跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7989


4821#
發表於 09-9-27 00:43 |只看該作者

回覆 2# hally_sing 的文章

我lmp8月11日...但而家都係得5-6星期...
同妳一樣..醫生話可能掛卵遲左...每個人都唔同...胎囊大細唔同...佢話有增長就ok...
所以唔好咁擔心...我之前流啡都好驚..所以最重要食多d有營養既野...等佢長胎d


男爵府

積分: 8100


4822#
發表於 09-9-27 00:52 |只看該作者
睇完show返黎嚕~~~
頭先行左mothercare 見到肚紋膏$110 有 200ml 早晚一次 都ok呀 應該會買呢隻!
而去荷花就搵唔到聽心跳果個野 我諗都係上jumper網訂貨多嚕!!


男爵府

積分: 7342


4823#
發表於 09-9-27 02:04 |只看該作者
minmin >> Mothercare 的肚紋膏真係好好架, 上陀我配合埋蘆薈 gel 用, 真係一條肚紋都無 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


4824#
發表於 09-9-27 02:10 |只看該作者
給有水瘤的 sisters : 若果有, 唔駛太擔心, 不過真係要密密 check 住, 話說我做女果陣已經有呢個問題, 只係果陣醫生話 size 細 (app. 3-4cm), 可以不理, keep 住觀察, 久而久之 check 左一排都係咁上下, 我就無再理, 到後來結左婚有左 bb, 醫生都話個水瘤都仲喺度, 都係咁上下 size, 後來陀陀下我再去照, 醫生就話個水瘤跟住個胎一齊大, 兩星期內 grow 到 9cm, 我地都擔心, 不過醫生話要再看定 d 先, 因為若果個胎咁細做 op, 怕會流產 ...

結果有一晚, 我喺屋企唔記得做緊咩, 一企起身, 下身就流血流到好似人地電視果 d 咁, 成條底底濕晒 + 流到落地, 去到醫院, 醫生話個瘤爆左, 要即刻做手術, 結果連個 b 都無埋 ... 果次係我第一次小產

我講呢件事出黎我知有可能會嚇親大家, 但係, 真係要提高警覺 ! 若果有, 一定要 keep 住 check, 聽取醫生的意見 !




<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4825#
發表於 09-9-27 08:40 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 22:46 發表
係喎
8月20排卵
真的有7wk幾了
不過,有時初初細左少少唔駛太擔心
因為之後或者會長快番嫁
你睇住醫生mon住就ok了
至於水泡
你是功能性的水泡嗎﹖(即係每次m來就會散果隻)
如是,佢係會散嫁
就算唔散
有sis試過遲d個胎大左 ...


功能性的水泡?我都唔知呀.... e 生無講....

我兩年前照陰超時,e 生仲話我無事, 點知有咗bb第一次照時, 就多咗個水泡啦....

e生淨係話觀察住....係做唔倒野wor...


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4826#
發表於 09-9-27 08:43 |只看該作者
原帖由 dicksonon 於 09-9-26 23:24 發表
終於照咗第一次陰超啦, 感謝主, 見到胎囊, 排除唔係宮外孕, 醫生仲話見到胎囊入面係有啲O野, 應該係亞B發展緊, 佢話胎囊同我週數吻合(我今日5W1D), 佢話正常應該6W多就可以照到心跳, 叫我兩個禮拜後返去再照.... bb ...



congrats....

你有無同e 生講你老公想入去睇呀...我個e 生一見我老公都自動叫佢入去睇啦...


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4827#
發表於 09-9-27 08:56 |只看該作者
原帖由 hally_sing 於 09-9-27 00:29 發表


我都係唔準家!同你差唔多啦!醫生都話可能我排卵遲,經期唔準!
我唔驚個水泡呀!反而我驚bb唔識大炸,好似無理由會咁細家下!姑娘話我個日可以照到心跳,點知入到去得0.54cm
粒米都無,仲係胎狼唔係bb,都唔知佢地會點計,雖然話遲排卵 ...


原本你都係成日遲period....

我係因為成日遲period, e 生叫我唔好浪費時間而食排卵藥, 之後就bingo咗, 我食咗排卵藥再用紅d check D16排卵, 所以真係無諗過自己會遲排卵law....都唔知個水泡關唔關我食咗排卵藥事tin?

你病埋tin, 噤係真係要小心d呀....我 e + 搭車有帶mask家, 希望無噤 e 病啦, 你要休息多d呀...


大宅

積分: 4483

好媽媽勳章 畀面勳章


4828#
發表於 09-9-27 09:04 |只看該作者
原帖由 大頭蝦 於 09-9-27 02:10 發表
給有水瘤的 sisters : 若果有, 唔駛太擔心, 不過真係要密密 check 住, 話說我做女果陣已經有呢個問題, 只係果陣醫生話 size 細 (app. 3-4cm), 可以不理, keep 住觀察, 久而久之 check 左一排都係咁上下, 我就無再理, ...


嘩....大頭蝦 , 你噤夜都唔瞓覺?

多謝你分享....你果時係幾week家....突然有血真係好驚....你無肚痛家? 我個 e 生話會肚痛wor...

不過個 e 生話只有觀察住, 做唔倒野...真係好無助....好似好彩個b就俾你...唔好彩個天就要收番...


大宅

積分: 1143


4829#
發表於 09-9-27 09:38 |只看該作者
早晨呀!

今朝驗左棒棒, 陣間去搵醫生寫證明。


複式洋房

積分: 363


4830#
發表於 09-9-27 09:39 |只看該作者
係呀e家搭車都係帶mask好, d病菌太厲害啦.
我試過搭巴士, 帶住mask, 不為意摸下個肚都有好心人讓位比我. 可能依家d人understood帶mask的女士有可能係大肚婆啦.

原帖由 WaKy 於 09-9-27 08:56 發表


原本你都係成日遲period....

我係因為成日遲period, e 生叫我唔好浪費時間而食排卵藥, 之後就bingo咗, 我食咗排卵藥再用紅d check D16排卵, 所以真係無諗過自己會遲排卵law....都唔知個水泡關唔關我食咗排卵藥事t ...


男爵府

積分: 7989


4831#
發表於 09-9-27 09:46 |只看該作者

回覆 2# 璇璇 的文章

早晨....


複式洋房

積分: 363


4832#
發表於 09-9-27 09:54 |只看該作者
恭喜你呀, 不過今日Sunday wor. 你搵家庭醫生?

原帖由 璇璇 於 09-9-27 09:38 發表
早晨呀!

今朝驗左棒棒, 陣間去搵醫生寫證明。


複式洋房

積分: 363


4833#
發表於 09-9-27 10:04 |只看該作者
我想問下, 宜家打側睡會唔會壓住個胎? 有時訓得"林"會好似隻蝦米咁


大宅

積分: 1143


4834#
發表於 09-9-27 10:05 |只看該作者
原帖由 locarcar 於 09-9-27 09:54 發表
恭喜你呀, 不過今日Sunday wor. 你搵家庭醫生?



我諗住搵個西醫炸. 我book 左健康院30/9做檢查,到時帶信去登記。


複式洋房

積分: 363


4835#
發表於 09-9-27 10:19 |只看該作者
我想問問健康院同醫院做的檢查是否一樣?
因為我諗住10月16日睇婦科, and then再去QE登記婦產科. 唔知會唔會太遲? (政府0個邊)
原帖由 璇璇 於 09-9-27 10:05 發表


我諗住搵個西醫炸. 我book 左健康院30/9做檢查,到時帶信去登記。


大宅

積分: 1071


4836#
發表於 09-9-27 10:41 |只看該作者
早晨呀~~


子爵府

積分: 11224


4837#
發表於 09-9-27 10:45 |只看該作者
原帖由 甜蜜蜜 於 09-9-26 13:46 發表
慘啦~~~我feel到我而家好肚餓 , 但係一打開張外賣紙 , 就樣樣都唔想食........點算好


我都有感覺肚餓 , 但又唔想食嘢 ........


子爵府

積分: 11224


4838#
發表於 09-9-27 10:59 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-26 21:33 發表
我想問大家戒咖啡的同時會戒茶同可樂嗎?我想飲檸茶檸樂,飲兩啖唔夠喉,好頂引……


暫時所有嘢戒哂 , 都 ok , 我以前都鐘意飲 lemon tea , 但諗到小 b , 只想飲水 ~


子爵府

積分: 11224


4839#
發表於 09-9-27 11:00 |只看該作者
原帖由 小芬 於 09-9-26 21:42 發表
大家好, 我新黎架,
我係做 iui 而 bingo 既,
今天是5w2day,
暫時, touchwood 黎講我都冇想嘔或嘔的感覺,
只有個胸越黎越大, 大到c,d cup 咁,
但好在冇痛,
至於照個胎, 就仲未呀,
要到5/10先排到去瑪麗照,
你地有冇姊 ...


你喺瑪麗做 iui , 所以返瑪麗照 ?


子爵府

積分: 11224


4840#
發表於 09-9-27 11:06 |只看該作者
原帖由 dicksonon 於 09-9-26 23:24 發表
終於照咗第一次陰超啦, 感謝主, 見到胎囊, 排除唔係宮外孕, 醫生仲話見到胎囊入面係有啲O野, 應該係亞B發展緊, 佢話胎囊同我週數吻合(我今日5W1D), 佢話正常應該6W多就可以照到心跳, 叫我兩個禮拜後返去再照.... bb ...


恭喜哂 ! 你下次照心跳可能唔駛陰照 , 照肚面都睇到呢 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo