美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


大宅

積分: 2967


4821#
發表於 17-6-14 13:40 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 12:53
今次咁忍手?我又加埋套美白水+乳set落購物車喇(送成套美白sample,欲罷不能)。但只有兩張10000 won cou ...

可以post 美白磨沙 set 條 link ? 揾極都揾唔到。 thanks


男爵府

積分: 6900


4822#
發表於 17-6-14 13:40 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:33
Jm們話係spa果度用過,正咁我見佢唔貴80/2支(未計運費),就一次過G返黎
...

我試下加3套一共6支甘用盡10000
Coupon但原來運費都119..加埋圍起就50一支


男爵府

積分: 6900


4823#
發表於 17-6-14 13:42 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 13:38
本帖最後由 jessica0768 於 17-6-14 13:41 編輯

我妹話應該係深啡果隻,佢地叫黑呂,我妹話呢隻色香港 ...

#18就系深咖啡色(Spa)個隻?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4824#
發表於 17-6-14 13:42 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-14 13:40
我試下加3套一共6支甘用盡10000
Coupon但原來運費都119..加埋圍起就50一支

始終洗頭水係重架,除開50蚊一支,我又接受


男爵府

積分: 8216


4825#
發表於 17-6-14 13:43 |只看該作者
SK5 發表於 17-6-14 13:40
可以post 美白磨沙 set 條 link ? 揾極都揾唔到。 thanks

http://mg.gmarket.co.kr/Item?goodscode=966534467

第一支係美白洗面,第二支先係磿沙


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4826#
發表於 17-6-14 13:44 |只看該作者
chonglulu 發表於 17-6-14 13:42
#18就系深咖啡色(Spa)個隻?

呢樣,jm話ba姐姐話係啡色咋,無講明係深啡定淺啡,因為我唔用護髮素,所以我會揀#18果隻


男爵府

積分: 8216


4827#
發表於 17-6-14 13:46 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-6-14 13:36
我今次隔岸觀火,睇你哋G
我啲雪花秀已經放滿咗2個箱,雖然美白set同水律cream都好吸引⋯
...

啲sample抽起一支支,掉晒啲紙盒囉,我都打算咁做…… 魔鬼上身


男爵府

積分: 6900


4828#
發表於 17-6-14 13:50 |只看該作者

回覆樓主

水律好正ga?系gel狀定cream狀?其實朝早無時間水乳,想first care serum後水律唔知o ng ok呢?(之後要化妝)


男爵府

積分: 6774


4829#
發表於 17-6-14 13:58 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 13:05
回覆 Melodyangel 的帖子

現在揀了水乳SET在購物車, 諗諗下又想G 埋水律75ML SET....但我又想G 美白SET WO ...

但運費可能加好少,抵過你下次就咁買喎


大宅

積分: 2967


4830#
發表於 17-6-14 14:13 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 13:43
http://mg.gmarket.co.kr/Item?goodscode=966534467

第一支係美白洗面,第二支先係磿沙

Thanks 我也諗緊G 定 double point. 我有505 points, 想買$5000 換$4000 facial coupon.


大宅

積分: 4382


4831#
發表於 17-6-14 14:16 |只看該作者
回覆 KulookFung 的帖子

haha....真係收唔到, 不過唔緊要, 最緊要你用到, 如果需要我RECONFIRM 佢或有咩要幫手, 你再通知我啦! ENJOY!

我昨晚先去完SPA....


大宅

積分: 4382


4832#
發表於 17-6-14 14:22 |只看該作者
回覆 Melodyangel 的帖子

你講得好啱, 但佢個個月咁早PROMOTION, 真係攪唔掂....


男爵府

積分: 8216


4833#
發表於 17-6-14 14:24 |只看該作者
SK5 發表於 17-6-14 14:13
Thanks 我也諗緊G 定 double point. 我有505 points, 想買$5000 換$4000 facial coupon.
...

咁應該專櫃買喎,除非你對啲sample好有興趣


男爵府

積分: 8216


4834#
發表於 17-6-14 14:26 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 14:16
回覆 KulookFung 的帖子

haha....真係收唔到, 不過唔緊要, 最緊要你用到, 如果需要我RECONFIRM 佢或有咩要 ...

咁奇怪?我剛再send多次,你睇吓收唔收到?


男爵府

積分: 6774


4835#
發表於 17-6-14 15:08 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 14:22
回覆 Melodyangel 的帖子

你講得好啱, 但佢個個月咁早PROMOTION, 真係攪唔掂....

咁係咪買埋


大宅

積分: 2967


4836#
發表於 17-6-14 15:10 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 14:24
咁應該專櫃買喎,除非你對啲sample好有興趣

好。我留力去counter 買


大宅

積分: 4382


4837#
發表於 17-6-14 15:23 |只看該作者
回覆 Melodyangel 的帖子

現在購物車有4樣...珍雪SET, 美白SET, 水律SET 同埋RADIANCE MASK SET....
看介紹好似RAIDANCE MASK 都唔錯...不過見你地好少提及~
你地好衰GA, 又攪到人再中毒深D.....真係唔可以上來BK同唔可以開G




男爵府

積分: 8829


4838#
發表於 17-6-14 15:30 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-14 13:25
好用呀,我只係夜晚用,所以都好襟用

好貴


男爵府

積分: 8829


4839#
發表於 17-6-14 15:30 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 15:23
回覆 Melodyangel 的帖子

現在購物車有4樣...珍雪SET, 美白SET, 水律SET 同埋RADIANCE MASK SET....:heheh ...

毒得好開心


大宅

積分: 3251


4840#
發表於 17-6-14 15:35 |只看該作者
終於用2 個accounts 落左2 單。今次買得好雜,又雪花秀、又鞋、又洗頭水,又m巾 、又泳衣、又keep fit 工具………
自入谷後(2个月),已G了6單。由於將去韓国,我收山唔G la (收山1个月la),我下星期開始lotte online la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo