烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   301


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4801#
發表於 19-10-3 11:33 |只看該作者
june陳 發表於 19-10-3 00:39
大啡菇 羊架 冬瓜花膠湯 仲有你媽媽嘅秘製滷味
無得彈
...

謝謝你,我啲全部易整簡單嘢,同你嗰啲需要真功夫嘅菜差太遠啦


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4802#
發表於 19-10-3 11:34 |只看該作者
Tebing 發表於 19-10-3 04:35
我終於有少少時間整簡單晚餐, 又係15 mind 的煎black cod 加小青椒及zucchini

...

真的妒忌你的多皮black cod. 好正呀


水晶宮

積分: 59275


4803#
發表於 19-10-4 17:59 |只看該作者
簡單Ayr fryer 焗雞肶仔加意大利青瓜20 mins
myimage.jpg

點評

agnes178    發表於 20-5-3 16:49
Cheuk2012    發表於 19-10-4 23:53


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4804#
發表於 19-10-4 18:31 |只看該作者
Tebing 發表於 19-10-4 17:59
簡單Ayr fryer 焗雞肶仔加意大利青瓜20 mins

哇哇雞肶仔好吸引,air-flyer又 幾方便喎


水晶宮

積分: 59275


4805#
發表於 19-10-4 19:25 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-4 18:31
哇哇雞肶仔好吸引,air-flyer又 幾方便喎

係呀, 清潔比oven 方便

我唔好炸野但用佢當係小oven 就好方便, 我噸


大宅

積分: 3841


4806#
發表於 19-10-5 10:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 HHCCMama 於 19-10-5 10:04 編輯

hi hi!早幾日,我終於第一次試做叉燒,另一半幫我亂切,所以賣相欠奉。總算成功,有得食,下次再encore


myimage.jpg

點評

agnes178    發表於 20-5-3 16:49
Cheuk2012    發表於 19-10-6 23:23


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4807#
發表於 19-10-5 11:25 |只看該作者
Tebing 發表於 19-10-4 19:25
係呀, 清潔比oven 方便

我唔好炸野但用佢當係小oven 就好方便, 我噸

我諗用來氣炸薯片好方便


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4808#
發表於 19-10-5 11:26 |只看該作者
HHCCMama 發表於 19-10-5 10:03
hi hi!早幾日,我終於第一次試做叉燒,另一半幫我亂切,所以賣相欠奉。總算成功,有得食,下次再encore

哇好得喎其實如果你唔講我一定以為街買的,請問難整嗎?


大宅

積分: 3841


4809#
發表於 19-10-5 12:05 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-5 11:26
哇好得喎其實如果你唔講我一定以為街買的,請問難整嗎?

多謝你呀!

一d都唔難,不過買了樽叉燒醬來醃,有d唔太健康,不過耐唔中啫⋯⋯

主要用焗爐焗一個幾鐘,我最初跟網上Christine的食譜,點知後來心急想食,所以快手焗到乾身咋咋淋上蜜糖,焗到有少少燶就食得。


水晶宮

積分: 59275


4810#
發表於 19-10-5 12:45 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-5 11:25
我諗用來氣炸薯片好方便

你諗d 食物好devil


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4811#
發表於 19-10-5 13:43 |只看該作者
HHCCMama 發表於 19-10-5 12:05
多謝你呀!

一d都唔難,不過買了樽叉燒醬來醃,有d唔太健康,不過耐唔中啫⋯⋯

原來都要花唔少心機喎,要焗個幾鐘,唔怪得咁靚啦,勁呀


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4812#
發表於 19-10-5 13:43 |只看該作者
Tebing 發表於 19-10-5 12:45
你諗d 食物好devil

我就嚟忍唔住開薯片啦


水晶宮

積分: 59275


4813#
發表於 19-10-5 16:28 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-5 13:43
我就嚟忍唔住開薯片啦

等你相


禁止訪問

積分: 799


4814#
發表於 19-10-5 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3841


4815#
發表於 19-10-6 17:42 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-5 13:43
原來都要花唔少心機喎,要焗個幾鐘,唔怪得咁靚啦,勁呀

焗個幾鐘的是慢煮juicy版,另有40分鐘快版。

我昨晚終於學你焗多春魚,好好味呀!謝謝你嘅好介紹。


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4816#
發表於 19-10-6 18:43 |只看該作者
HHCCMama 發表於 19-10-6 17:42
焗個幾鐘的是慢煮juicy版,另有40分鐘快版。

我昨晚終於學你焗多春魚,好好味呀!謝謝你嘅好介紹。 ...

哈哈我都係跟人地,多春魚我都好鐘意食,雪櫃成日有貨㗎


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4817#
發表於 19-10-6 18:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 fatmousechai 於 19-10-6 19:05 編輯

依幾日好唔平靜唔敢去遠地方食飯,近近地食屋企附近餐廳咋,有日去咗食牛肉火鍋,牛肉好食外牛舌打邊爐都好啱㗎,另外呢琴日朝去咗飲茶食點心,間酒樓係間酒店入面嘅仲以為佢無乜生意好慘,好在我地坐低後都有唔少本地客嚟,安樂好多,依間坐得好舒服侍應都好細心,最喜歡佢嘅蝦餃、小籠包同燻魚,麻煩老公都話唔錯下次可以encore 啦

同場加影今朝整比老公食早餐


myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

flower9    發表於 20-9-10 08:01
agnes178    發表於 20-5-3 16:49
Cheuk2012    發表於 19-10-6 23:24


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4818#
發表於 19-10-6 19:06 |只看該作者
今晚都係唔出街係屋企食算啦,本來諗住簡單啲一煱過食牛肉鴨血煱,但係雪櫃搵咗唔少雪藏嘢出來怕個煱唔夠裝,所以臨時決定打邊爐,今日無出過街所以無乜新鮮嘢,都好在有琴日買嘅鯪魚肉稍為叫做新鮮啲,湯底係味噌麻辣洋蔥加剝皮辣椒,加咗剝皮辣椒味道好豐富呢,一早放咗豬皮入去煲一陣等入味啲
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

agnes178    發表於 20-5-3 16:49
Cheuk2012    發表於 19-10-6 23:24


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


4819#
發表於 19-10-6 19:11 |只看該作者
其他料都無乜特別,主角通常係牛肉同鴨血,但今次呢係雪櫃底搵到嘅鴨舌都好好味呢,帶子都好甜呀,雖然突然決定在家打邊爐又懶出街買海鮮無乜新鮮嘢,但靜靜地係屋企可以安心食都唔錯㗎,嗰湯底好甜我勁飲呀
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

flower9    發表於 20-9-10 08:01
agnes178    發表於 20-5-3 16:50
Cheuk2012    發表於 19-10-6 23:24


大宅

積分: 3841


4820#
發表於 19-10-6 21:04 |只看該作者
fatmousechai 發表於 19-10-6 19:11
其他料都無乜特別,主角通常係牛肉同鴨血,但今次呢係雪櫃底搵到嘅鴨舌都好好味呢,帶子都好甜呀,雖然突然 ...

好正呀!家裏的存貨都咁豐富,真係好幸福哦!我唸呢2日都有好多JM喺屋企食,包括打邊爐。

請問樽剝皮辣椒是乜東東呢?見識少

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo