 同比藥 仲有咩特別?
waynewy827 發表於 11-8-16 14:44 你9月中係咪做早期oscar呀??? 你都好, 我排到10月中呀!!!
oasisss 發表於 11-8-16 14:39 我頭先食左 雙芝牛飽+apple pie 呀, lam lam俐~~
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:38 你同佢講,你真係咁驚嘅就搵第二個啦,唔係到時你真係中咗,佢又話一早問你嫁啦! ...
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:41 咁你送咗俾你老公未呀!
oasisss 發表於 11-8-16 14:42 但你16/6 day1嘛, 15/8咪0岩0岩好2個月lo, 我1/7-20/9, 成2個幾月啦
waynewy827 發表於 11-8-16 14:41 咪係, 邊有第8日就谷m咁早架!!
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:42 我呢排都成日胃痛喎!
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:42 真係?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy