想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4821#
發表於 11-7-15 16:49 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 16:47
今次好奇怪呀我.... day10 之後無趺過溫, 但就好少好少咁微升, 但今日day 15 先突然高左0.38度, 唔知係幾時 ...

你要post曬0的體溫0黎睇下先睇到喎


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4822#
發表於 11-7-15 17:10 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 16:47
今次好奇怪呀我.... day10 之後無趺過溫, 但就好少好少咁微升, 但今日day 15 先突然高左0.38度, 唔知係幾時 ...

呢d要達人答你啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4823#
發表於 11-7-15 17:40 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 16:49
你要post曬0的體溫0黎睇下先睇到喎
1/7 day1

日期

溫度

7月1日

36.43

7月2日

36.56

7月3日

36.55

7月4日

36.25

7月5日

36.25

7月6日

36.46

7月7日

36.21

7月8日

36.27

7月9日

36.26

7月10日

36.13

7月11日

36.16

7月12日

36.23

7月13日

36.28

7月14日

36.3

7月15日

36.68


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4824#
發表於 11-7-15 19:26 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-15+16:39+我

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
算啦,咁我唔check喇,食完先算
同意,食佐先算,唔係十個月無得食!




每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4825#
發表於 11-7-15 19:27 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+16:49+你要

原帖由 oasisss 於 11-07-15 發表
1/7 day1
要唔要介紹個web比你,可以幫你轉埋圖表呀?



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4826#
發表於 11-7-15 20:50 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-15+14:26+最

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
你咁樣講我有0的驚喎..大吉利是我左又唔知
食成10隻生蠔有無影響架
...
我咪係囉,仲食生蠔飲好多紅酒呀,無事一嘅!




男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4827#
發表於 11-7-15 20:53 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+14:56+但係

原帖由 buzztigger 於 11-07-15 發表
我而家都仲食緊雪糕, 飲汽水
你就好啦,我嘔到趴向度




男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4828#
發表於 11-7-15 20:56 |只看該作者

引用:想問下大家,+當歸飲唔飲得?

原帖由 美加 於 11-07-15 發表
想問下大家, 當歸飲唔飲得?
唔好飲,唔好食補嘢住,我個西醫叫架




大宅

積分: 1319


4829#
發表於 11-7-15 20:57 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

剛剛見到呢版!我12/7 check 過已bingo~




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4830#
發表於 11-7-15 21:20 |只看該作者
C6今日開始返shift~~~自己一個食, 冇煮飯, 但係食左勁多野
大快活TEA : 迷你熱狗+燒雞翼+汽水走冰
PIZZA一件+炸雞
又開始返唔戒口既日子啦~~~
SO FREE~~~~~


男爵府

積分: 7720


4831#
發表於 11-7-15 21:37 |只看該作者

引用:C6今日開始返shift~~~自己一個食,+冇煮飯,+

原帖由 waynewy827 於 11-07-15 發表
C6今日開始返shift~~~自己一個食, 冇煮飯, 但係食左勁多野
大快活TEA : 迷你熱狗+燒雞翼+汽水走冰
PIZZA一 ...
我老公去左學車,我自己又無買又無煮,喺屋企又餓又頹廢




男爵府

積分: 7720


4832#
發表於 11-7-15 21:38 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+16:49+你要

原帖由 oasisss 於 11-07-15 發表
1/7 day1
淨係得今日温差大咋喎,我諗真係要請教達人喇




大宅

積分: 4447


4833#
發表於 11-7-15 21:40 |只看該作者

引用:C6今日開始返shift~~~自己一個食,+冇煮飯,+

原帖由 waynewy827 於 11-07-15 發表
C6今日開始返shift~~~自己一個食, 冇煮飯, 但係食左勁多野
大快活TEA : 迷你熱狗+燒雞翼+汽水走冰
PIZZA一 ...
我呢排都食左好多餐魚生,仲有雪糕,汽水同咖啡




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


4834#
發表於 11-7-15 21:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-15+發表你

原帖由 cksk 於 11-07-15 發表
我咪係囉,仲食生蠔飲好多紅酒呀,無事一嘅!
哎呀,其實我覺得無架,無咩點dodo呢,所以我諗我都應該可以幾盡情咁食生蠔同飲紅酒




大宅

積分: 4447


4835#
發表於 11-7-15 21:41 |只看該作者

引用:剛剛見到呢版!我12/7+check+過已bingo~ +

原帖由 盧BB 於 11-07-15 發表
剛剛見到呢版!我12/7 check 過已bingo~
恭喜哂




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


4836#
發表於 11-7-15 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+waynewy827+於+11-07-15+發表

原帖由 lilichan 於 11-07-15 發表
我呢排都食左好多餐魚生,仲有雪糕,汽水同咖啡
唔好過量呀




大宅

積分: 4447


4837#
發表於 11-7-15 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cksk+於+11-07-15+發表我咪係

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
哎呀,其實我覺得無架,無咩點dodo呢,所以我諗我都應該可以幾盡情咁食生蠔同飲紅酒



...
我都超過兩個禮拜冇dodo過咯




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4838#
發表於 11-7-15 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lilichan+於+11-07-15+發表我

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
唔好過量呀
一定過,食左成個星期,已經開始有咳同肚脹




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


4839#
發表於 11-7-15 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-15+發表唔

原帖由 lilichan 於 11-07-15 發表
一定過,食左成個星期,已經開始有咳同肚脹
我反而呢排因為食得荔枝多而唔舒服:;pppp:




男爵府

積分: 7720


4840#
發表於 11-7-15 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-15+發表哎

原帖由 lilichan 於 11-07-15 發表
我都超過兩個禮拜冇dodo過咯
哈哈,大家鬥放棄,不過你係咪好似就派彩喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo