想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


子爵府

積分: 13137


4781#
發表於 12-7-26 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
你試下用鹽水代替牙膏,有啲人話得
好!等我今晚試下先!



I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7065


4782#
發表於 12-7-26 16:04 |只看該作者
回覆 雨嫣 的帖子

我都係長短週呀..今個WEEK係短呢.....

點評

雨嫣  :;pppp:  發表於 12-7-26 16:21


大宅

積分: 3175


4783#
發表於 12-7-26 16:06 |只看該作者
班長.. 睇完你既感言.. 我好感動.. 我地大家都係新手.. 有大家一路上既分享同交流令我覺得哩個班房好warm.. 令我好開心.. 很感恩..我地大家都因為這個來得不易既小生命而聚在一齊.. 我地各位同學仔.. 大家要好好加油..好好支持同鼓勵.. 我地要一齊畢業.. 同學們.. ^^我愛你們啊.. ^^

點評

神尾葉子  
多謝班長~多謝同班同學~2  發表於 12-7-26 16:32


大宅

積分: 3175


4784#
發表於 12-7-26 16:09 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

好好休息.. 明天就沒事了... 記得飲下保礦力.. 最好加熱水.. 咁會好好多.. ^^ Take care.. ^^


伯爵府

積分: 15109


4785#
發表於 12-7-26 16:22 |只看該作者
crystalaugur 發表於 12-7-26 16:06
班長.. 睇完你既感言.. 我好感動.. 我地大家都係新手.. 有大家一路上既分享同交流令我覺得哩個班房好warm.. ...

無錯, 正因為呢度每位同學既小b都得來不易, 所以更加需要正能量令大家盡量放鬆d睇開d, 我明白好多時講係容易要做到好難, 但眼見多位同學失敗過後再成功既例子令我好感恩, 見到佢地成功後過完一關又一關真係好感動, 咁就證明, 只要有心必有成功既一日, 其實成日都係"你有半杯水, 定你認為你只剩番半杯水"既道理囉, 開心日子又要過, 傷心日子又要過, 點解唔選擇開開心心呢, 見到身邊人笑自己都會受傳染架, 所以無論大家經歷過d咩, 諗吓自己比起好多不幸既已經係好幸福嘞, 自自然然就無事啦, 其實我本身係一個性情比較急躁既人, 特別係工作方面, 都幾容易發脾氣添, 但有左阿b後我時常提醒自己唔好亂發脾氣, 我唔希望將呢種能力過俾阿b嘛


點評

神尾葉子  多謝班長~我呢個插班生好有歸屬感~  發表於 12-7-26 16:33
moledy    發表於 12-7-26 16:25


子爵府

積分: 13137


4786#
發表於 12-7-26 16:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
唔係香薰,應該唔怕,有篇醫生寫的文章話一般護膚品既香草成草唔會比皮膚吸收好多,可以放心用掛



...
咁都冇咁驚!



點評

神尾葉子  呢篇先啱~  發表於 12-7-26 16:35
神尾葉子  http://tw.myblog.yahoo.com/liin-4266/article?mid=3693&prev=3701&next=3689&l=f&fid=59
就係呢篇  發表於 12-7-26 16:34
I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1316


4787#
發表於 12-7-26 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13137


4788#
發表於 12-7-26 16:30 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+15:10+我7

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
你下次唔好食一碗咁多嘞, 一來糖分同熱量比較高, 好想食就搵c6同你share啦, 仲要耐不耐食好嘞, 依家唔適宜 ...
我都擔心第日有妊娠糖尿呀!唯有食少d甜嘢啦!



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1316


4789#
發表於 12-7-26 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


4790#
發表於 12-7-26 16:36 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 16:30
我都擔心第日有妊娠糖尿呀!唯有食少d甜嘢啦!

但我忍唔到甜品架


男爵府

積分: 7065


4791#
發表於 12-7-26 16:37 |只看該作者
你地呢..有無耐不耐買串燒賣來食架..我成日肚子餓都會買來食...BINGO前就成日食..BINGO後有時都忍唔住買番串來食..其實食得多係咪唔好呢?


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4792#
發表於 12-7-26 16:39 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 16:37
你地呢..有無耐不耐買串燒賣來食架..我成日肚子餓都會買來食...BINGO前就成日食..BINGO後有時都忍唔住買番 ...

通常早餐食腸粉或炒米都會加燒賣, 我覺得OK, 但魚蛋就一定唔食


伯爵府

積分: 15109


4793#
發表於 12-7-26 16:40 |只看該作者
嘩! 多謝同學們既資訊提供, 好有用喎!


伯爵府

積分: 15109


4794#
發表於 12-7-26 16:42 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 16:37
你地呢..有無耐不耐買串燒賣來食架..我成日肚子餓都會買來食...BINGO前就成日食..BINGO後有時都忍唔住買番 ...

唔知係咪無點經過賣魚蛋燒賣既舖, 我好似無點食過喎, 我覺得ok丫, 又唔係成日食


大宅

積分: 3906


4795#
發表於 12-7-26 16:43 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-26+16:37+你地呢

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
通常早餐食腸粉或炒米都會加燒賣, 我覺得OK, 但魚蛋就一定唔食
點解唔食魚蛋呀?




禁止訪問

積分: 1316


4796#
發表於 12-7-26 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3724


4797#
發表於 12-7-26 16:46 |只看該作者

引用:班長..+睇完你既感言..+我好感動..+我地大

原帖由 crystalaugur 於 12-07-26 發表
班長.. 睇完你既感言.. 我好感動.. 我地大家都係新手.. 有大家一路上既分享同交流令我覺得哩個班房好warm.. ...





大宅

積分: 3906


4798#
發表於 12-7-26 16:47 |只看該作者

引用:你地呢..有無耐不耐買串燒賣來食架..我成日

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
你地呢..有無耐不耐買串燒賣來食架..我成日肚子餓都會買來食...BINGO前就成日食..BINGO後有時都忍唔住買番 ...
點都好過我今朝食左兩件薯餅




禁止訪問

積分: 1316


4799#
發表於 12-7-26 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3906


4800#
發表於 12-7-26 16:48 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-26+16:37+你地呢

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我的下午茶....經常係蒸公X燒賣點心....
唔係有蝦既咩?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo