想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4801#
發表於 11-7-15 16:03 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 15:48
如果我係你會唔check 食佐先算,
我去登記個陣, 有個女仔同佢屋企人傾個陣, 話佢食過蕉添呀! ...
哇..蕉好濕架喎,而且會下滑,勁
有次我同個中醫朋友GATHERING,咁有紅酒飲,我問佢等BINGO飲唔飲得,佢話如果係我0既,會注定BB好穩,如果唔係我0既,戒乜口都佢都會走囉,跟住就TUM左我飲囉
我唔相信呢0的野係由一個中醫把口講出0黎囉:;pppp:


禁止訪問

積分: 3903


4802#
發表於 11-7-15 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7720


4803#
發表於 11-7-15 16:07 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 15:59
唔怕啦, 反正紅d都有向度, check check佢啦, 如果無反應咪安安樂樂咁食囉~
但你之前d cycle , m 前紅d會唔 ...

哈哈,其實排卵後11日好早咋,有野無野都未CHECK到啦
我M前會有控/好淺線架,但未試過有粗線囉
算啦,都係唔好CHECK喇,反正而家都係自然咁..又無特別DODO,邊會咁易有呀
仲有呀,我分分鐘估錯左排卵日,大家唔好對我有咩期望喇,哇哈哈哈


禁止訪問

積分: 3903


4804#
發表於 11-7-15 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7720


4805#
發表於 11-7-15 16:09 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 16:01
無感覺先有機呀!我係咁唸嫁!

點會姐會胸漲胸痛架麻,點會無感覺喎


男爵府

積分: 7720


4806#
發表於 11-7-15 16:10 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:07
蕉唔食得架咩???? 咬呀, 我上星期食左3隻~~

好似話淨係大蕉可以食架咋,其他蕉都唔得架
你唔好再食喇


大宅

積分: 2401


4807#
發表於 11-7-15 16:17 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:06
宜家公司好D啦, 唔洗打咭果D, 但呢度都幾 CHEAP 架, 買支筆都要比老細簽名同意先比買, 廁所冇廁紙又要"蟻" ...

下~ 又真係.....
我公司 基本野就做足, 但唔會比多你~haha


子爵府

積分: 10404


4808#
發表於 11-7-15 16:22 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-15+16:01+無感覺

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
點會姐會胸漲胸痛架麻,點會無感覺喎
隔離post有個jm有咗,佢都話無感覺,就連胸脹胸痛都無,人人體質唔同,反應都會唔同嫁嘛!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


4809#
發表於 11-7-15 16:22 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:07
蕉唔食得架咩???? 咬呀, 我上星期食左3隻~~

真大膽


禁止訪問

積分: 3903


4810#
發表於 11-7-15 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2401


4811#
發表於 11-7-15 16:32 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-7-15 16:32 編輯

我都想問~我今日升左溫, 仲飲唔飲得雞精???


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4812#
發表於 11-7-15 16:38 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 15:48
點解你咁堅0既
俾著我緊張死..仲要樣樣野都問左先食

而家我咩都唔知, 佢咩抗體都無呀, 只係唔好食太多, 我覺得ok呀!
我亞媽陀佐我 sin 佐樓梯, 同係街邊食涼粉,
陀我個妹個陣成日食榴槤, 我地2個而家咪一樣牛高馬大!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4813#
發表於 11-7-15 16:39 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:26
想問下大家, 當歸飲唔飲得?

你bingo前咪話睇左中醫有個療程??? 係咩來架???


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4814#
發表於 11-7-15 16:39 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 16:03
哇..蕉好濕架喎,而且會下滑,勁
有次我同個中醫朋友GATHERING,咁有紅酒飲,我問佢等BINGO飲唔飲得,佢話 ...

我同意呢句話, 係你點都係你, 唔係你就..............
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4815#
發表於 11-7-15 16:40 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:07
蕉唔食得架咩???? 咬呀, 我上星期食左3隻~~

只可以食大蕉呀, 你就真係唔好亂食野呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4816#
發表於 11-7-15 16:41 |只看該作者
美加 發表於 11-7-15 16:26
想問下大家, 當歸飲唔飲得?

唔好亂飲野住呀,, 想飲飲桑寄生啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4817#
發表於 11-7-15 16:41 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 16:32
我都想問~我今日升左溫, 仲飲唔飲得雞精???

如果排佐卵可以唔駛飲呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4818#
發表於 11-7-15 16:44 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 16:41
唔好亂飲野住呀,, 想飲飲桑寄生啦

我呢個星期飲左三次呀=3=次次同事請tea我都飲桑寄生算喇,又養顏又好飲


男爵府

積分: 7720


4819#
發表於 11-7-15 16:45 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 16:39
我同意呢句話, 係你點都係你, 唔係你就..............

算啦,咁我唔check喇,食完先算


大宅

積分: 2401


4820#
發表於 11-7-15 16:47 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 16:41
如果排佐卵可以唔駛飲呀!
今次好奇怪呀我.... day10 之後無趺過溫, 但就好少好少咁微升, 但今日day 15 先突然高左0.38度, 唔知係幾時排呢, 你地覺得???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo