想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4801#
發表於 11-8-16 14:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:42
真係?

係呀, 我有跌過體溫架, 唔係keep住一路高, 不過跌都係得2,3日跌過~~跌完第二日又升返


男爵府

積分: 7720


4802#
發表於 11-8-16 14:57 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 14:45
排卵後day 6有著床低溫,2cup真係你啦!

拿..你可能計錯左排卵,如果你係其實再後一日先排的話,你而家係排卵後第11日
著床0係排卵後第7-11日發生架,所以你都係呀!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4803#
發表於 11-8-16 14:58 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:47
唔知我fd知唔知if我中左唔去得飲但都唔做得人情呢,我好驚佢以為我特登唔俾人情 ...

唔去飲就唔駛俾人情, 好正常姐~~~~


大宅

積分: 2401


4804#
發表於 11-8-16 15:00 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-8-16 15:01 編輯
waynewy827 發表於 11-8-16 14:51
我上次去c+產檢, 驗小便睇下有冇糖尿, 量血壓, 磅重, 照超聲波, 聽心跳, 比維他命, 走人 ...

攪到我想搵第2個做第1次產檢tim~
但我之後又唔係搵佢, 會唔會唔好??


子爵府

積分: 10483


4805#
發表於 11-8-16 15:01 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 12:35
未呀, c+果度都排到成11w, 如果咁遲睇都唔會好大問題掛??
睇左第1次都係開藥食咋? 我自己都有食惠氏隻vtm ...

你book左邊一個醫生?
我第一次睇c+係6w幾~11w好似遲左少少喎,但你book左醫院未先?
我依家食dha同惠氏維他命咋~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4806#
發表於 11-8-16 15:01 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:48
我記得你咪又係排後第8日好似由36.6/7跌到去36.3丫麻

為左安撫下各位jm既情緒, 等我post多次我既lucky體溫表俾你地睇下啦!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4807#
發表於 11-8-16 15:02 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:50
知道喇..所以我咪用美食0黎令自己think positive囉,呵呵

你食還食, 唔好上黎話我知!!!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4808#
發表於 11-8-16 15:02 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:30
你而家都係乜都照食呀~~~

都係呀, 但都仲係無食忙果羅, 好想飲許留山呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4809#
發表於 11-8-16 15:02 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:53
呀~~~~~~~~~~~~~~我真係人都癲啦!!!

其實又唔係好熱氣, 又唔係成日食, 唔怕嘅...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4810#
發表於 11-8-16 15:03 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:51
佢奶奶仲有話如果另一個人同一個月結婚唔可以去飲另一個0個餐囉

咁迷信!!
我有個fd早我兩個星期結婚, 佢都搵我做姊妹呀!~~~不過o個個fd成家都信基督教既!~


子爵府

積分: 10483


4811#
發表於 11-8-16 15:04 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 12:36
已經住緊喇~~
點解你又唔申請呀???

我地都想申請因為我老公依家先做左第4年,佢話年資少有排等,你住邊區?
你地申請用左幾耐時間?
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4812#
發表於 11-8-16 15:05 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:55
喂!!!我周不時聽到你地排卵後6,7日已經開始話谷m架bor,唔好扮唔知喎

有咩???? 有咩???? 有聽過咩????


子爵府

積分: 10483


4813#
發表於 11-8-16 15:06 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 12:39
唔俾最好依家話我知,我可以唔再試,唔使個個月心情大上大落!



...

或者呢個係個天比你既考驗,唔好放棄,你都識講,要全部齊齊過版
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4814#
發表於 11-8-16 15:07 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:00
攪到我想搵第2個做第1次產檢tim~
但我之後又唔係搵佢, 會唔會唔好??

咁我又唔知, 因為我已經揀定左佢一路做檢查~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4815#
發表於 11-8-16 15:07 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:01
你book左邊一個醫生?
我第一次睇c+係6w幾~11w好似遲左少少喎,但你book左醫院未先?
我依家食dha同惠氏維他 ...

我而家只係食醫生俾既葉酸同維他命咋...


大宅

積分: 2401


4816#
發表於 11-8-16 15:08 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:01
你book左邊一個醫生?
我第一次睇c+係6w幾~11w好似遲左少少喎,但你book左醫院未先?
我依家食dha同惠氏維他 ...

你都有提過的, 林翠苗
醫院一早book左, 但d期都係遲
我初初去醫生度confirm果時, 問佢食唔食得dha果d丸, 佢話均衡飲食就可以, 唔洗食其他係醫生開比你嗎??


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4817#
發表於 11-8-16 15:09 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:02
其實又唔係好熱氣, 又唔係成日食, 唔怕嘅...

最衰我屋企個地獄教官乜都唔俾我食囉!!!!


子爵府

積分: 10483


4818#
發表於 11-8-16 15:10 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 12:40
哈哈,就係想睇下會唔會放棄心態反而個天會俾我地
其實cksk都講我0岩架,個天只會俾有準備0既人
可 ...

我中個個cycle係半放棄心態...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4819#
發表於 11-8-16 15:12 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:42
但你16/6 day1嘛, 15/8咪0岩0岩好2個月lo, 我1/7-20/9, 成2個幾月啦

唔該用4個星期黎計係一個月呀!
如果係2個月的話, 已經去到10-11w啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4820#
發表於 11-8-16 15:12 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:44
你9月中係咪做早期oscar呀??? 你都好, 我排到10月中呀!!!

佢個期係產檢, 唔係oscar 呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo