想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4821#
發表於 11-8-16 15:13 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:45
諗諗下我都有always 放屁屁同日日都有得去, 而家反而難左

係呀, 會頂住佐d腸, 有時仲會無便便呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4822#
發表於 11-8-16 15:14 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:04
我地都想申請因為我老公依家先做左第4年,佢話年資少有排等,你住邊區?
你地申請用左幾耐時間?
...

黃xx
第1次諗住近返99, 咁果區得一個單位, 就比人爭左
第2次諗住方便自己, 就揀左lee區
大約半年申請一次, 我向99度住左1年就搬到 lu...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4823#
發表於 11-8-16 15:14 |只看該作者
食左杯blueberry乳酪, 好好味!!!

今日99黎睇我, 又叫我買返個櫃放奶粉尿片, 又叫我買個熱水壺煲水開奶....佢問我諗左買櫃買水壺未, 我話未呀....(心諗過多一個月先諗都唔遲啦....)
又話驚我辛苦, 叫我唔好餵人奶, 又話出街唔方便喎....叫我餵奶粉....我想餵人奶, 等阿邊個健康d, 但係唔聽佢話又驚佢唔like~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4824#
發表於 11-8-16 15:17 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 15:12
佢個期係產檢, 唔係oscar 呀

我產檢排到11月1日.....


子爵府

積分: 10483


4825#
發表於 11-8-16 15:20 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 15:07
我而家只係食醫生俾既葉酸同維他命咋...

我係拎信去book醫院時,個個普通診所醫生開左葉酸比我咋,食完3個月之後冇再食~

我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 2401


4826#
發表於 11-8-16 15:24 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 15:12
唔該用4個星期黎計係一個月呀!
如果係2個月的話, 已經去到10-11w啦

無錯呀, 我排到11w先有得照第1次


子爵府

積分: 10483


4827#
發表於 11-8-16 15:25 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:08
你都有提過的, 林翠苗
醫院一早book左, 但d期都係遲
我初初去醫生度confirm果時, 問佢食唔食得dha果d丸, ...

dr.lam都好full嫁,我見好多媽媽3個月之後都有食dha~
我依家食個隻dha係去有藥劑師既萬寧買嫁~專for大肚媽媽食...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4828#
發表於 11-8-16 15:29 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:14
黃xx
第1次諗住近返99, 咁果區得一個單位, 就比人爭左
第2次諗住方便自己, 就揀左lee區
我自己都想揀黃大仙或者沙田,但我老公話呢兩區好多人爭,你住個到近地鐵站嗎?
你老公係未做左好耐年資?
你單位大概幾?

我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 2401


4829#
發表於 11-8-16 15:30 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:25
dr.lam都好full嫁,我見好多媽媽3個月之後都有食dha~
我依家食個隻dha係去有藥劑師既萬寧買嫁~專for大肚媽 ...

就係多人排到好遲呀, 我想搵佢下面是但1個醫生有期就去照下先


大宅

積分: 2401


4830#
發表於 11-8-16 15:35 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:29
我自己都想揀黃大仙或者沙田,但我老公話呢兩區好多人爭,你住個到近地鐵站嗎?
你老公係未做左好耐年資?
你單 ...

近mtr呀, 5mins到
都十x年喇, 後生做嘛
租係好平呀, 好似係人工5%,
如果你想3人世界, 快d申請啦, 但你同99又好, 其實唔搬都無問題丫


子爵府

積分: 10404


4831#
發表於 11-8-16 15:38 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-8-16+14:41+咪

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
喂!!!我周不時聽到你地排卵後6,7日已經開始話谷m架bor,唔好扮唔知喎




神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4832#
發表於 11-8-16 15:39 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+14:42+真係?

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
你先係谷b呀
我好想嫁!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4833#
發表於 11-8-16 15:40 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+14:42+真係?

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
係呀, 我有跌過體溫架, 唔係keep住一路高, 不過跌都係得2,3日跌過~~跌完第二日又升返 ...
等我睇下聽日會唔會升番先!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4834#
發表於 11-8-16 15:44 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+14:45+排卵後

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-16 發表
拿..你可能計錯左排卵,如果你係其實再後一日先排的話,你而家係排卵後第11日
著床0係排卵後第7-11日發生架, ...
唔好傻啦,著床期係4-10日呀!不過我真係有機會遲一日排,溫度睇就係4號,但係醫生4號幫我打破卵針話5號排,所以我可能有啲出入!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4835#
發表於 11-8-16 15:46 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+12:39+唔俾最

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-16 發表
或者呢個係個天比你既考驗,唔好放棄,你都識講,要全部齊齊過版
總有氣餒嘅時候嘅!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4836#
發表於 11-8-16 15:49 |只看該作者

引用:食左杯blueberry乳酪,+好好味!!!今日99黎睇

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
食左杯blueberry乳酪, 好好味!!!

今日99黎睇我, 又叫我買返個櫃放奶粉尿片, 又叫我買個熱水壺煲 ...
最緊要自己,呢啲嘢唔使人地鍾意,叫你老公同你99解釋就得!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10483


4837#
發表於 11-8-16 15:52 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:30
就係多人排到好遲呀, 我想搵佢下面是但1個醫生有期就去照下先

你有冇聽過李昕?係DR.LAM樓下
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4838#
發表於 11-8-16 15:54 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:35
近mtr呀, 5mins到
都十x年喇, 後生做嘛
租係好平呀, 好似係人工5%,

我老公做左4年咋,有排等,我係同99住,但始終得2間房,第日呀女大個左都要搬...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4839#
發表於 11-8-16 15:55 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:50
咁我係咪打去龔醫生度問下呀???

你試下打去曾醫生到, 叫個姑娘幫你改羅!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4840#
發表於 11-8-16 15:55 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:52
你有冇聽過李昕?係DR.LAM樓下

無呀, 知唔知full唔full架? 如果係我想下星期3,4左右, 唔知有無位呢~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo