想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


4781#
發表於 11-8-16 14:47 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+14:34+你唔好

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
點會離間你地喎,我地要一齊去黃醫生度安胎架麻
講吓笑姐,傻豬豬,錫番!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4782#
發表於 11-8-16 14:48 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:35
唔係喎, 我有一兩日係跌過溫架, 不過跌都仲係高溫區之嘛!~

我記得你咪又係排後第8日好似由36.6/7跌到去36.3丫麻


子爵府

積分: 10404


4783#
發表於 11-8-16 14:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-16+發表真係

原帖由 dapdap126 於 11-08-16 發表
KK, 你睇!oaisssss 個體溫都係有上有落,你唔好灰心住呀!
但係佢無我跌咁多嫁喎!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4784#
發表於 11-8-16 14:48 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:36
係谷b呀!

如果唔係谷b係唔係你痾個俾我


大宅

積分: 1739


4785#
發表於 11-8-16 14:48 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+12:19+係高溫

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
唔係喎, 我有一兩日係跌過溫架, 不過跌都仲係高溫區之嘛!~
係咁介唔介意share你既體溫表呢?




子爵府

積分: 10404


4786#
發表於 11-8-16 14:49 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+14:36+係谷b

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
如果唔係谷b係唔係你痾個俾我
我痾到實痾,不過我無本事!呵呵!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4787#
發表於 11-8-16 14:50 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 14:23
佢幫我book 結構都係book 平日, 星期四黎,
我問佢可唔可以試下book 星期六, 轉頭就打黎比個星期六朝早期 ...

咁我係咪打去龔醫生度問下呀???


男爵府

積分: 7720


4788#
發表於 11-8-16 14:50 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:37
喂.....我同你地一齊大起大跌架, 所以唔該你地要keep住好心情, think positive!!~ ...

知道喇..所以我咪用美食0黎令自己think positive囉,呵呵


大宅

積分: 2401


4789#
發表於 11-8-16 14:51 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-8-16 14:58 編輯
dapdap126 發表於 11-8-16 14:44
Thank you ah!! 你1/7 day1, 好容易睇呢!

係呀, 好易睇, 客咩氣, 之前都係shirley比我參考就中左, 希望幫到你地呀。。。


男爵府

積分: 7720


4790#
發表於 11-8-16 14:51 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:38
係呀, 老人家介意就真係好麻煩架, 第日touchwood兩公婆有乜argue, 又賴你!!

佢奶奶仲有話如果另一個人同一個月結婚唔可以去飲另一個0個餐囉


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4791#
發表於 11-8-16 14:51 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:36
我意思係c+ 1st 8w 產檢 除左聽心跳 同比藥 仲有咩特別?

我上次去c+產檢, 驗小便睇下有冇糖尿, 量血壓, 磅重, 照超聲波, 聽心跳, 比維他命, 走人


大宅

積分: 2401


4792#
發表於 11-8-16 14:52 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:44
你9月中係咪做早期oscar呀??? 你都好, 我排到10月中呀!!!

就係唔知係唔係lo, 佢叫我出去做, 但我又想睇下佢比唔比我呀, 所以去左第1次產前評估先決定


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4793#
發表於 11-8-16 14:53 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:39
我頭先食左 雙芝牛飽+apple pie 呀, lam lam俐~~

呀~~~~~~~~~~~~~~我真係人都癲啦!!!


男爵府

積分: 7720


4794#
發表於 11-8-16 14:53 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:38
你同佢講,你真係咁驚嘅就搵第二個啦,唔係到時你真係中咗,佢又話一早問你嫁啦!



...

佢無咩fd呀,而家都係一個伴娘三個姊妹咋麻,一早有planning生bb時已經話唔做呀
佢而家最後真係搵無可搵都要搵番我..

buzz,我搵唔番之前你問我佢做裙0個個post,但我記得我睇過...佢係淘寶呀,佢乜都係淘囉


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4795#
發表於 11-8-16 14:54 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:41
咁你送咗俾你老公未呀!

未喎!~~~~我睇下佢忍得幾耐!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4796#
發表於 11-8-16 14:55 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:42
但你16/6 day1嘛, 15/8咪0岩0岩好2個月lo, 我1/7-20/9, 成2個幾月啦

??? 15/8???
我遲左一個wk排卵呀!~~~今日先7w1d


男爵府

積分: 7720


4797#
發表於 11-8-16 14:55 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:41
咪係, 邊有第8日就谷m咁早架!!

喂!!!我周不時聽到你地排卵後6,7日已經開始話谷m架bor,唔好扮唔知喎


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4798#
發表於 11-8-16 14:55 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:42
我呢排都成日胃痛喎!

咁你留意下喎!!!


男爵府

積分: 7720


4799#
發表於 11-8-16 14:55 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:41
咁你送咗俾你老公未呀!

橡膠有咩好用..吸乾曬c6 0的血


男爵府

積分: 7720


4800#
發表於 11-8-16 14:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:42
真係?

你先係谷b呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo