想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4841#
發表於 11-7-15 21:49 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

點解成日覆完要彈去第一頁架




男爵府

積分: 7720


4842#
發表於 11-7-15 22:05 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

我老公而家先學完車買雙牛芝堡番來俾我食,食完無耐就要訓,想唔肥都幾難咯




子爵府

積分: 10404


4843#
發表於 11-7-15 22:11 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-15 17:40
1/7 day1

你有無用紅d呀?咩result呀?
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4844#
發表於 11-7-15 22:14 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 21:49
點解成日覆完要彈去第一頁架

我都好憎用iphone睇d多頁既post,睇完呢個post,出去睇完第二個再睇番呢個既話,靜係推頁數都推到手軟,究竟bk幾時會改良嫁!唔可以由尾頁開始先既咩,又或者多個function係去最尾果頁既咩?有邊個唔係睇最新post先嫁,激C我!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4845#
發表於 11-7-15 22:20 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 22:05
我老公而家先學完車買雙牛芝堡番來俾我食,食完無耐就要訓,想唔肥都幾難咯



...
我今日六點幾就食左野啦~~~仲要勁豐富~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4846#
發表於 11-7-15 23:00 |只看該作者
今晚自己一個人o係屋企, 勁煲劇~~~~

聽日長週要返工, 唔開心.....

星期日仲忙, 朝早要出去陪99拜神, 夜晚要去同阿婆食生日飯.....放假仲忙過返工呀!!!

好想快D名正言順乜都唔駛做, 齋抖.....


大宅

積分: 4447


4847#
發表於 11-7-15 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lilichan+於+11-07-15+發表我

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
哈哈,大家鬥放棄,不過你係咪好似就派彩喇
我今日day6,仲有少少啡




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4848#
發表於 11-7-15 23:08 |只看該作者

引用:我老公而家先學完車買雙牛芝堡番來俾我食,

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-15 發表
我老公而家先學完車買雙牛芝堡番來俾我食,食完無耐就要訓,想唔肥都幾難咯



...
我都岩岩食左包古古力,真係連身型都放棄埋




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


4849#
發表於 11-7-15 23:10 |只看該作者

引用:今晚自己一個人o係屋企,+勁煲劇~~~~聽日長

原帖由 waynewy827 於 11-07-15 發表
今晚自己一個人o係屋企, 勁煲劇~~~~

聽日長週要返工, 唔開心.....
我都好好好好好想做下皇后,比人服侍下




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4850#
發表於 11-7-16 00:00 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-15 20:53
你就好啦,我嘔到趴向度

我而家開始只可以食半飽呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4851#
發表於 11-7-16 00:01 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-15 21:20
C6今日開始返shift~~~自己一個食, 冇煮飯, 但係食左勁多野
大快活TEA : 迷你熱狗+燒雞翼+汽水走冰
PIZZA一 ...

我好想飲可樂呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4852#
發表於 11-7-16 09:29 |只看該作者
各位早晨,
禽晚唔知係咪食得太飽, 半夜胃痛痛醒左.....要起身抖左陣先可以訓返...呢排都唔知搞乜, 唔係腹痛就係胃痛....C6話我可能飲左汽水喎.....

今日係排卵後第7日啦....今朝量體溫跌左...竟然跌左0.3....由禽日36.8跌到36.5...唔通因為禽晚開左冷氣, 又訓得唔好???
唔會咁快就開始跌溫掛.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4853#
發表於 11-7-16 09:30 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-16 00:01
我好想飲可樂呀!

你同我唔同呀! 你自己知自己事, 唔好飲咁多可樂呀!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4854#
發表於 11-7-16 09:32 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-16 09:39 編輯
2CupsOfT 發表於 11-7-15 22:05
我老公而家先學完車買雙牛芝堡番來俾我食,食完無耐就要訓,想唔肥都幾難咯



...

我咪又係勁肥.....食左勁多垃圾食物呀, C6一唔返黎食飯, 我就放肆啦!! 冇做運動不特止, 仲要勁食, 唔肥都難啦!!
想去做下GYM, 但係而家等緊bingo又唔敢喎......再咁肥落去, 真係唔係辦法.....


男爵府

積分: 7720


4855#
發表於 11-7-16 09:46 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-16 09:29
各位早晨,
禽晚唔知係咪食得太飽, 半夜胃痛痛醒左.....要起身抖左陣先可以訓返...呢排都唔知搞乜, 唔係腹痛 ...

其實訓得唔好係會高溫0的定係低溫0的架呢,呢樣野我一路都好想知呀
我尋晚好熱呀,訓得唔好呀..可能因為我訓入面,唔係對住個冷氣啦
但我體溫反而高左咁囉,我一路以為訓得唔好個人虛,人虛就會跌溫


男爵府

積分: 7720


4856#
發表於 11-7-16 09:47 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-16 09:32
我咪又係勁肥.....食左勁多垃圾食物呀, C6一唔返黎食飯, 我就放肆啦!! 冇做運動不特止, 仲要勁食, 唔肥都 ...

我今個cycle反而有游下水踩下sky walker呀
我諗唔過量0既輕型運動應該ok 0既..即係好似競步0個0的呢


男爵府

積分: 7720


4857#
發表於 11-7-16 09:51 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 22:14
我都好憎用iphone睇d多頁既post,睇完呢個post,出去睇完第二個再睇番呢個既話,靜係推頁數都推到手軟,究 ...

係囉,次次彈左去第一頁之後好似手抽筋咁狂撥番去最後煩屎人喇


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4858#
發表於 11-7-16 09:55 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-16 09:46
其實訓得唔好係會高溫0的定係低溫0的架呢,呢樣野我一路都好想知呀
我尋晚好熱呀,訓得唔好呀..可能因為我訓 ...

你又咁早既??? 今日要返工呀??

咁我又冇研究過訓得唔好會高溫定跌溫喎.....唔知KK達人答唔答到你呢~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4859#
發表於 11-7-16 09:56 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-16 09:47
我今個cycle反而有游下水踩下sky walker呀
我諗唔過量0既輕型運動應該ok 0既..即係好似競步0個0的呢
...

我知邊d, 去做gym都有得玩架~~~
游水我就唔得, 游水唔叻.....


大宅

積分: 2401


4860#
發表於 11-7-16 11:44 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-15 19:27
要唔要介紹個web比你,可以幫你轉埋圖表呀?

好呀~唔該晒~巴斯跳跳虎~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo