立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 41894
june陳 發表於 19-10-3 00:39 大啡菇 羊架 冬瓜花膠湯 仲有你媽媽嘅秘製滷味 無得彈 ...
Tebing 發表於 19-10-3 04:35 我終於有少少時間整簡單晚餐, 又係15 mind 的煎black cod 加小青椒及zucchini ...
水晶宮
積分: 59275
Tebing 發表於 19-10-4 17:59 簡單Ayr fryer 焗雞肶仔加意大利青瓜20 mins
fatmousechai 發表於 19-10-4 18:31 哇哇雞肶仔好吸引,air-flyer又 幾方便喎
大宅
積分: 3841
Tebing 發表於 19-10-4 19:25 係呀, 清潔比oven 方便 我唔好炸野但用佢當係小oven 就好方便, 我噸
HHCCMama 發表於 19-10-5 10:03 hi hi!早幾日,我終於第一次試做叉燒,另一半幫我亂切,所以賣相欠奉。總算成功,有得食,下次再encore
fatmousechai 發表於 19-10-5 11:26 哇好得喎其實如果你唔講我一定以為街買的,請問難整嗎?
fatmousechai 發表於 19-10-5 11:25 我諗用來氣炸薯片好方便
HHCCMama 發表於 19-10-5 12:05 多謝你呀! 一d都唔難,不過買了樽叉燒醬來醃,有d唔太健康,不過耐唔中啫⋯⋯
Tebing 發表於 19-10-5 12:45 你諗d 食物好devil
fatmousechai 發表於 19-10-5 13:43 我就嚟忍唔住開薯片啦
禁止訪問
積分: 799
fatmousechai 發表於 19-10-5 13:43 原來都要花唔少心機喎,要焗個幾鐘,唔怪得咁靚啦,勁呀
HHCCMama 發表於 19-10-6 17:42 焗個幾鐘的是慢煮juicy版,另有40分鐘快版。 我昨晚終於學你焗多春魚,好好味呀!謝謝你嘅好介紹。 ...
fatmousechai 發表於 19-10-6 19:11 其他料都無乜特別,主角通常係牛肉同鴨血,但今次呢係雪櫃底搵到嘅鴨舌都好好味呢,帶子都好甜呀,雖然突然 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy