跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11224


4841#
發表於 09-9-27 11:08 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 23:48 發表
我而家仲未選定醫生啊
會睇2個試下邊個好
心水係方敏豪/羅趙豐醫生
我覺你如果心急
都可以再在7-8wk時睇多次而家個醫生
起碼確定左心跳先
我都係嫁
下周5wk睇一個(諗住照胎囊)
7wk時再睇另一個(諗住照心跳)

...


我同你一樣 , 5w 睇平時睇開的婦產科
8 w 照心跳時睇方敏豪

再決定之後跟邊個 , 但後者平 d 囉 !


子爵府

積分: 11224


4842#
發表於 09-9-27 11:10 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-27 00:52 發表
睇完show返黎嚕~~~
頭先行左mothercare 見到肚紋膏$110 有 200ml 早晚一次 都ok呀 應該會買呢隻!
而去荷花就搵唔到聽心跳果個野 我諗都係上jumper網訂貨多嚕!! ...


肚紋膏幾時開始搽架 ?


子爵府

積分: 11224


4843#
發表於 09-9-27 11:13 |只看該作者
原帖由 璇璇 於 09-9-27 09:38 發表
早晨呀!

今朝驗左棒棒, 陣間去搵醫生寫證明。


恭喜哂 ~


子爵府

積分: 11224


4844#
發表於 09-9-27 11:14 |只看該作者
原帖由 locarcar 於 09-9-27 10:04 發表
我想問下, 宜家打側睡會唔會壓住個胎? 有時訓得"林"會好似隻蝦米咁


吓 , 我冇諗過喎 , 我不嬲都係打側訓 , 平訓我訓唔著架 !


子爵府

積分: 11224


4845#
發表於 09-9-27 11:16 |只看該作者
原帖由 locarcar 於 09-9-27 10:19 發表
我想問問健康院同醫院做的檢查是否一樣?
因為我諗住10月16日睇婦科, and then再去QE登記婦產科. 唔知會唔會太遲? (政府0個邊)


到 16/10先登記 , 到時係幾多week 呀 , 怕唔怕太遲 , 約唔到做 oscar 呀 ?


複式洋房

積分: 363


4846#
發表於 09-9-27 11:56 |只看該作者
原帖由 Rachel-mi 於 09-9-27 11:16 發表


到 16/10先登記 , 到時係幾多week 呀 , 怕唔怕太遲 , 約唔到做 oscar 呀 ?


複式洋房

積分: 363


4847#
發表於 09-9-27 12:03 |只看該作者
到時8 week左右, 因為4月時小產過一次, 個時都未到6週. 所以老公話今次穩定d先去睇醫生. 希望今次BB可以健康地成長. 我會學習放鬆d.
原帖由 locarcar 於 09-9-27 11:56 發表


民房

積分: 11


4848#
發表於 09-9-27 12:11 |只看該作者
大家好...我剛剛過完一關呢!
之前去醫生到照,個醫生話驚宮外孕,
跟住要我去驗血..驗完結果又話唔理想,
跟住又再去照多次..
先話見倒個SAC(應該就係個胎囊)..
咁樣先定0的JOR


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4849#
發表於 09-9-27 12:25 |只看該作者
恭喜啊!
又多個5月媽媽!

原帖由 璇璇 於 09-9-27 09:38 發表
早晨呀!

今朝驗左棒棒, 陣間去搵醫生寫證明。


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4850#
發表於 09-9-27 12:27 |只看該作者
c啦
我搭車無帶mask呀
因為我覺得好焗
同埋我返工都係一個地鐵站
又戴又除好似好麻煩咁……

原帖由 locarcar 於 09-9-27 09:39 發表
係呀e家搭車都係帶mask好, d病菌太厲害啦.
我試過搭巴士, 帶住mask, 不為意摸下個肚都有好心人讓位比我. 可能依家d人understood帶mask的女士有可能係大肚婆啦.

...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4851#
發表於 09-9-27 12:28 |只看該作者
我唔記得睇甚麼文章
話孕婦打左邊側睡對小b好的
所以我而家都係左邊側睡
不過成日都典好耐先瞓得着

原帖由 locarcar 於 09-9-27 10:04 發表
我想問下, 宜家打側睡會唔會壓住個胎? 有時訓得"林"會好似隻蝦米咁


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4852#
發表於 09-9-27 12:29 |只看該作者
你咁快手嘅﹖
我上周book政府登記
都要下個月先有期啊!

原帖由 璇璇 於 09-9-27 10:05 發表


我諗住搵個西醫炸. 我book 左健康院30/9做檢查,到時帶信去登記。


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4853#
發表於 09-9-27 12:30 |只看該作者
早啊!

原帖由 TracyChi 於 09-9-27 10:41 發表
早晨呀~~


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4854#
發表於 09-9-27 12:31 |只看該作者
yeah!
不過唔知係咪我睇開女醫生
而家先發現book左2個都係男醫生
有少少驚驚添
最衰我c6唔得閒啦
我估2次都要我自己一個人去lu


原帖由 Rachel-mi 於 09-9-27 11:08 發表


我同你一樣 , 5w 睇平時睇開的婦產科
8 w 照心跳時睇方敏豪

再決定之後跟邊個 , 但後者平 d 囉 !


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4855#
發表於 09-9-27 12:32 |只看該作者
我都19/10先登記喎

原帖由 Rachel-mi 於 09-9-27 11:16 發表


到 16/10先登記 , 到時係幾多week 呀 , 怕唔怕太遲 , 約唔到做 oscar 呀 ?


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4856#
發表於 09-9-27 12:33 |只看該作者
congrats
你幾多wk呀﹖
而家唔駛擔心啦
咁幾會再見e生﹖


原帖由 kingking1301 於 09-9-27 12:11 發表
大家好...我剛剛過完一關呢!
之前去醫生到照,個醫生話驚宮外孕,
跟住要我去驗血..驗完結果又話唔理想,
跟住又再去照多次..
先話見倒個SAC(應該就係個胎囊)..
咁樣先定0的JOR ...


男爵府

積分: 7342


4857#
發表於 09-9-27 12:33 |只看該作者
原帖由 WaKy 於 09-9-27 09:04 發表


嘩....大頭蝦 , 你噤夜都唔瞓覺?

多謝你分享....你果時係幾week家....突然有血真係好驚....你無肚痛家? 我個 e 生話會肚痛wor...

不過個 e 生話只有觀察住, 做唔倒野...真係好無助....好似好彩個b就俾你...唔好 ...


其實我以前一直都有下腹痛的問題, 係因為咁, 媽咪先帶我去看婦科 (中學時期), 咁樣先 find out 到舊野的存在咋 !

爆果陣真係痛到 p 呀 !

[ 本帖最後由 大頭蝦 於 09-9-27 12:35 編輯 ]



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


4858#
發表於 09-9-27 12:35 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-27 12:30 發表
早啊!


lalamike >> 早晨呀 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


複式洋房

積分: 363


4859#
發表於 09-9-27 12:38 |只看該作者
咁咪好law, 孕育一個小生命真係唔易架, 眼見其他人可以順順利利 都好"鄧"佢地開心. 希望自己都可能咁順啦. 你幾多週呀?
原帖由 kingking1301 於 09-9-27 12:11 發表
大家好...我剛剛過完一關呢!
之前去醫生到照,個醫生話驚宮外孕,
跟住要我去驗血..驗完結果又話唔理想,
跟住又再去照多次..
先話見倒個SAC(應該就係個胎囊)..
咁樣先定0的JOR ...


大宅

積分: 1071


4860#
發表於 09-9-27 12:40 |只看該作者
家下多左咁多五月媽媽,開始唔認得喇………

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo