跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4801#
發表於 09-9-26 22:14 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-26 22:12 發表


雖然咁講姐,,但都好擔心架,,
我想快D 7WEEKS聽心跳..>"


係呀....本身一心諗住同老公去第一次見b b同聽心跳 ga ma...

點知送噤大個禮黎....


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4802#
發表於 09-9-26 22:16 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 22:14 發表


係呀....本身一心諗住同老公去第一次見b b同聽心跳 ga ma...

點知送噤大個禮黎....


不過冇計,,,唯有觀察住,,,
陀咁耐,,緊張咁耐...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4803#
發表於 09-9-26 22:33 |只看該作者
你好啊!
你已有8w
很開心啊!
你而家唔好太擔心住
醫生果邊會mon住嫁喇
要多d休息啊!
係呢﹖咁你排左期產檢未﹖

原帖由 sarah2009 於 09-9-26 17:36 發表
Hello! 各位準媽媽大家好!
我都係預產期5月, 但我較遲知到! 由於最近發燒,去咗睇醫生,先知自己有咗.醫生仲話有8W, 當時喜憂參半. 知到自己有咗,係非常開心的事,但另一邊我連續兩日都發燒,仲要去醫院CHECK有冇仲豬流 ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4804#
發表於 09-9-26 22:34 |只看該作者
我check兵高頭2天都係好似咁
不過呢2天少左
我反而擔心呀
因為好唔實在啊
你幾時會再見醫生﹖

原帖由 auntieprawn 於 09-9-26 19:01 發表
我今日全日都好辛苦,唔知係唔係所為作嘔,心口壓住壓住.
唔係間唔中,係全日都係咁.你哋有冇sister係咁咖


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4805#
發表於 09-9-26 22:37 |只看該作者
我未bingo之前都成日肚痛
反而我而家少左
但就經常要開大
唔知關唔關日日飲鮮奶事
我聽不少sis說肚痛是正常的
除非好痛就要睇醫生了
你見左醫生未﹖
或者你問下醫生有乜嘢可以紓緩一下﹖


原帖由 梳打餅 於 09-9-26 21:16 發表
各位,我近2星期日日肚痛,似m痛,我得5w,
你哋會吾會好似我咁架,吾該!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4806#
發表於 09-9-26 22:38 |只看該作者
我本來日日無凍檸茶不歡的
不過而家唔敢飲凍嘢喇
連茶都唔敢飲了
惟有飲檸蜜啦
又或者熱華田

原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:33 發表
我想問大家戒咖啡的同時會戒茶同可樂嗎?我想飲檸茶檸樂,飲兩啖唔夠喉,好頂引……


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4807#
發表於 09-9-26 22:41 |只看該作者
小芬
你好啊!
你咁快知你幾wk 幾day嘅﹖
我check到幾天咋
下周先見c+醫生
有無害喜感覺人人唔同嫁
希望你10月見醫生時一切順利!

原帖由 小芬 於 09-9-26 21:42 發表
大家好, 我新黎架,
我係做 iui 而 bingo 既,
今天是5w2day,
暫時, touchwood 黎講我都冇想嘔或嘔的感覺,
只有個胸越黎越大, 大到c,d cup 咁,
但好在冇痛,
至於照個胎, 就仲未呀,
要到5/10先排到去瑪麗照,
你地有冇姊 ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4808#
發表於 09-9-26 22:43 |只看該作者
我都試過只飲奶
有去大大的感覺
不過就唔係肚痾囉
呀……想問下
你地而家d大大
會唔會是橙色的﹖(以前好似是啡色的啊)
我已發現左2次
好驚自己唔正常

原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:46 發表

應該係奶令你屙,我都係,唔信你揾日只飲奶就知~ 好多大肚婆都係飲奶就屙~


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4809#
發表於 09-9-26 22:46 |只看該作者
係喎
8月20排卵
真的有7wk幾了
不過,有時初初細左少少唔駛太擔心
因為之後或者會長快番嫁
你睇住醫生mon住就ok了
至於水泡
你是功能性的水泡嗎﹖(即係每次m來就會散果隻)
如是,佢係會散嫁
就算唔散
有sis試過遲d個胎大左
會壓番住個水泡
咁個水泡就唔長嫁喇
我之前都有5.xcm的水泡
而家都無左喇

原帖由 WaKy 於 09-9-26 21:57 發表


LMP 4/8
EDC 11/8
用紅d check在20/8排卵

本身應有W7幾la,
點知 e 生話胎囊得2cm,
俾預期細...可能得w6 wor....
e 生要我2 weeks再番去照呀....

再者....本身諗住W7可以聽heartbeat,
點知送咗個5.2cm水泡俾我,
e ...


大宅

積分: 1716


4810#
發表於 09-9-26 23:24 |只看該作者
終於照咗第一次陰超啦, 感謝主, 見到胎囊, 排除唔係宮外孕, 醫生仲話見到胎囊入面係有啲O野, 應該係亞B發展緊, 佢話胎囊同我週數吻合(我今日5W1D), 佢話正常應該6W多就可以照到心跳, 叫我兩個禮拜後返去再照.... bb呀bb, 希望你快高長大啦....

同埋我想問吓各位, 妳哋陰超時,老公可唔可以睇O架? 今日我老公係O向醫生房等, 如果老公唔入得O黎, 咁佢咪睇唔到亞B心跳同手舞足蹈囉.....


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4811#
發表於 09-9-26 23:27 |只看該作者
恭喜晒
見到胎囊真開心啊
size仲同你周數吻合
very good呀……
你而家仲有無肚痛啊﹖
多d休息啦
我下周三都剛好5wk
希望都可以見到胎囊啦
係呢
你睇邊位e生啊﹖

原帖由 dicksonon 於 09-9-26 23:24 發表
終於照咗第一次陰超啦, 感謝主, 見到胎囊, 排除唔係宮外孕, 醫生仲話見到胎囊入面係有啲O野, 應該係亞B發展緊, 佢話胎囊同我週數吻合(我今日5W1D), 佢話正常應該6W多就可以照到心跳, 叫我兩個禮拜後返去再照.... bb ...


大宅

積分: 1716


4812#
發表於 09-9-26 23:34 |只看該作者
肚都仲有痛呀, 不過今日就冇再痾啦, 反而冇得去大大呀.... 醫生都冇解釋到點解肚痛, 不過佢話可能懷孕初期, 啲腸胃都可能比較敏感.... 我睇林翠苗醫生, 不過我想轉巫醫生, 但要約到一個月後先有得睇, 到時我都10W啦, 會唔會好遲呀? 定係我7W-8W度搵第二個醫生照多次check BB 心跳呢?! 咁妳又去邊個醫生度睇呀?

原帖由 lalamike 於 09-9-26 23:27 發表
恭喜晒
見到胎囊真開心啊
size仲同你周數吻合
very good呀……
你而家仲有無肚痛啊﹖
多d休息啦
我下周三都剛好5wk
希望都可以見到胎囊啦
係呢
你睇邊位e生啊﹖

...


男爵府

積分: 5395


4813#
發表於 09-9-26 23:35 |只看該作者

回覆 4803# lalamike 的文章

我得5w怕照吾到,所以想遲多1w先睇,
但呢排肚痛似m痛,雖然我自行驗孕但未經
doctor証實,都以為m到,唉!


大宅

積分: 1716


4814#
發表於 09-9-26 23:38 |只看該作者
妳可以先去普遍科醫生驗孕先, 再約婦科6-7W照嘛....

原帖由 梳打餅 於 09-9-26 23:35 發表
我得5w怕照吾到,所以想遲多1w先睇,
但呢排肚痛似m痛,雖然我自行驗孕但未經
doctor証實,都以為m到,唉!


大宅

積分: 1127


4815#
發表於 09-9-26 23:43 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:33 發表
我想問大家戒咖啡的同時會戒茶同可樂嗎?我想飲檸茶檸樂,飲兩啖唔夠喉,好頂引……




vv


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4816#
發表於 09-9-26 23:48 |只看該作者
我而家仲未選定醫生啊
會睇2個試下邊個好
心水係方敏豪/羅趙豐醫生
我覺你如果心急
都可以再在7-8wk時睇多次而家個醫生
起碼確定左心跳先
我都係嫁
下周5wk睇一個(諗住照胎囊)
7wk時再睇另一個(諗住照心跳)

原帖由 dicksonon 於 09-9-26 23:34 發表
肚都仲有痛呀, 不過今日就冇再痾啦, 反而冇得去大大呀.... 醫生都冇解釋到點解肚痛, 不過佢話可能懷孕初期, 啲腸胃都可能比較敏感.... 我睇林翠苗醫生, 不過我想轉巫醫生, 但要約到一個月後先有得睇, 到時我都10W啦, ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4817#
發表於 09-9-26 23:52 |只看該作者
我都驚5wk無嘢睇
不過
我都係自己驗左
之後未真正見過婦科(只睇左普通家庭醫生取醫生證明咋)
所以想照下先囉
我覺得你個時間或者有d尷尬
因為6wk可以見胎囊
但心跳就未必
於是你又要隔2wk去多次
個人意見啦
如果你有信心
直情7-8wk先去照
一次過見晒都得!
我都識人係咁嫁!

原帖由 梳打餅 於 09-9-26 23:35 發表
我得5w怕照吾到,所以想遲多1w先睇,
但呢排肚痛似m痛,雖然我自行驗孕但未經
doctor証實,都以為m到,唉!


男爵府

積分: 5395


4818#
發表於 09-9-27 00:00 |只看該作者

回覆 4812# dicksonon 的文章

其實我驗咗4次啦!(自行驗)
都係嗰句啦1日doctor未証實.
同埋又似m痛所以有D吾信有咗囉.


大宅

積分: 1013


4819#
發表於 09-9-27 00:29 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-26 22:03 發表


我不嬲period都遲, 4x-8x days都有, 你係唔係家?

你個水泡成日疼?噤 e 生有無話可以點?我個 e 生淨係話觀察住佢jar...

e 生話如果穿水泡, 咪會好肚疼,流咗d水出黎, 不過對bb無影響wor,佢講得噤簡易,都唔知係唔係 ...


我都係唔準家!同你差唔多啦!醫生都話可能我排卵遲,經期唔準!
我唔驚個水泡呀!反而我驚bb唔識大炸,好似無理由會咁細家下!姑娘話我個日可以照到心跳,點知入到去得0.54cm
粒米都無,仲係胎狼唔係bb,都唔知佢地會點計,雖然話遲排卵!
醫生話我五週既話,今星期應該七週,但我都無作嘔個d,你唔洗膽心喎!因為我仲膽心過你,我仲病埋tim呀!唉

[ 本帖最後由 hally_sing 於 09-9-27 00:32 編輯 ]


男爵府

積分: 7989


4820#
發表於 09-9-27 00:36 |只看該作者

回覆 1# 梳打餅 的文章

我都係流啡先4個星期去照...驚宮外孕...照左出黎唔係...先無咁驚...不過仲要等二星期後照心跳...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo