美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


大宅

積分: 3432


4801#
發表於 17-6-14 13:08 |只看該作者
冇睇1日又多咗咁多post, 好難追呀


大宅

積分: 4382


4802#
發表於 17-6-14 13:08 |只看該作者
回覆 KulookFung 的帖子

你BOOK 邊度呀? 你有冇用我張REFERRAL COUPON?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4803#
發表於 17-6-14 13:12 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-14 13:05
可以share洗頭水link?邊間系官方店鋪?thanks

都係呢間,雪花秀官網黎,不過佢用中文

[Gmarket]吕 洗发水 护发素 500g 2个+追加赠送 (27种选一)
http://mg.gmarket.co.kr/Item?goodscode=705313734


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4804#
發表於 17-6-14 13:13 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 12:53
今次咁忍手?我又加埋套美白水+乳set落購物車喇(送成套美白sample,欲罷不能)。但只有兩張10000 won cou ...

美白其實我心思思架,但乳我唔用,淨用水,咁我不如買水律果支水,同埋買左太多嘢,要忍下手先得


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4805#
發表於 17-6-14 13:14 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-6-14 13:08
冇睇1日又多咗咁多post, 好難追呀

哈哈⋯⋯⋯要緊貼市況


男爵府

積分: 6900


4806#
發表於 17-6-14 13:16 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:12
都係呢間,雪花秀官網黎,不過佢用中文

[Gmarket]吕 洗发水 护发素 500g 2个+追加赠送 (27种选一)

Thanks.甘請問邊個number系人參味?我見佢全部兩支shampoo兩支conditioner甘一set.甘咪要買2set?


子爵府

積分: 13248


4807#
發表於 17-6-14 13:25 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-14 12:31
好用?

好用呀,我只係夜晚用,所以都好襟用
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 8216


4808#
發表於 17-6-14 13:25 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 13:01
回覆 KulookFung 的帖子

我都係呀, 之前G JOR 50ML....這套75ML 真係好抵, 你係揀送水律SAMPLE 那套OR 另 ...

水律sample嗰套呀,一見到就心心眼


男爵府

積分: 8216


4809#
發表於 17-6-14 13:27 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 13:08
回覆 KulookFung 的帖子

你BOOK 邊度呀? 你有冇用我張REFERRAL COUPON?

我PM咗你,係咪個app short short地冇通知你?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4810#
發表於 17-6-14 13:27 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-14 13:16
Thanks.甘請問邊個number系人參味?我見佢全部兩支shampoo兩支conditioner甘一set.甘咪要買2set?
...

本帖最後由 jessica0768 於 17-6-14 13:34 編輯

我買淨洗頭水,就#18,#25就係一套,你見佢圖中個樽身唔同色就係一洗一護,每個圖~圖中佢有寫明係咩黎


大宅

積分: 4382


4811#
發表於 17-6-14 13:27 |只看該作者
你地有冇用過RADIANCE MASK ? 好唔好用?


男爵府

積分: 8216


4812#
發表於 17-6-14 13:29 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:13
美白其實我心思思架,但乳我唔用,淨用水,咁我不如買水律果支水,同埋買左太多嘢,要忍下手先得: ...

好彩今次個G event唔係話減到好抵(其實得張10000 coupon),唔係血流成河


男爵府

積分: 8216


4813#
發表於 17-6-14 13:30 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:27
我買淨洗頭水,就#18,#25,就係一套,你見佢圖中個樽身唔同色就係一洗一護,每個圖~圖中佢有寫明係咩黎
...

隻洗頭水好好用?會唔會把頭髮好勁人蔘味?


男爵府

積分: 8216


4814#
發表於 17-6-14 13:32 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 13:05
回覆 Melodyangel 的帖子

現在揀了水乳SET在購物車, 諗諗下又想G 埋水律75ML SET....但我又想G 美白SET WO ...

套水律cream堅抵,香港又冇75ml,G啦


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4815#
發表於 17-6-14 13:33 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 13:30
隻洗頭水好好用?會唔會把頭髮好勁人蔘味?

Jm們話係spa果度用過,正咁我見佢唔貴80/2支(未計運費),就一次過G返黎


男爵府

積分: 8216


4816#
發表於 17-6-14 13:35 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 13:05
回覆 Melodyangel 的帖子

現在揀了水乳SET在購物車, 諗諗下又想G 埋水律75ML SET....但我又想G 美白SET WO ...

美白嗰套唔抵咩?香港買兩支加埋$900喎


大宅

積分: 3432


4817#
發表於 17-6-14 13:36 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:14
哈哈⋯⋯⋯要緊貼市況

我今次隔岸觀火,睇你哋G
我啲雪花秀已經放滿咗2個箱,雖然美白set同水律cream都好吸引⋯


大宅

積分: 3432


4818#
發表於 17-6-14 13:37 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:33
Jm們話係spa果度用過,正咁我見佢唔貴80/2支(未計運費),就一次過G返黎
...

真係好用呀,spa姐姐話係啡色呂,但我見啡色都有2款


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4819#
發表於 17-6-14 13:38 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-6-14 13:37
真係好用呀,spa姐姐話係啡色呂,但我見啡色都有2款

本帖最後由 jessica0768 於 17-6-14 13:41 編輯

我妹話應該係深啡果隻,佢地叫黑呂,我妹話呢隻色香港無得賣

myimage.jpg


大宅

積分: 3432


4820#
發表於 17-6-14 13:39 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 13:30
隻洗頭水好好用?會唔會把頭髮好勁人蔘味?

起泡嘅時候有人蔘味,仲有少少涼涼哋,不過陣味洗咗就冇。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo