影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4841#
發表於 15-9-13 19:10 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-11 19:20 同我

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
問我最愛韓劇, 我成日衝口而出:沒愛

但想深一層, 都好愛主君
主君成套完曬我至煲嘅,一早有心理準備女主角唔係典型靚女(其實tbb做謝謝時我望過下嘅)。

頭一集太陽在雨中要令主君覺得自己撞鬼,我覺得布利醜得有道理,再睇落去就只見到她好可愛的表情,仲愈睇愈順眼添。

主君之咁好睇,蘇蘇當然要記一功啦。n年前我試睇對不起我愛你,俾佢個苦瓜樣嚇親,估唔到做主君完全令我眼前一亮,我都俾他迷暈左一輪架。


子爵府

積分: 11780


4842#
發表於 15-9-13 19:17 |只看該作者
本帖最後由 MC1128 於 15-9-13 19:28 編輯
Pr0udfish 發表於 15-9-13 19:10
主君成套完曬我至煲嘅,一早有心理準備女主角唔係典型靚女(其實tbb做謝謝時我望過下嘅)。

頭一集太陽在 ...

你講起, 又記得, 頭一兩集, 不單止外型, 記得主君嫌太陽無洗頭嗎? 點會咁污where?

中段,主君去完中國傾生意翻嚟,故意假結婚, 太陽唔知, 見到主君同白富美時, 自卑到死,有個鏡頭, pan落太陽對腳, 個對娘爆涼鞋, 編劇同導演洗唔洗去到咁盡?

所以, 睇沒愛, 海秀好美


伯爵府

積分: 16734


4843#
發表於 15-9-13 19:17 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-11 19:20 同我

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
問我最愛韓劇, 我成日衝口而出:沒愛

但想深一層, 都好愛主君
主君我當年睇完繼承者就開,第一集分左3次先睇完,因為有啲恐怖(之前冇check講乜)+頂唔住女主把頭髮,好亂一pat野咁,但個fd話好好睇,咁第三次開,之後睇到停唔到,仲好鬼愛女主


珍珠宮

積分: 34040


4844#
發表於 15-9-13 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 15-09-12 發表好耐

原帖由 soscho 於 15-09-12 發表
你都係主力主君
係,超布利 + 蘇演員!!!


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4845#
發表於 15-9-13 19:40 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-13 19:10 主

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
本帖最後由 MC1128 於 15-9-13 19:28 編輯
太恭實夜晚要驅鬼,無覺好瞓,點得閒洗頭啫。

無記錯的話,布利著的是Birkenstock,實情又的確娘爆。嗱我有買俾阿女著架,她話舒服,我話娘。

池海秀一出,簡直驚艷,仲要由頭靚到尾。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4846#
發表於 15-9-13 19:42 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

我係咪算好大膽呢?主君的太陽裡面d鬼,丁點都嚇唔到我喎,我完全唔覺得套劇恐怖的。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4847#
發表於 15-9-13 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 soscho 於 15-09-12 發表你都

原帖由 wai001 於 15-09-13 發表
係,超布利 + 蘇演員!!!
蘇演員客串《思悼》,之前完全不漏風聲,話唔想搶主角鏡,我覺得佢好識做好型呀!!


珍珠宮

積分: 34040


4848#
發表於 15-9-13 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表本帖

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-13 發表
太恭實夜晚要驅鬼,無覺好瞓,點得閒洗頭啫。

無記錯的話,布利著的是Birkenstock,實情又的確娘爆 ...
平凡女子…衣著普通……順眼舒服!
P.S.不過 Birkenstock 真的幾好著……連d韓販在51K門口捕獲野生蘇,影到既相,都見蘇演都著!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4849#
發表於 15-9-13 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wai001 於 15-09-13 發表係,

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-13 發表
蘇演員客串《思悼》,之前完全不漏風聲,話唔想搶主角鏡,我覺得佢好識做好型呀!!

...
冇收片酬!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4850#
發表於 15-9-13 20:13 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

我估我開始中布利毒係太陽呢個旗袍look,見到她身材原來咁正,加埋個單眼表情,可愛到不得了。
1442146306137.jpg


子爵府

積分: 11780


4851#
發表於 15-9-13 20:15 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-13 19:42
我係咪算好大膽呢?主君的太陽裡面d鬼,丁點都嚇唔到我喎,我完全唔覺得套劇恐怖的。

...

在完全無心理準備下, 半夜

有啲意外啫

其實, 有啲主君劇情,我有少少疑問, 隔咗咁多年先問,


fish,
你估你幫唔幫到我?


子爵府

積分: 11780


4852#
發表於 15-9-13 20:16 |只看該作者
本帖最後由 MC1128 於 15-9-13 20:17 編輯
Pr0udfish 發表於 15-9-13 20:13
我估我開始中布利毒係太陽呢個旗袍look,見到她身材原來咁正,加埋個單眼表情,可愛到不得了。

旗袍, 同地氈裙都好正


但涼鞋配個條碎花裙, 真係唔得

P.S 死囉, 今晚又搵主君


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4853#
發表於 15-9-13 20:17 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-13 19:42 我

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
在完全無心理準備下, 半夜

有啲意外啫
下,咁即是要我翻煲至答到你喎,可能。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4854#
發表於 15-9-13 20:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表在完

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-13 發表
下,咁即是要我翻煲至答到你喎,可能。
講來聽下,其他jm幫下手。


子爵府

積分: 11780


4855#
發表於 15-9-13 20:24 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-13 20:17
下,咁即是要我翻煲至答到你喎,可能。
試吓先啦

有一集, 主君同太陽都已經表白晒,

主君叫太陽收工一齊

太陽嗱嗱聲搞頭髮呀, 又帶起主君送的太陽鏈

點知咁姑姐走去搵主君, 問點解留太陽係身邊

主君的答案,唔知係問翻譯問題, 我覺得無咩特別,但奇在太陽在旁邊聽完, 喊住走

點解呢?

之後, 就係主君追去天台屋, 好經典個場

但, 到底, 太陽因咩喊? 困擾咗我好耐



侯爵府

積分: 21333


4856#
發表於 15-9-13 20:38 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-13 20:17 下

原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表
試吓先啦

有一集, 主君同太陽都已經表白晒,
呢度我都唔明主君講乜,明明話左中意佢,对姑姐又話太陽的不是 (話乜我唔記得)

點評

MC1128    發表於 15-9-13 21:13


侯爵府

積分: 21333


4857#
發表於 15-9-13 20:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-13 發表問我

原帖由 tra5212 於 15-09-13 發表
主君我當年睇完繼承者就開,第一集分左3次先睇完,因為有啲恐怖(之前冇check講乜)+頂唔住女主把頭髮,好亂 ...
當日開主君並非要睇男女主,而係車喜珠呢條線夠懸疑,好吸引


伯爵府

積分: 16734


4858#
發表於 15-9-13 20:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tra5212 於 15-09-13 發表主

原帖由 soscho 於 15-09-13 發表
當日開主君並非要睇男女主,而係車喜珠呢條線夠懸疑,好吸引
但車喜珠收尾係成套劇的敗筆,一路唔俾主君好高分就係虎頭蛇尾,明明前面怖排得好好,後面又草草了事,仲要硬加一集,拖到唔完美 ,不過粉紅就好感染人心


侯爵府

積分: 21333


4859#
發表於 15-9-13 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 soscho 於 15-09-13 發表當日

原帖由 tra5212 於 15-09-13 發表
但車喜珠收尾係成套劇的敗筆,一路唔俾主君好高分就係虎頭蛇尾,明明前面怖排得好好,後面又草草了事,仲要 ...
太陽又係走左一年,咁岩嘅,但呢年居然話揾左好多$


子爵府

積分: 11780


4860#
發表於 15-9-13 21:17 |只看該作者
tra5212 發表於 15-9-13 20:56
但車喜珠收尾係成套劇的敗筆,一路唔俾主君好高分就係虎頭蛇尾,明明前面怖排得好好,後面又草草了事,仲要 ...
係咪又因收視太好,搞多一集定兩集?

結局係有啲拖


之前佈局好完整, 真係想知, 無加一集, 會變成點?

垃圾筒大叔個女結婚, 應該係原來有的?

好鍾意天台飲酒重遇個場, 尤其之係發現太陽死頂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo