跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10929


4801#
發表於 05-1-20 10:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

哎呀, 套衫係朋友送架, 唔知係邊樹買, 好似係西田都有, 但係好似俾小童著, 我 weekend 去西田 look look, 之後再報料

不過我諗又可以係花園街睇睇, 好大機會會有 :mrgreen:

ymyau
我生完有骨痛架, 痛到我"屎", 因為生個時, 金毛B 個面向天, 所以佢個後尾"jump"壓住我尾龍骨, 就算佢出左世, 我條尾龍骨都好痛, 咁我就用肚"cool" , cool 番個尾龍骨, 咁而家就無痛 lu, 直至而家我都有用肚"cool" , cool 左好似舒服 d , 你不如又試下
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


4802#
發表於 05-1-20 10:52 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa,
我都覺得你個大仔好靚仔, 同如如都好似樣呀, 實迷"屎"女仔啦 :mrgreen:
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


4803#
發表於 05-1-20 10:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma,
好吵, 到時真係要出嚟見下面先得
親子王國以外之相冊連結已被刪除


洋房

積分: 340


4804#
發表於 05-1-20 10:59 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,

我都估係因為缺鈣,我陀緊bb時我一包奶都無飲過,因為我真係好怕飲奶,我淨係食鈣片同飲高鈣豆漿,好彩bb都吸收,依家就輪到佢地阿媽我現眼報。


男爵府

積分: 7287


4805#
發表於 05-1-20 11:06 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
我生完之後開頭都有腰骨痛,但係坐月個時我阿媽勁煲豬腰﹝日日都食咁濟﹞同埋煲咗幾次鹿尾巴比我飲,而家我又唔覺得有痛喇。我聽阿媽講話食豬腰同埋鹿尾巴好重要﹝對條腰骨,因為我地馱住個bb對條腰負荷好大﹞, 不如你都試下煲d豬腰水飲下吖,睇下會唔會好d....


洋房

積分: 340


4806#
發表於 05-1-20 11:07 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,

邊隻肚cool ?係唔係生完用黎修身個d?


男爵府

積分: 5008


4807#
發表於 05-1-20 11:08 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKBB

噢........"炸糊" , 咁你D M黎返正常後, 好好計劃生牛奶妹啦

好認同CANNY, 有仔襯嫰生 :mrgreen:


洋房

積分: 340


4808#
發表於 05-1-20 11:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin,

豬腰水點煲架?係唔係好似豬潤水咁煲?


男爵府

積分: 5008


4809#
發表於 05-1-20 11:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
[quote]
ssassa 寫道:
AJ,

我就同Elsa 既講法一樣, 一個人玩好悶架, 如果多個細佬妹陪就會開心好多, 同埋可以互相幫助麻~


ssassa,
咁你快地生多一個喇,唔好好似我咁兩個相差太遠,一次過辛苦好過格咁耐再辛苦過(我記得好似HA都係咁講嫁)。 [/quote]

HA的確係咁講, 所以開始再發BB瘟, 等我揾個吉日開功先

講真生多個一定辛苦, 但係一諗起自己同老公去左賣鹹鴨旦後, 世上就只會剩返婕婕一個, 冇其他至親係身邊, 有起事上黎會感到好孤單無助(尤其遇著D衰奶奶, 諗住你已冇外家做靠山, 蝦多你兩錢重), 所以都係整多件


洋房

積分: 340


4810#
發表於 05-1-20 11:28 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

想追多個bb ge mom,

我做過非正式ge統計,三年抱兩ge sibling 關係同成長係最好,大b既可做modeling又唔會同小b有代溝。努力呀!


男爵府

積分: 5008


4811#
發表於 05-1-20 11:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau

我坐月時我阿媽同jolly阿媽一樣都係日日要我食豬腰, 做法好簡單, 先將豬腰d白色野整走, 界花再炒炒佢, 事先煲定熱水,再將豬腰放落熱水, 加蔥, 滾一陣就得

另外你可以食"巴戟"(中藥)煲豬尾骨, 都係強化腰骨既湯水

jolly

你媽媽邊到人士ar? (籍貫)


男爵府

積分: 7028


4812#
發表於 05-1-20 11:34 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
Elsa,
我覺得你個大仔好靚仔,同如如都好似樣....其實佢地似你定似爸爸呀??


Jolly, canny,
好謝,大仔係學校又真係比較受女同學歡迎既,講到個樣呢................大仔似我多的(但係我一的都唔靚既喎),如如個樣就似老公多的(但係攪到個囡都唔靚囡仲成個男仔咁),相對我同我老公我覺得我老公好樣過我o羅。如如出世時個樣真係同哥哥好似樣,但係大大下就覺得佢都係似爸爸多的。


大宅

積分: 4483


4813#
發表於 05-1-20 12:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin,

I like small fish's big photo very much... like he is looking for a very prospectus future... full of sunshine!!! :mrgreen:

canny,

kam mo b's new 做型 for new year is very good... he must have lots of 'lei si' laaa... remember to buy a big handbag for him laa...

I'll post my baby Joshua's new year look also... his clothes is Gold in colour...

I think if we post our bbs photo (new year look) --> will like 格格 and 皇亞哥... Hoooo

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 4483


4814#
發表於 05-1-20 12:36 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau 寫道:
想追多個bb ge mom,

我做過非正式ge統計,三年抱兩ge sibling 關係同成長係最好,大b既可做modeling又唔會同小b有代溝。努力呀!


I and my sister is an example... she is smaller than me for only 1.5 years.

Paulina

P.S. but it must be a hard work... your elder son is still very small but you have any bb in your tummy!!!

吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


男爵府

積分: 7287


4815#
發表於 05-1-20 12:36 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
我啱啱問咗我阿媽﹝我係煮野白痴,所以問我簡直係問和尚借梳﹞,佢話買一對豬腰,叫個D人幫你起咗D白色根,然後番屋企用SALT水"怎"一個鐘,然後切片,用D油同酒"LO""LO"佢,然後就可以放湯咁整熟佢,咁就食得,記得飲湯之餘要食埋渣,其實我都有見過我阿媽同豬潤一齊煮架,咪變咗係腰潤水羅....

HA,
我阿媽同我都係廣東開平架........


禁止訪問

積分: 8419


4816#
發表於 05-1-20 12:37 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4483


4817#
發表於 05-1-20 12:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau 寫道:
canny,

邊隻肚cool ?係唔係生完用黎修身個d?


You can consider to do the physiotherapy coz they will teach you some remedial exercise to strengthen your back...

like me, I go to physio twice a week.. .and my hands and 90% okay la.

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


男爵府

積分: 7287


4818#
發表於 05-1-20 12:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
Jolly, canny,
好謝,大仔係學校又真係比較受女同學歡迎既



Elsa,
嘻嘻....咁你唔驚佢冇女朋友仔啦,你只係要擔心佢有太多,唔知點選擇煩惱多多呀.....


男爵府

積分: 7287


4819#
發表於 05-1-20 12:40 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn, AJ,
check e-mail, please.........


禁止訪問

積分: 8419


4820#
發表於 05-1-20 12:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo