影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 16734


4821#
發表於 15-9-12 16:02 |只看該作者

引用:Quote:soscho 發表於 15-9-12 08:30 真開心

原帖由 wyl 於 15-09-12 發表
我見識少,真係未見過有邊個劇組好似佢哋咁見極都唔厭,一年後仍全員聚會,仲要係男主做搞手兼畀錢 ...
次次全體聚會都係男主做搞手埋單,我只覺得佢非常重視没愛


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


4822#
發表於 15-9-12 16:17 |只看該作者
tra5212 發表於 15-9-12 16:02
次次全體聚會都係男主做搞手埋單,我只覺得佢非常重視没愛
我只能說趙生除了對沒愛劇組如此有愛之外,其他劇組從未有過,至於點解咁特別,就真係只有趙生先知啦


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4823#
發表於 15-9-12 16:36 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-12 16:02 次次

原帖由 wyl 於 15-09-12 發表
我只能說趙生除了對沒愛劇組如此有愛之外,其他劇組從未有過,至於點解咁特別,就真係只有趙生先知啦:happy ...
借用女主角幾隻字,沒愛一定係男主“人生的最佳因緣”才會如此厚愛。


侯爵府

積分: 21341


4824#
發表於 15-9-12 16:57 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-12 16:02 次次

原帖由 wyl 於 15-09-12 發表
我只能說趙生除了對沒愛劇組如此有愛之外,其他劇組從未有過,至於點解咁特別,就真係只有趙生先知啦:happy ...
我就覺得除左上下一心外,外剛內柔的她負重傷继續拍,亦是凝聚同僚愛的因素



侯爵府

積分: 21341


4825#
發表於 15-9-12 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wyl 於 15-09-12 發表我只能

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-12 發表
借用女主角幾隻字,沒愛一定係男主“人生的最佳因緣”才會如此厚愛。

...
又見面啦
1442052751813.jpg


侯爵府

積分: 21341


4826#
發表於 15-9-12 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-12 發表

原帖由 soscho 於 15-09-12 發表
又見面啦

1442052778604.jpg


珍珠宮

積分: 34040


4827#
發表於 15-9-12 18:50 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

好耐冇入來……報到……歸隊!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4828#
發表於 15-9-12 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 touchmagic 於 15-09-12 發表

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-12 發表
JM你睇完製作人未呀?喜歡嗎?

我地呢,逢布利的戲事必捧場,不過都覺得製作人的完成度不高,內涵亦不算豐 ...
非常同意!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4829#
發表於 15-9-12 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 touchmagic 於 15-09-10 發表

原帖由 tra5212 於 15-09-11 發表
咁主君又點睇?
身邊有個朋友中主君好深,係咪好多人係咁?
me too

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4830#
發表於 15-9-12 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-08 發表

原帖由 tra5212 於 15-09-08 發表
第9集悶一半,第10就正常啲,手頭上得翻龍八,真係過日辰
我暫時都係追逐「龍八」!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4831#
發表於 15-9-12 19:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tra5212 於 15-09-08 發表第9

原帖由 wai001 於 15-09-12 發表
我暫時都係追逐「龍八」!
未追依套前,係追「恩東」!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


侯爵府

積分: 21341


4832#
發表於 15-9-12 19:07 |只看該作者

引用:好耐冇入來……報到……歸隊!

原帖由 wai001 於 15-09-12 發表
好耐冇入來……報到……歸隊!
你都係主力主君


伯爵府

積分: 16734


4833#
發表於 15-9-12 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-12 發表

原帖由 soscho 於 15-09-12 發表
又見面啦
今日分側界好過中間界好多!又笑得多,心情唔錯呀


子爵府

積分: 11780


4834#
發表於 15-9-13 15:48 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-11 19:00
係喎,MC你仲有冇睇夜行呀?我剛睇完大結局

睇韓劇以來,我認為呢套劇本拍得住異鄉人咁爛,已而 ...
叫做睇完, 尾兩集少少跳住睇

又無異鄉人咁爛

第一次睇李準基, 眼線難得受落, 演技真不錯。 李秀赫呢套古裝扮相, 真係要用驚艳來形容

昌民, 同女角係弱啲

但秀赫真係靚過女主


子爵府

積分: 11780


4835#
發表於 15-9-13 15:52 |只看該作者
tra5212 發表於 15-9-11 19:20
同我感覺一樣,輕微中毒未至於毒發身亡,當我重温没愛的時候朋友就重温主君,各有所愛

...
問我最愛韓劇, 我成日衝口而出:沒愛

但想深一層, 都好愛主君


但, 沒愛的海秀實在靚過太陽好多,

主君套劇, 點解拍到布利咁醜, 請問大家當日跟播嗎? 見到布利咁樣? 有無嚇一跳?


侯爵府

積分: 21341


4836#
發表於 15-9-13 17:27 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-11 19:20 同我

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
問我最愛韓劇, 我成日衝口而出:沒愛

但想深一層, 都好愛主君
主君係我繼星你、繼承者們之後睇的第三套劇,當時仍未識布利,只聽人講話好睇過星你,當日我是抱住睇劇情的心態,女主樣子又未至於好醜,頗順眼,之後追埋最佳,就不能自拔


子爵府

積分: 11780


4837#
發表於 15-9-13 17:39 |只看該作者
soscho 發表於 15-9-13 17:27
主君係我繼星你、繼承者們之後睇的第三套劇,當時仍未識布利,只聽人講話好睇過星你,當日我是抱住睇劇情的 ...
原來我同你差不多, 先看星星, 當時跟播, 但我一點也不中毒,只是覺得俊男美女,賞心悅目

朋友話主君好睇, 我又無話ck 吓男女主係邊個先, 又無ck劇情, 連呢到都未識嚟

半夜, 攬住部ipad,一集又一集咁, 不能自拔, 又驚又讚又暈 (主君型到)


侯爵府

積分: 21341


4838#
發表於 15-9-13 17:47 |只看該作者

引用:Quote:soscho 發表於 15-9-13 17:27 主君係

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
原來我同你差不多, 先看星星, 當時跟播, 但我一點也不中毒,只是覺得俊男美女,賞心悅目

朋友話主君好睇, 我 ...
我同你條路好似倒模咁,星你真係韓劇入門版,主君、最佳時都仲未識入呢度吹,我都唔記得呢度第一個po係係边度講

呢度主力講男星,我為布利驕傲


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4839#
發表於 15-9-13 19:00 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-11 19:00 係

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
叫做睇完, 尾兩集少少跳住睇

又無異鄉人咁爛
夜行比異鄉人好在李準基出色的演技,男主角居然對住堆空氣談情都可以咁投入咁深情,真心服鬼左佢。

異鄉人我無睇結局,夜行就真攪野,用120年找秘笈,結果係曬鬼死隻鬼。

點解我拎呢兩套來講,係因為這兩個劇本,印證左無咁大個頭唔好戴咁大頂帽的道理,開個鬼咁恢宏的背景,之後嵌d小學雞情節入去,超多bugs,無伏線無佈局,零角色發展(尤其女主角),仲要一個二個無智無謀盲中中。

希望李生下次嚴選個好劇本啦,他做戲真是好好睇。


子爵府

積分: 11780


4840#
發表於 15-9-13 19:06 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-13 19:00
夜行比異鄉人好在李準基出色的演技,男主角居然對住堆空氣談情都可以咁投入咁深情,真心服鬼左佢。

異鄉人 ...
印證左無咁大個頭唔好戴咁大頂帽的道理
*******************************

好啱, 表表者仲有假面、傲慢與偏見

龍8....有陣咁味, 希望不要不幸言中

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo